obey-robots.txt
06 December 2016, 20:44
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

inkomend geluid valt weg bij telefonie livebox online

Bagwan
Sinds een maand ongeveer heb ik een probleem met het telefoneren met mijn livebox. Na een minuut of 6 bellen, valt het geluid, van diegene met wie ik aan het bellen ben, krakend weg. Ik heb inmiddels de telefoon vervangen, maar dat hielp niet. Op aanraden van Online.nl heb ik de livebox gereset, maar ook dat hielp niet en nu zeggen zij dat na een jaar of 4 deze opstelling te hebben, mijn kabels te kort zijn.

Heeft er iemand ervaring met hetzelfde probleem? En zijn hier oplossingen voor?

Alvast bedankt voor jullie reactie
 
boes
ja hoor, heel herkenbaar. krijg deze week een nwe livebox. Laat je weten of het helpt. Ben al ruim een maand met de helpdesk aan het stoeienAngry
Misschien kan je je adsl statistieken laten zien. Waarschijnlijk liggen je waarden voor upstream/downstream ook erg laag net als bij mij.
 
TCP_IP
@Bagwan

te kort ?! Helpdesk maakt het helemaal te gek nu Pfft

Hoe is het op dit moment aangesloten dan ?!
Post tevens je adsl statistieken van de livebox configuratie pagina
Gewijzigd door TCP_IP op 06 oktober 2008, 20:02
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Bagwan
Bedankt voor jullie snelle reactie.
De aansluiting waar online.nl zo moeilijk over deed was een draad van ongeveer 20 cm tussen de lifebox en de telefoonaansluiting. De DECT- telefoon is vlakbij de draadloze lifebox aanwezich maar heeft een draad van ongeveer een zo'n 50/60 cm. Het basisstation hangt niet al te ver van de lifebox vandaan. Volgens online moet hier veel meer afstand tussen zitten.

Dit zijn de statistieken:
downstream 1072 kb
upstream 1016 kb

bedankt voor jullie reactie
 
TCP_IP
* Open internet explorer
* Vul in adresbalk 192.168.1.1 in
* klik op geavanceerd
* username + PW zijn beide admin
* zweef over statistieken heen en klik op adsl statistieken

Post aub de hele tabel, kunnen we veel informatie uit halen, hoe ik al een aardig idee heb inmiddels Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Bagwan
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kb
DownStream 1072 Kb
Afname Dichtbij : 28.3 (dCool
Ver weg : 9.6 (dCool
SNR-marge Dichtbij : 9 (dCool
Ver weg : 11 (dCool
HEC-teller 0
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0
 
TCP_IP
Of je hebt ADSL starter/basis en je woont 5km van je wijkcentrale of er is iets flink mis met je verbinding als je ADSL extra hebt !!
Dat zoiets ook over het hoofd gezien word Angry !

Hoe oud is je livebox ? Nooit last gehad van traag internet ? Volgens mij is livebox namelijk erg defect aan het raken, varieren deze waardes overigens ook erg?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Bagwan
Ik heb mijn wijkcentrale nu sinds februari 2005. En ik heb ADSL family. Een wijkcentrale is hier volgens mij niet in de buurt, anders had ik daar al eerder last van moeten hebben. Maar mijn internet is (nog) niet traag. Maar ik ga met deze gegevens morgen maar weer eens contact opnemen met online.

Bedankt voor je reactie
 
boes
Je internet is zeker te traag! Ik heb ongeveer dezelfde waarden en online geeft aan dat dit niet goed is en dat er sprake is van een storing.
Inmiddels heb ik het probleem voorgelegd aan de klachtencommissie. Nu al ruim een maand een te lage snelheid en wegvallen van telefoonverbinding.
 
TCP_IP
Boes,

wil jij dezelfde waardes ook posten ?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inkomend geluid valt weg bij telefonie livebox online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 6 05 december 2016, 17:43
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:39:18
| Lutz00:46:28
| mRcan02:10:46
| dutch flash02:27:11
| Memooh03:00:06
| Wanabo04:35:46
| Ano06:02:06
| dutch106:52:45
| Tiger07:33:04
| earlgrey7207:43:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?