obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
snelheid verhoging
Sanchez999
goed er zullen vast wel wat mensen zijn hier die zeggen dat is logisch PfftGrin. maar ik was na de zogenaamde snelheids verdubbeling nog niet helemaal te vreden. had een paar dagen terug al een berichtje geplaats over de waardes. ik had veel fouten en een lag snr marge.

tot dat ik puur uit verveling naar mijn newsleecher zat te staren en iemand ging bellen met onze telefoon boven. ik was dit helemaal vergeten maar de telefoon boven zat direct op het isra gemonteerd. en toen daarmee gebeld werd schoot mijn snelheid van ongeveer 6700 naar 7900 scheelt toch weer een half uurtje downloaden. na even aan het klooien te zijn geweest met was draadjes en stekkertje train mijn livebox in met de volgende waardes.

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_3_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 7992 Kb
Afname Dichtbij : 24.1 (dCool
Ver weg : 11.4 (dCool
SNR-marge Dichtbij : 10 (dCool
Ver weg : 13 (dCool
HEC-teller 0
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0

en dat is ten opzichte van deze waardes die ik eerst had

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_3_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 6756 Kb
Afname Dichtbij : 24.0 (dB
Ver weg : 10.9 (dB
SNR-marge Dichtbij : 6 (dB
Ver weg : 12 (dB
HEC-teller 45978
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 33973
ES-teller van 1 dag 0

zoals je ziet een redelijke verbetering. dus mochten er nog mensen zijn die een telefoon naar boven hebben lopen en die zit direct op je isra. hier is het bewijs even aan de gang met wat draadjes, maar het komt je snelheid redelijk te goed.
 
rrozema
Precies. Heb je de draden nu helemaal los gehaald van het isra? Dit is inderdaad precies wat we de hele tijd al zeggen: er mag geen enkele draad vanaf het isra lopen behalve die 2 die naar je livebox gaan. Cool

Je kunt de draden van die telefoon wel weer aansluiten op de 'phone' aansluiting van de livebox. Desnoods zelfs gewoon samen met de draden naar de telefoon beneden. Het beste is natuurlijk om er een centrale tussen te zetten, maar als je beide telefoons gewoon aan elkaar knoopt en dan op de phone aansluiting aansluit dan werkt het ook wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid verhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Maffiaprraktijken, onverwachte bizarre verhoging abonnementskosten Klacht over Online : 6 07 jun 2017
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 mei 2016
Advertentie