obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
verbinding weg
rrozema
http://mediaproxy.ag-projects.com/NAT...ctices.pdf.

Heb je het programma winstun al geprobeerd om te bepalen of je een stun server kunt/moet gebruiken?

Ik zie trouwens ook dat de 3cx een vpn verbinding gebruikt. Als jouw router ook vpn functies biedt, dan kan het zijn dat de poorten die je 3cx nodig heeft, al in gebruik zijn door de router zelf. Je kan in de router configuratie schermen kijken of je de vpn ondersteuning daarin uit kan schakelen, waarmee je dan die poorten vrijgeeft voor gebruik door je 3cx.
 
Hjalmar
Heb de VPN poorten uitgeschakeld.
Heb her en der gelezen dat er via een hele grote omweg wel mogelijk is om te bellen.
Alleen wordt dit amper ondersteund door Linksys.
Meer info http://www.webhostingtalk.nl/voip/143193-voip-maar-welke-modem-router.html.
 
rrozema
En winstun? Wat zegt die?
 
Hjalmar
Heb inmiddels een andere router gehaald, was sowieso al niet tevreden over Linksys.
Problemen zijn daarbij ook meteen opgelost, telefonie werkt.
 
TCP_IP
Welke router? en nog wat speciaals moeten configureren ?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Hjalmar
Ja stun server moest ik instellen op me SPA962. En voila, het werkt. Heb hier wel een hoop uren mee verspeelt, maar goed.

De netgear DG834N. Hoefde met dit ding maar één ding te wijzigen en was meteen verbonden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie