obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Is dit normaal?!
rrozema

Quote

ghostcasper schreef:
...Balen is dat ik ook al 3 Mbit ben gezakt na een hele tijd 16 Mbit gehad te hebben.
Mogelijk nog meer Online etters in de buurt....... delen van breedband... moet ze toch echt een andere provider gaan aanraden in de toekomst [grin]...


Bij ADSL deel je juist je koperverbinding niet met andere gebruikers, dat is HET grote voordeel van ADSL over bijvoorbeeld kabel. Jouw intrainsnelheid is dan ook in het geheel niet afhankelijk van hoeveel andere afnemers Online bij jou in de buurt heeft. De factor die wel beinvloed wordt door het aantal klanten bij jou in de buurt is de hoeveelheid data die je kunt down-/uploaden. Je deelt met de andere afnemers namelijk wel de kabels vanaf de centrale naar het netwerk van Online. Die zijn echter flink overgedimensioneerd, plus dat het onwaarschijnlijk is dat alle gebruikers tegelijk hun volledige bandbreedte benutten. Maar als je al last van overbooking had, dan zou nog steeds je intrainsnelheid even hoog zijn. Die wordt enkel bepaald door de kwaliteit van de overdracht van het signaal tussen jouw modem en de centrale; voor jou alleen.
 
flark

Quote

ghostcasper schreef:

Quote

flark schreef:
Ik heb ook gekozen te accepteren voor een verbinding die volgens de Online-postcodecheck 15-20 mbit/sec zou leveren. Ik haalde altijd hooguit 7 mbit. Dit is dus zeker geen garantie!

Wat anders:
Nog niemand heeft gereageerd op mijn gisteren ingetype relaas...
Nog steeds is de verbinding ontzettend traag!


Hold your horses.....

Van de helpdesk van Online kun je ook niet verwachten dat je in binnen 1 dag van je problemen af ben, integendeel, als ze er een "case" van maken, in dat geval hebben ze het "recht" om er 3 maanden over te doen , om jouw probleempje te bekijken.....En die tijd nemen ze er met gemak voor....! ik spreek uit ervaring.
Of ze zetten je nog lager terug ! Smile

Dus wees blij en respectvol en zeker geduldig , dat er uberhaupt iemand hier reageert om te helpen ?

check je PM maar !

idem voor gk1515 .......

[EDIT]
zie dus ook hier de geplaatste bestandjes...

En laat me / ons weten of het helpt ?

I'd say : zeker eerst de 20mbit_registry_patch.reg en/of tcp optimizer !

De link van Stimey "wannapoo" is niet meer geldig.....helaas.........

oh wacht ik zie hier wél bijlage bladeren.... komt eraan......... rar...zip whatever....

Anders wil tcpoptimizer ook wel eens helpen.
te vinden op :
http://www.speedguide.net/downloads.php

grtz,
Ghost.


Bedankt Ghost voor je goedbedoelde advies. Aardig bedacht al die MTU-achtige tweaks die je met je windows kan uithalen edoch heeft dat niets met mijn problematiek te maken. Het modem traint zoals gezegd in met voor mij "normale waarden", "normale waarden" aangezien ik die sinds het begin van mijn abo heb. Waarden waarmee ik niet content ben en derhalve al sinds januari 2008 bezig ben om met online uit te zoeken waar dat aan kan liggen. Ik kon echter niet voorzien dat sinds eind september 2008 de verbinding bijna onbruikbaar is! Contact zoeken met online heeft weinig zin omdat ze vertikken meer hulp te bieden dan het standaardverhaal over kabels en isra's af te draaien. Ik heb gevraagd om een monteur maar dan waarschuwt men mij voor een eventuele kostenpost van 89 euro. Nou en? Ik betaal liever dat geld dan dat ik hier ruim al een half jaar mee bezig ben!

Ik ben jullie natuurlijk zeer dankbaar voor jullie reacties. Ben echter niet op zoek naar lappenmand-patches, ben op zoek naar een echte oplossing! En iemand die mij een logische verklaring kan geven voor de lage downloadsnelheden.
(en "gaar koper" hoort daar dus niet bij, anders zou de livebox niet goed intrainen en/of de upload ook wel lager zijn)

Alvast bedankt.
 
TCP_IP
Upstream 1016 Kb
DownStream 13456 Kb
SNR-marge Dichtbij : 8 (dCool
Ver weg : 11 (dCool
HEC-teller 22909
CRC-fouten 2244

Ghostcasper,
hoelang stond je LB al aan voordat je deze table postte?

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ghostcasper

Quote

TCP_IP schreef:
Upstream 1016 Kb
DownStream 13456 Kb
SNR-marge Dichtbij : 8 (dCool
Ver weg : 11 (dCool
HEC-teller 22909
CRC-fouten 2244

Ghostcasper,
hoelang stond je LB al aan voordat je deze table postte?


erm, dat weet ik niet... goeie vraaag, volgende vraag..nee... erm
kan effe kijken wat hij nu zegt....
checking....

aangezien ik soms bijna constant met de pentiums 3 , zeker altijd wel 1 aan het downen ben, en daardoor de livebox wel eens vaker vastloopt, moet ik de box regelmatig uit en aan zetten.....

Maar ik voel hem al aankomen, jij hebt misschien informatie voor me, Wink wat is er mis , de hecteller wat dat ook mag zijn , of de crc fouten?

Op dit moment Tc_ip, , 05:40 uur staat hij al: U bent verbonden gedurende : 210:47 uur aan.
Dus ik neem aan dat het alweer een paar dagen geleden is aan de tijd te zien...sinds de laaste reset...hmm scheelt weer...

zakjapanner erbij...... fewwwww. help, kan niet zien hoe laat en wannner dit gepost is....

is dat 210 uur en 47 minuten? Ja moet haast wel.yepp..

if so, 210 :24 is 8 ,75 dagen, + 47 mins erbij....
ff ctrl F5 ,
hee , wacht nu net 211:00. :24 = dan zo'n 8.79 dagen, om 05:51 uur 12-10-08
kan dat een beetje kloppen?


drums: roffel roffel roffel...........( jij begint je post dan met "tsjing" (bekkens....) Wink

op dit moment :
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kb
DownStream 13456 Kb
Afname Dichtbij : 25.1 (dCool
Ver weg : 6.9 (dCool
SNR-marge Dichtbij : 8 (dCool
Ver weg : 11 (dCool
HEC-teller 25949
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 2573
ES-teller van 1 dag 0

ik wacht in spanning af........ Grin
ik heb gezien dat de upload al een hele tijd sedert micchien wel die download oook naar beneden is gegaan, misschien gelijdelijk, kweet niet precies dus.... 4 kb down is,
en dan de 3 Mbit download zo'n beetje al een tijdje minder heb....
 
ghostcasper

Quote

flark schreef:

Quote

ghostcasper schreef:

Quote

flark schreef:
Ik heb ook gekozen te accepteren voor een verbinding die volgens de Online-postcodecheck 15-20 mbit/sec zou leveren. Ik haalde altijd hooguit 7 mbit. Dit is dus zeker geen garantie!

Wat anders:
Nog niemand heeft gereageerd op mijn gisteren ingetype relaas...
Nog steeds is de verbinding ontzettend traag!


Hold your horses.....

Van de helpdesk van Online kun je ook niet verwachten dat je in binnen 1 dag van je problemen af ben, integendeel, als ze er een "case" van maken, in dat geval hebben ze het "recht" om er 3 maanden over te doen , om jouw probleempje te bekijken.....En die tijd nemen ze er met gemak voor....! ik spreek uit ervaring.
Of ze zetten je nog lager terug ! Smile

Dus wees blij en respectvol en zeker geduldig , dat er uberhaupt iemand hier reageert om te helpen ?

check je PM maar !

idem voor gk1515 .......

[EDIT]
zie dus ook hier de geplaatste bestandjes...

En laat me / ons weten of het helpt ?

I'd say : zeker eerst de 20mbit_registry_patch.reg en/of tcp optimizer !

De link van Stimey "wannapoo" is niet meer geldig.....helaas.........

oh wacht ik zie hier wél bijlage bladeren.... komt eraan......... rar...zip whatever....

Anders wil tcpoptimizer ook wel eens helpen.
te vinden op :
http://www.speedguide.net/downloads.php

grtz,
Ghost.


Bedankt Ghost voor je goedbedoelde advies. Aardig bedacht al die MTU-achtige tweaks die je met je windows kan uithalen edoch heeft dat niets met mijn problematiek te maken. Het modem traint zoals gezegd in met voor mij "normale waarden", "normale waarden" aangezien ik die sinds het begin van mijn abo heb. Waarden waarmee ik niet content ben en derhalve al sinds januari 2008 bezig ben om met online uit te zoeken waar dat aan kan liggen. Ik kon echter niet voorzien dat sinds eind september 2008 de verbinding bijna onbruikbaar is! Contact zoeken met online heeft weinig zin omdat ze vertikken meer hulp te bieden dan het standaardverhaal over kabels en isra's af te draaien. Ik heb gevraagd om een monteur maar dan waarschuwt men mij voor een eventuele kostenpost van 89 euro. Nou en? Ik betaal liever dat geld dan dat ik hier ruim al een half jaar mee bezig ben!

Ik ben jullie natuurlijk zeer dankbaar voor jullie reacties. Ben echter niet op zoek naar lappenmand-patches, ben op zoek naar een echte oplossing! En iemand die mij een logische verklaring kan geven voor de lage downloadsnelheden.
(en "gaar koper" hoort daar dus niet bij, anders zou de livebox niet goed intrainen en/of de upload ook wel lager zijn)

Alvast bedankt.


I read you. Helemaal geen dank. Ben je woonachtig in en oud of nieuw woonwijk ?

Monteur? betalen zij maar, zij kunnen geen goed werkende lijn leveren.....Het metertje moet j met een korel zout nemen op de website....
check iig of je oop bbned wel adsl2+ bereid bent..... voor het zelfde geld is die nog net niet geupgrade.....snap je .... weet niet wáár je wooont....?

Gewoon keihard bluffen en voet bij stuk houden.... Ji hebt alles gedaan met de door hun geleverd materiaal....!

Neen, heb zelf 3 maanden moeten wachten op uberhaupt een verbinding had, , kweet hoe erg dat is, voel met je mee, en toen ging het ook even raar....
Kreeg eerst evenof 5 of 7Mbit te zien, weet het niet meer excact, maar nog geen internet, maar wel gelukkig een brandend apestaartje...... eindelijk.....adslstaus weet ik even niet meer, kwam i.i.g. niet overeen met de snelheid die die aangaf destijds...iets van adsl g992_1_a die maar 4 Mbit kan geven zoiets... maar dan wel hoegere snelheid gaf.....
Op zich niet heel erg al het maar werkt !

Ging zo, misshien kan je er iets in herkennen...en hulp uit halen...

Na 3 maanden dus..... paar dagen later door een waarschijnlijk zeer belangrijke techneut die ik al een paar keer had gesproken, was ik dus al 2 of 3 dagen zonder te slapen alles aan het klooien geweest, want ik zou zohgemaand internet nebben volgens hem.......... niks geen apestaartje branden, dus ook niet surven............
Israpunt opnieuw gestript en allerlei manieren aangesloten, de -tigste keer al, kpn kabel was te kort nu, oude teer ijzer/staalkabel, moest hem eerst grof strippen, tangen naar de filistijnen , dat spul is hard, alles onder de teer.....draden gestript, daarna gekrast, harde kern, die waren gecoat met onzichtbaar laagje...... solderen helpt ook.... oude kabel..... toen alle andere telefoondraden, checken, stekkertjes vervangen voor de zekerheid......... niets niets noppes.. alle telefoonkabels geverifiëerd met een telefoon er op aan te sluiten.....

donderdags of vrijdags had ik ineens een apestaartje brandend... dacht vrijdags overdag....... maar geen internet nog.....Toen kwam ik op het idee , snachts...dat we nog die tele 2 abbo hadden nog, voor telefoon 6,95 voor een paar cent bellen net als nu maar 95 cent minder, die ik nog had en die es effe opgezocht hoe ik dat moest deactiveren.......en die vrijdag nacht heb uit heb gezet telefonisch.... kon een paar uur duren voor het effect had ......

Nog niets.........uren nog wat klooien verder weer 100 resets ofzo.....
Livebox een tijd er af gelaten, van het stroom.... nog niets..
Was zaterdags inmiddels al ochtend, ergens.... Lbox al misschien wel 1000 keer gereset, doe effe gek, zal in de buurt komen, alle manieren, en in ene, weet niet waardoor, ik hoop door die tele 2 , dat misschien "uittrad", dat ze ineens m'n livebox zagen daar en contact had met internet !

Mogelijk heeft die tele2 die op 1 of andere manier dwars heeft gezeten......... zou goed kunnen.... had ik ineens wel internet.... ! dus volgens de wet van Barjes......
Belde wat uren later op de dag die techneut weer op om te zeggen dat ze het nog niet snapte, dat het nog niet werkte hun zagennog steds niets dat ik geen signaal had bij hun, kunnen ze zien, maar was e niet.....en ik misschien maar moest opgezegd worden, dacht mooi niet, blijven proberen, terwijl ik met het nieuws kwam, voor hem, dat het internet het al deed ineens.....later die ochtend...! Hij stond verbaasd......... Vertelde me wel dat hij niet vermoedde dat het die tele 2 kon dwars gezeten hebben, maar ......i believe.....

Welliswaar met wat vreemde snelheden, maar dat trok later ineens bij.... na en paar niet zoal s het boekje zei resets, en ineens wel 20 Mbit had......!
Kon ook eigenlijk niet anders gezien de afstand naarde centrale ....Maar.....
Dat daalde dus gedurende dagen langzaam wat in 19, 18 .... 16 , 15 , schommelde tussen die 2 , soms wel eens 17 maar rond de 16 nogwat....
al die tijd wel een paar kb vershil maar nooit nemenswaardig....

Dus ......... heb jij geen tele2 telefoon kortings abbo aanstaan nog toevallig ?

Wat ik wel weet ze zijn in al die tijd al 3 of 4 keer naar die centrale geweest , en werd uiteindelijk verteld dat die kaart daarin kapot was, en een keer dat er een kabeltje ergens verkeerd zat......
Dus..... dat kan het meeste kans zijn dat die niet goed zijn...... maar ook daar bij wannadoo.... Online.... hadden ze een keer niet omgezet naar "full speed" vergeten om te zetten....
Dan ben je lekkker als je je hele huis had afgebroken al om alle kabels opnieuw te leggen...... de zotten....
Veel te weinig communicatie en overleg daar.....aldus die techneut die er schande van sprak..... over die hele helpdesk daar, ja, er zouden spoedig reorganisaties plaatsvinden, zodat helpdesk beter werd.... is niet al te veel beter geworden....

Dus dat zijn DE 2 eigenlijk 3 als je tele 2 meetelt 4 issues die ik weet dat er mis kan zijn...... De kaart in de centrale of een stekkertje aldaar, of de omzetting bij Online zelf.....
Maar aangezien je cijfers.....

Wat ze wel doen, als ze er een tijdje niet uitkomen, dat ze je even een tijd downgraden en dus effe op een langzamerer stand zetten.....

Ook kanik je wel melden, dat toen met KPN, een domme questie van later pas hoor een slecht telefoon stekkertje.....
Bij dat waren ze ergens een kee iets vergeten om te zetten......
Toevalligheid was toen ik di opgeleverd kreeg had ik even verbinding, en ploep weg...... d hele rotzooi afgebroken.... kabels alles ...... bleek toen ik bij school kwam, dag later, dat ze daar in de gracht de telefoonkabel hadden gesloopt.... enik maar eikelenom dat spul thuis aan de praat te krijgen...... nuts word je dan.....

Dus, check die telefoonkabels me een telefoon, als je die nog hebt van kpn, dat die goed contact maken, want dat zie je niet...... Je zal het vast al gechecked hebben, maar toch..... stekkers d'r in en uit raken ze soms los van.......

Gooi je drivers van je ethernet kaart er eens helemaal uit, verwijdr dat ding, evt reboot, kan ook wel ens helpen......
Maar geh je de 20 mbit regpatch al wel geproberd dan? just to make sure.. tcp optimizer helpt dan denk ik niet misschien... maar die regpatch doet soms ook wonderen.....

Laat ze bij online triple checken dat ze je of niet terug gezet hebben, stiekum, want ik weet heb je 1 medewerker die zegt dat dit in de computer staat e wel signaal zegt te hebben, een andere de zelfde dag nog helemaal niets geen signaal ziet, en ook geen andere aantekeningen enzo.... de volgende wee wel...... dus dat is zó wazig daar.... allemaal de zelfde computers op 1 systeem, kan toch geen3 maal verschillende aantekeningen of open cases laten zien...of helemaal geen cases..... Vaak laten ze je aan modderen, met smoesjes, want ze weten dan al dat die dslamkaart in de centrale naar de klote is, en er een levertijd voor staat......

Dat is wat ik nog effe kan verzinnen voor je. ben bekaf nou... dus , keep in touch......

Welke locatie zit je trowuens? is me ontgaan, weetniet of je het gezegd hebt,

Kun je BT geen andere adsl2+ modem proberen en kijken wat die geeft... want dan kan de livebox ook nog eens gaar zijn... de splitter misschien... met elektronica weet je het nooit......
doe eens een splitter op je line in zetten vóór je livebox o dat verschil maakt ?
een goede kennis vanme , Apaard, oppert ook wel eens der rode met de blauwe draad te wisselen.... betrouwbare man....

Als je bij mij in de buurt zit kun je m'n etech wel effe testen, als je niet te ver woont ?

Ik hoor nog an je hoe het af loopt ? en vragen staat vrij hoor....... Je bent welkom.....

groet, Ghost.
Gewijzigd door Wanabo op 13 oktober 2008, 18:53
 
flark
Mijn verbinding is sinds 25 september 2008 erg traag:
Heb dit toen direct doorgemaild naar en doorgebeld aan de klantenservice van online. Ze hebben gezegd het door te zullen sturen naar de TD. Vandaag is het 13 oktober 2008, we zijn inmiddels weer twee weken verder en totdat ik van online geen concrete informatie krijg ben ik klaarblijkelijk overgeleverd aan giswerk. Tot op heden dus geen enkele reactie! Veertien werkdagen verder!!!

Huidige situatie:
speedtest.net:
338080936

speedtest.bbned.nl:

Quote

Your current bandwidth reading is: 360.90kbps which means you can download at 45.11 KB/sec. from our servers.
 
rrozema
Sorry Flark, we negeren je niet maar wij weten het ook niet. Je SNR en je fout correctie waarden leken wel redelijk in orde, maar toch is je intrainsnelheid te laag. Ik heb daar geen verklaring voor.

Ik weet wel dat jouw centrale geen kpn centrale is, gezien je adsl protocol. De mtu truken zullen dan ook bij jou waarschijnlijk niets uithalen, behalve je verbinding nog langzamer te maken. Jij hebt een geheel ander probleem beeld dan we tot nu toe hier gezien hebben. Op zich wel interessant voor ons maar wel heel vervelend voor jou. Maar helaas heb ik dus op dit moment nog geen enkel idee waar aan het kan liggen dat je modem niet sneller meer wil intrainen.
 
flark

Quote

rrozema schreef:
Sorry Flark, we negeren je niet maar wij weten het ook niet. Je SNR en je fout correctie waarden leken wel redelijk in orde, maar toch is je intrainsnelheid te laag. Ik heb daar geen verklaring voor.

Ik weet wel dat jouw centrale geen kpn centrale is, gezien je adsl protocol. De mtu truken zullen dan ook bij jou waarschijnlijk niets uithalen, behalve je verbinding nog langzamer te maken. Jij hebt een geheel ander probleem beeld dan we tot nu toe hier gezien hebben. Op zich wel interessant voor ons maar wel heel vervelend voor jou. Maar helaas heb ik dus op dit moment nog geen enkel idee waar aan het kan liggen dat je modem niet sneller meer wil intrainen.


Nu ben ik confuus. De ADSL standaard is G992_5_A, dus volgens mij zit ik wel op een KPN-centrale en nog specifieker: Op Groningen-Selwerd...

Nog iets anders:

Quote

Geachte heer, mevrouw,

Metingen wijzen uit dat ADSL mogelijk bij u maar over 1 aderpaar loopt
en er dus 1 defect of niet goed aangesloten zit.
Wij kunnen een monteur sturen onder de voorwaarde dat als deze iets
aantreft wat verkeerd is aangesloten de kosten voor uw rekening zijn, in
alle andere gevallen zijn de monteurskosten voor rekening van Online.

Met vriendelijke groeten,
Online


Original Message Follows: ------------------------
Geachte Online Helpdesk,

Ik neem nogmaals contact met u op omtrent de situatie vanaf september
2007 speelt maar sinds 25 september dramatisch verslechterd is.
Ik haal al ruim twee weken hooguit nog 300 kbit/sec down als ik surf. De
upload is onveranderd, zo'n 400 kbit/sec.

Modem traint wel "gewoon" in. (Deze -niet optimale- waarden heb ik
eigenlijk sind het begin van mijn abo, september 2007.)

Modem gegevens:

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 500 Kb
DownStream 6872 Kb
Afname Dichtbij : 31.6 dB
Ver weg : 19.8 dB
SNR-marge Dichtbij : 10 dB
Ver weg : 10 dB
HEC-teller 16
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 9
ES-teller van 1 dag 0

Snelheidstesten:
speedtest.bbned.nl:

Your current bandwidth reading is: 372.00kbps which means you can
download at 46.5 KB/sec. from our servers.
Als ik de testbestanden van resp. 32 mb en 100 mb download kom ik per
thread tot max 50 kB/sec.

Dit lijkt verdomd veel op traffic-shaping!

Op een forum ben ik nog drie anderen tegengekomen die dezelfde problemen
hebben. We zitten allemaal op dezelfde centrale (Centrale: Gn-Sw.
Locatie: Groningen-Selwerd) en in dezelfde IP-range. (85.145.147.xxx)


We zijn inmiddels vier adapters, één livebox a € 12,50 en een jaar
verder en er is inmiddels nog geen oplossing.
Mijn verzoek om een monteur te sturen is nog steeds niet ingewilligd.
Moet in jullie in gebreke stellen of geduldig blijven?

Met vriendelijke groeten,
aka flark


Eén aderpaar lijkt me werkelijk voldoende. Wat een smoesjes...
Gewijzigd door flark op 13 oktober 2008, 18:04
 
rrozema
Sorry, ik breng je in de war. Ik bedoelde te zeggen dat jouw lijn niet wordt geleverd door KPN Wholesale (met een limiet van 8Mbps) maar door Online (max. 20Mbps). Het doel van die opmerking was om te onderbouwen dat het hele mtu verhaal na de mislukte snelheidsverhoging op jou niet van toepassing was.

Een aderpaar is inderdaad de normale situatie. En over 1 enkele draad kun je geen signaal leveren, dus dat ze een half aderpaar bedoeld hebben kunnen we ook wel uitsluiten. Ik ben het met je eens dat dit een lame excuus is. Als jij zeker weet dat jij alles goed hebt aangesloten, dan is er toch niets aan de hand? Laat ze zo snel mogelijk die monteur sturen! Er zal echt wel iets fout zitten, zeker als er meerdere mensen op dezelfde centrale dezelfde problemen hebben. Dit ligt buiten jouw macht; laat die monteur liever gisteren dan vandaag komen.
 
flark

Quote

rrozema schreef:
Sorry, ik breng je in de war. Ik bedoelde te zeggen dat jouw lijn niet wordt geleverd door KPN Wholesale (met een limiet van 8Mbps) maar door Online (max. 20Mbps). Het doel van die opmerking was om te onderbouwen dat het hele mtu verhaal na de mislukte snelheidsverhoging op jou niet van toepassing was.


Je brengt me niet echt in de war, je had je gewoon vergist. Vergissen is menselijk, rrozema!

Quote

rrozema schreef:
Een aderpaar is inderdaad de normale situatie. En over 1 enkele draad kun je geen signaal leveren, dus dat ze een half aderpaar bedoeld hebben kunnen we ook wel uitsluiten. Ik ben het met je eens dat dit een lame excuus is. Als jij zeker weet dat jij alles goed hebt aangesloten, dan is er toch niets aan de hand? Laat ze zo snel mogelijk die monteur sturen! Er zal echt wel iets fout zitten, zeker als er meerdere mensen op dezelfde centrale dezelfde problemen hebben. Dit ligt buiten jouw macht; laat die monteur liever gisteren dan vandaag komen.


Inderdaad. Helaas vraag ik al vanaf januari 2008 om een monteur, tot dusver zonder resultaat. Ik heb ze wederom gemaild om een monteur te sturen. A.s.a.p.

Hou jullie natuurlijk op de hoogte.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is dit normaal?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FEC,CRC,HEC errors normaal bij speedtouch? Algemeen : 29 17 dec 2009
Normaal nr. achter 0900 nummer Algemeen : 1 18 nov 2007
Livebox wordt erg warm, is dat normaal? Livebox configuratie en problemen : 3 22 jul 2006
Advertentie