obey-robots.txt
08 December 2016, 16:59
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Verhuizing staat helemaal vast [Update: Opeens opleverdatum bekend]

Michel
Ik ben op 25 oktober 2008 verhuist. Ruim van tevoren bij KPN aangegeven dat ik vaste telefonie graag op 25 verhuist wou hebben, dat kon niet omdat het een zaterdag was, maar die vrijdag ervoor - 24 oktober - was wel mogelijk. Vervolgens Online gebeld die de verhuizing van de ADSL-aansluiting voor zijn rekening moest nemen. Dat kon om de een of andere reden niet op 24 oktober, maar wel op 3 november, daarmee maar akkoord gegaan.

Op 24 oktober was al voor het door KPN gecorrespondeerde tijdstip van 13:00 uur de telefoonlijn verhuist en konden we al bellen in ons nieuwe huis. De ADSL-aansluiting stond nog steeds voor 3 november gepland. Uit ervaring weet ik dat er wel eens dingen mis kunnen gaan bij een verhuizing en daarom heb ik drie maal gebeld om te vragen of alles nog op schema lag en tot drie maal toe werd mij gemeld dat alles op schema lag en de oplevering op 3 november gewoon plaats zou vinden.

Drie november kwam en ging voorbij. Ik eind van de middag opgebeld naar de helpdesk van Online waar men mij vertelde dat er iets fout gegaan was en ik dan maar een case in moest dienen bij de technische dienst zodat zij het konden oplossen, toen begon het gedonder. Op woensdag 5 november is deze opgepakt werd mij verteld. Inmiddels zijn we bijna 3 weken en een hoop belletjes naar de helpdesk verder en de medewerkers kunnen mij alleen 'er wordt aan gewerkt, u moet nog even geduld hebben' melden.

Contact met de technische dienst is niet mogelijk volgens hun en daar moet je het dan maar mee doen. Ik heb al eerder in het proces een telefonische klacht ingediend omdat het allemaal zo lang duurt, maar daar heb ik tot op heden ook nog geen reactie op gehad. Ook een brief waarin ik ze officieel in gebreke gesteld heb is volgens de helpdesk nog steeds 'in behandeling'. Kortom, ik ben volledig aangewezen op de technische dienst van Online die niet met de helpdesk noch met mij communiceert.

Nog steeds hebben ze mij geen nieuwe opleverdatum kunnen verschaffen. Halverwege deze week kwam ik erachter dat ik ook gewoon voorgelogen en aan het lijntje gehouden ben door de helpdesk. Die zeiden mij namelijk dat het probleem bij de derde lijn ligt, maar dat blijkt absoluut niet waar te zijn. Het probleem ligt nog steeds bij de tweede lijn die er volgens de helpdesk wel mee bezig zijn, maar wederom geen indicatie kunnen geven hoe lang 't nog gaat duren.

Het sleept zich maar voort dus. Niemand weet hoe het er voor staat en de helpdesk wil niet met de technische dienst bellen of zegt mij dat dat überhaupt niet mogelijk is. Eerder heeft iemand voor mij wel contact opgenomen met de TD dus ik vind het een beetje merkwaardig dat het toen wel kon en nu opeens niet. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ze 't voor hun eigen deadline van 21 dagen - die maandag verstrijkt - nog in orde gaan maken.

Internetten doe ik nu overigens via de telefoon op de laptop, maar ideaal is anders.
Gewijzigd door Michel op 24 november 2008, 21:24
 
h_henkie
Ik zal je de komende tijd volgen omdat ik ook ga verhuizen. Ik moet zeggen dat de verhuizing mbt online me bij voorbaat al niet lekker zit. Maar goed dat is een gevoel. Ik heb er voor gekozen om de verhuizing schriftelijk te regelen. Mocht er iets gebeuren dan kan ik het ieder geval bewijzen. Ik heb al wel besloten om online per april te verlaten. Puur vanwege de snelheid. Ik zit nu rond de 8 á 10 en ga straks naar ± 4 mb. (volgens de site van online) Wat het gaat worden, qua isp, weet ik nog niet.
 
Michel
Ik heb afgelopen zaterdag nogmaals contact gehad met de helpdesk en ik kreeg een behulpzame medewerker aan de lijn die mij beloofd heeft dat hij even naar de TD zou bellen en mij a.s. woensdag terug zou bellen. Ik ben benieuwd.
 
elfie
Ik heb helaas precies hetzelfde.
Heb netjes de instructies van online gevolgd. Mijn kpn telefoonnummer verhuisd. Die werkt prima. Echter, tot op heden geen internet/bellen.
Het rode lampje op het modem bijft knipperen.

Ik heb meerdere keren gebeld met de klantenservice. Die zeggen alleen dat er inderdaad iets niet goed gaat. Wat precies weet men niet. Hoe lang het gaat duren
weet men ook niet. De technische dienst wordt je niet mee doorverbonden. Dus ik kan alleen maar afwachten.
Men heeft mijn nummer genoteerd. Nu wordt ik waarschijnlijk gebeld door de TD. Echter men zei er wel bij dat als ik over een week nog niets heb gehoord, ik maar weer eens moest bellen.
Dit geeft me geen goed gevoel.

Uiteindelijk is het met dit soort bedrijven toch altijd hetzelfde, zodra je iets wilt wijzigen beginnen de problemen.

Wordt vervolgd.
Gewijzigd door elfie op 24 november 2008, 11:08
 
Michel
Even weer een update:

Vanavond nog even contact gehad met de helpdesk (technische afdeling) en die heeft in overleg met een collega mijn klantnummer naar hem toegemailt en die collega gaat morgen persoonlijk met mijn situatie aan de slag en zal waarschijnlijk contact opnemen met de TD.

Vorige medewerker had ook de afspraak om woensdag terug te bellen netjes in het dossier gezet, zo kon de medewerker van vanavond mij vertellen. Die eerdere medewerker belt mij dus woensdagmiddag/avond terug.
 
Michel
Nouja zeg, ik kijk net bij de statuschecker op Online.nl en wat staat daar "Opleverdatum bekend". De opleverdatum is rond 04-12-2008.

Die huidige status is sinds vandaag dus dat moet dan gebeurd zijn na het laatste contact dat ik met de helpdesk had. Het lijkt erop dat de verhuizing gewoon als normaal is behandeld en dat daarom de opleverdatum ook vrij ver in de toekomst ligt. Bij een spoedje had ik deze week al opgeleverd kunnen zijn.

In ieder geval zijn we nu van het eeuwige wachten af. Althans, nu is 't wachten op de oplevering, maar niet meer in onzekerheid zitten. Woensdag zal die medewerker, zoals beloofd, wel bellen met hetzelfde nieuws.
 
Michel
Ik kreeg net een halfuurtje geleden ook nog een telefoontje van Online waarin ze de opleverdatum van 4 december bevestigen. Volgens de medewerker was het door 'vertraging lange tijd onduidelijk wanneer de oplevering plaats zou vinden'.

Hoewel ik het niet helemaal eens ben met het feit dat het nog tot 4 december duurt, ben ik maar akkoord gegaan met de datum. Dat betekent eindelijk weer een ADSL-verbinding volgende week donderdag.
 
elfie
Nou, dat is dan in ieder geval iets.

Bij mij staat op de statuschecker nog steeds fase 1. En dat al sinds 16-10. En die kl@#$@#$@#$ klantenservice daar kom je ook niet verder mee.

Hopelijk krijg ik binnenkort bericht. Ik zag ook dat mijn abonnement eind januari 2009 afloopt. Voor mij dus een goed moment om een overstap te maken.
 
Michel
elfie schreef:
Nou, dat is dan in ieder geval iets.

Bij mij staat op de statuschecker nog steeds fase 1. En dat al sinds 16-10. En die kl@#$@#$@#$ klantenservice daar kom je ook niet verder mee.

Hopelijk krijg ik binnenkort bericht. Ik zag ook dat mijn abonnement eind januari 2009 afloopt. Voor mij dus een goed moment om een overstap te maken.

Mijn ervaring is dat als je kiest voor optie 3 gevolgd door 2 in het keuzemenu bij Online je dan een technische afdeling aan de lijn krijgt die ook (meer dan andere afdelingen) bereid is om wat voor je te doen. Probeer het eens zou ik zeggen.

Het kan maar zo zijn dat jij dezelfde 'vertraging' hebt en dat ze bij jou binnenkort ook opeens met een datum komen. Die datum kwam bij mij ook uit het niets namelijk.
 
h_henkie
Michel schreef:
[
Mijn ervaring is dat als je kiest voor optie 3 gevolgd door 2 in het keuzemenu bij Online je dan een technische afdeling aan de lijn krijgt die ook (meer dan andere afdelingen) bereid is om wat voor je te doen.


Hum Die moet ik even onthouden. Ik heb donderdag de verhuis aanvraag weggedaan. (handtekening voor ontvangst) Eens kijken hoe snel dat gaat.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing staat helemaal vast [Update: Opeens opleverdatum bekend]', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen 49 06 november 2016, 18:12
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen 1 14 oktober 2016, 12:53
Vast IP adres Zyxel configuratie en problemen 2 19 februari 2016, 15:10
HG655d update Huawei configuratie en problemen 5 06 januari 2016, 17:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger< 5 mins
| Wanabo02:13:14
| Huubke6804:19:28
| dutch flash05:17:45
| peukevreugd06:14:23
| Ronsworld17:53:14
| earlgrey7219:16:41
| Hans20:02:06
| Ano20:32:13
| dutch123:14:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.