obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Draadloos + USB draad? :x
zuid
Hallo

Vandaag is eindelijk mijn WIFI set aangekomen (dongle, met kaart), en ik gebruikte altijd USB draad op oude XP computer.
Direct geprobeerd te instaleren enzo.. maar na 2 uur nog steeds niet gelukt...

Verhaal;
Ik heb nu nog een bruikbare, maar oude XP computer. Maar sinds kort een nieuwe PC gekocht met Vista.
XP computer was al aangesloten op USB- draad. En ik wou op beide computers internet aansluiten.

Problemen;
- De XP PC had altijd al internet verbinding, en dus nu draadloos aangesloten... en toen deed internet van de XP computer het opeens niet meer.
- En op mijn Vista computer werkt internet ook niet... WAP code werkt niet. (als SSID heb ik als naam livebox ****, en WAP had ik gewoon goed in getypt maar het werkte niet (2x geprobeerd) Sad.

Vragen;
- Is het onmogelijk om draadloos en USB/Ethernet te gebruiken? of ligt het aan de Livebox? :x
- En natuurlijk de oplossing hiervoor :/,

Alvast bedankt!

ZUID
Gewijzigd door zuid op 21 november 2008, 19:02
 
zuid
SOORY!
was vergeten REG knop intedrukken -.- dus WAP werkte wel gewoon.

en bij oude PC is ook solved... xD

byee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos + USB draad? :x', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 feb 2017
ZyXel en draadloos interactieve tv Zyxel configuratie en problemen : 8 31 jan 2016
Geen draadloos netwerk Huawei configuratie en problemen : 4 30 dec 2014
Geen draadloos internet meer Huawei configuratie en problemen : 2 22 aug 2013
Internet bedraad langzamer dan draadloos? Huawei configuratie en problemen : 41 18 jul 2013
Advertentie