obey-robots.txt
10 December 2016, 17:27
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe firmware! 3202WNLB_222026, meld je ervaring

Wanabo
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 8428 Kb
Afname Dichtbij : 42.8 (dB)
Ver weg : 18.7 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 5 (dB)
Ver weg : 9 (dB)
HEC-teller 11353
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 1837
ES-teller van 1 dag 0

Oude instellingen zijn behouden gebleven. De functie zoeken naar updates heeft in ieder geval niet gewerkt wel het uit en aanzetten van de LB.

Wordt er nog wel van betatesters gebruik gemaakt??

Geen waarschuwing middels email gehad. :@
Gewijzigd door Wanabo op 18 juli 2006, 01:07
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Puma
huh? even resetten

Edit: hier geen update na herstart livebox.
Gewijzigd door Puma op 18 juli 2006, 01:28

Tiger
Senoer schreef:
huh? even resetten

Edit: hier geen update na herstart livebox.

Huidige downstream was 17256 kbps na 4x resetten iedere keer 100kb minder dus voor alle duidelijkheid 17156 1e x,17056 2e x,16956 3e x,16858 4e x,na de de 5e x reset 17160 kbps maar geen nieuwe software vreemd de eerste 4x exact 100kb weiniger.

groeten, Tiger

Wanabo
Nog steeds werkt de nummerherkenning niet!Angry
Had dit graag willen melden via het vragen overzicht, maar dat werkt niet.Angry
Ach had het wel gewerkt dan het zoveelste nietszeggende antwoord gehad.Angry

Via dit bericht kwam ik achter het bestaan van nieuwe firmware. http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=278#post_2287

Wie test van te voren eens, zoeken naar updates onder informatie / software. Heb dat hier ook gedaan, maar zonder resultaat.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Lizard
Wanabo schreef:
Nog steeds werkt de nummerherkenning niet!Angry
Had dit graag willen melden via het vragen overzicht, maar dat werkt niet.Angry
Ach had het wel gewerkt dan het zoveelste nietszeggende antwoord gehad.Angry

Via dit bericht kwam ik achter het bestaan van nieuwe firmware. http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=278#post_2287

Wie test van te voren eens, zoeken naar updates onder informatie / software. Heb dat hier ook gedaan, maar zonder resultaat.

Ik heb met 'zoeken naar updates' de firmware binnengekregen.
Maar die nummerweergave, bedoel je op je kpn lijn of op de voip lijn dat die het niet doet? (Misschien heb je dat al een keer verteld maar heb ik eroverheen gelezen.)

Wanabo
Lizard schreef:
Ik heb met 'zoeken naar updates' de firmware binnengekregen.

Mooi zo dat werkt dus, heb dat niet zelf kunnen constateren!Cool

Lizard schreef:
Maar die nummerweergave, bedoel je op je kpn lijn of op de voip lijn dat die het niet doet? (Misschien heb je dat al een keer verteld maar heb ik eroverheen gelezen.)

Op de KPN lijn nooit nummerherkenning gehad, was er dus heel blij mee dat dit op het Wanadoo nummer wel werkte en nog wel gratis. Hiervoor ook een nieuwe set telefoons aangeschaft. Alles werkte totdat in februari de firmware vernieuwd werd. Persoonlijk denk ik dat het komt door de 3 dB versterking die door de nieuwe firmware is ingesteld. De FSK tonen worden daardoor vervormt.

De helpdesk (via mijn vragenoverzicht) heeft altijd nietszeggende antwoorden gegeven en probeert mij aan het lijntje te houden. Althans zo voel ik dat.

En ja ik heb dit wel eens eerder gemeld hier op het forum! Wink
Wanabo - Wanadoo abonnee

Funny2k
Het lijkt erop dat bij mij de update niet wil lukken.. Als ik op de knop updates zoeken druk gaat hij de nieuwe update binnen halen. Reboot 1 maal daarna als ik snel bij software kijk zie ik de nieuwe versie staan. Daarna gaat hij nog een keer of 2 rebooten en als hij klaar is staat er weer het oude firmware nummer (24 op het eind).

De stekker uit het stopcontact trekken en daarna de livebox weer aanzetten geeft dezelfde symptomen weer.

Verder werkt de livebox meer dan perfect. Ik heb een megastabiele verbinding en tot op heden nog nooit geen problemen gehad. (momenteel ben ik bijna een jaar klant bij Orange)

mvg,

Maarten

Edit 13:02:

Na nog 2 keer geprobeert te hebben lijkt hij de firmware wel "gepakt" te hebben. Tis raar maar waar...

Daarna heb ik de livebox novg 4 maal moeten resetten om mijn "oude" snelheid weer terug te krijgen.
Gewijzigd door Funny2k op 18 juli 2006, 13:10
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!

GhostPost1
het kan zijn dat er te veel mensen willen updaten. en dat het dan te druk is.

dit is in het verleden wel eens vaker gebeurd. Heb het gevoel dat ze het niet gevaceerd gedaan hebben. maar in 1 keer klaar zetten voor alle klanten.

Funny2k
GhostPost1 schreef:
het kan zijn dat er te veel mensen willen updaten. en dat het dan te druk is.

dit is in het verleden wel eens vaker gebeurd. Heb het gevoel dat ze het niet gevaceerd gedaan hebben. maar in 1 keer klaar zetten voor alle klanten.

Daar kan ik in komen.. maar dat hij wel begint aan de installatie en hem daarna niet afmaakt kan ik niet koppelen aan "drukte".

Heeft iemand trouwens een changelog oid van deze firmware?
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!

GhostPost1
de update vind plaats in 3 of 4 fase's. dit kan soms wat langer duuren voor dat deze gedaan is. weet niet pcies hoeveel tijd er bij jouw tussen zat. Heb her en der wel gehoord dat dit erg lang kan duren Sad

Changelog heb ik helaas nog niet bemachtigd. Wat ik wel hoorde is dat voor de gebruiker niet veel is veranderd. Dat was in de vorige firmware. Denk dat je eerder moet denken aan kleine bugfixes. Die toch belangrijk waren om nu door te voeren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware! 3202WNLB_222026, meld je ervaring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen 49 06 november 2016, 18:12
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen 1 14 oktober 2016, 12:53
Firmware Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen 5 11 oktober 2016, 12:16
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk 22 02 mei 2016, 19:15
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo< 5 mins
| cdb03:56:05
| Matthy Alblas06:06:09
| peukevreugd06:22:06
| johan32406:23:00
| Hans07:32:10
| Franx08:32:25
| mRcan15:55:52
| Tiger16:42:37
| Lutz20:09:30
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.