obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Playstation 3 koppelen aan PC
yesilser
Beste mensen,

Ik wil mijn ps3 koppelen aan mijn pc zodat ik films kan streamen naar de ps3. het lukt mij niet om een mediaserver te maken.

Weet iemand hoe dit moet??

Ik heb alleen draadloze livebox verbinding. verder geen router etc...
 
rrozema
Hoe bekend ben je met dingen als ip adressen, de configuratie van je ps3 en je streaming applicatie?

Dat je geen extra componenten in je netwerk hebt is juist handiger voor de configuratie. Maar voor de doorvoersnelheid is het draadloze medium toch vaak een beperkende factor. Of simpel gezegd, ik betwijfel of je draadloze netwerk snel genoeg zal zijn om goed je films te streamen naar je ps3.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Playstation 3 koppelen aan PC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
online app koppelen Helpdesk : 1 21 sep 2015
wd live book koppelen Huawei configuratie en problemen : 3 20 mrt 2013
Nieuwe laptop en tablet op Huawei HG655D koppelen lukt niet Algemeen : 4 25 dec 2012
Advertentie