obey-robots.txt
06 December 2016, 20:49
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

iemand enige idee ??

Dascorp
Hallo,

ik zit ongeveer met 2mnd met deze probleem,ben er sinds heden nog steeds bezig met online ,om mijn lijn weer terug te brengen naar mijn huidige snelheid :

zal mijn probleem kort uitleggen :

ben sinds 2jaar (2006) gebruiker van online breedband altijd tot heden een blije gebruiker geweest !
woon zelfs 133meter van de centrale vandaan !!!!!Smile

sinds 12oktober 2008 heb ik gevraagt online om het kpn nummer over te nemen ,omdat ik er geen gebruik meer van maak,
sindsdien zijn de elende begonnen ,mijn snelheid is van 1800 in eens naar 1200 gedaald,ben nu al sinds 2mnd bezig om te kijken waar het probleem zit,heb inmiddels al
3 monteurs thuis gehad en 1 monteur aan de telefoon gehad,de monteur aan de telefoon heeft mij al een nieuwe modem + adapter gestuurt..probleem nog niet opgelost...

monteur 1 aan huis is geweest ,heeft alles gemeten en gedaan en constanteerde dat mijn snelheid aangezien mijn afstand van de centrale te laag was !!!!!
dat zou hij door geven aan online !!! NIX meer van gehoord !

ik weer bellen ....2dagen werd ik gebelt dat er weer een monteur langs zou komen....3dagen later monteur 2 van bedrijf baas is langs geweest ,hij ook weer alles meten en doen ,en zei dat er waarschijnlijk een breuk in mijn kpn lijn zat
in mijn oude loden leiding waar de kpn uit de grond komt ,waar hij een beetje aan zat te trekken en doen,ineens geen i-net meer Sad

dus meneer verliet mijn huis ,en hij zou wel door geven dat kpn langs moest komen om mijn draden te herstellen.....ik zonder internet de hele weekend gezeten want duurde 4a5 werkdagen !

gelukkig kreeg ik maandag ochtend een telefoontje of ze s'middags langs konden komen ,ik gelijk ja hoor geen probleem !!

meneer kpn is langsgewwest heeft mijn draden opnieuw herstelt ,heeft metingen gedaan ,en zag dat tie uit de centrale een 20mbit meeting had ,en was verbaast dat ik niet min die 18mbit kon halen !
ik gelijk : meneer dat ik heb altijd al gehad al 2jaar langs haalde ik 18mbit ineens was het weg !

hij vind dat heel vreemd ,en zou dat door geven aan online ....

na 3/4 dagen te hebben gewacht ,kreeg ik eindelijk een telefoontje van online zelf met de mededeling :

Meneer we hebben alles geprobeert en gedaan, wij kunnen niet constateren waar de fout ligt ,dus u moet het maar met deze 12bmbit maar doen !!!!
ik natuurlijk niet blij en ging in de aanval ,met als ik mijn verbinding niet terug krijg dan hef ik mijn abonnement op met wegens gebreken,waarop hij antwoorde : dan moet u dat doen meneer ...dat vond ik dus heel onbeschoft ,en terwijl ik naar zijn naam vroeg had meneer gelijk opgehangen .......ik natuurlijk terug bellen ,en gelijk aan zijn collega het verhaal uitgelegt en om zijn naam gevraagt van die persoon (die ik ook gehad heb).....

maarja ik zit nog steeds met dat probleem en daar neem ik geen genoegen mee heb ik gezegt,dus hij kwam met een voorstel om het met een zyxel modem te proberen,want waarschijnlijk heeft de LB een tik gehad toen met dat nummer terug te zetten (BS verhaal vindt ik )......dus ja heb het bod geaccepteerd, en zit tot heden nog steeds te wachten al 3dagen .....

mischien heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn of waar het misschien aan ligt ???

is misschien een lang verhaal maarja loop er al 2mnd mee Sad

dus alle hulp zijn welkom !!!

hier zijn mijn ADSL statestieken van de LB :

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kb
DownStream 12264 Kb
Afname Dichtbij : 14.3 (dCool
Ver weg : 3.3 (dCool
SNR-marge Dichtbij : 10 (dCool
Ver weg : 11 (dCool
HEC-teller 0
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0
Gewijzigd door Dascorp op 10 december 2008, 12:34

Dascorp
niemand enige idee ??

kom jongens !

kan ik hierdoor online in gebreke stellen en mijn abonnement opheffen ??

Tiger
Dascorp schreef:
niemand enige idee ??

kom jongens !

kan ik hierdoor online in gebreke stellen en mijn abonnement opheffen ??

Hallo Dascorp,

Van 18MB terug naar 12MB is 1/3 terugval en dat is behoorlijk maar je moet niet vergeten dat je een verbinding hebt
TOT 20MB
en de meesten hebben een verbinding tussen de 8 en 15MB en de uitzonderingen zitten daarboven.

Zo lang als je daar niet onder komt kan jij je abonnement spijtig genoeg niet opheffen.

Ik hoop in elk geval voor jou dat de oorzaak vlug gevonden wordt en jij je oude snelheid terug krijgt.

Tiger

Dascorp
ja maar verklaar es nader waarom heeft de buurman van 3/4 deuren verder nog steeds zijn 18mbit lijn ....
zelfde straat zelfde verbinding alles is het zelfde ,vanaf het begin heb ik die 18mbit gehaalt ,kan niet ineens dat ik met zo'n snelheid gezakt ben,daar moet gewoon een verklaring voor zijn !

Tiger
Dascorp schreef:
ja maar verklaar es nader waarom heeft de buurman van 3/4 deuren verder nog steeds zijn 18mbit lijn ....
zelfde straat zelfde verbinding alles is het zelfde ,vanaf het begin heb ik die 18mbit gehaalt ,kan niet ineens dat ik met zo'n snelheid gezakt ben,daar moet gewoon een verklaring voor zijn !

Er is overal een verklaring voor maar helaas kan ik jou die niet geven.

Tiger

spatieman
probeer eens een ander modem, als je geen telefonie gebruikt, kan dat wel eens een oplossing zijn.

TCP_IP
sterker nog, aangezien je weet hoe snel de verbinding van die buurman is vermoed ik dat je hem ook wel goed genoeg kent om zijn modem even uit te testen op jouw lijn Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Dascorp
spatieman schreef:
probeer eens een ander modem, als je geen telefonie gebruikt, kan dat wel eens een oplossing zijn.

ik zou van online een speedtouch krijgen ,teminste als die op de centrale aangesloten kon worden ,kreeg ik te horen ,daar zit ik nu nog steeds op te wachten,en ja ik heb ook telefonie van online !

Dascorp
TCP_IP schreef:
sterker nog, aangezien je weet hoe snel de verbinding van die buurman is vermoed ik dat je hem ook wel goed genoeg kent om zijn modem even uit te testen op jouw lijn Wink

al geprobeert ,maar helaas nog steeds die 12mit connectie !Sad

werd gezegt bij online tijdens het omzetten van(telefonie) kpn naar online,dat mischien die LB een klap heeft gehad ,vond het al een lul verhaal maarja ,wachten wel WEER op een reactie van online,ga ze morgen even bellen ,want heb al 1 week niets van ze gehoord !

Dascorp
inmiddels al een speedtouch modem van online gekregen ,
1e probleem ermee ,mijn DL speed zat op 11mbit dus ben 1 mbit kwijt geraakt ,2e probleem , mijn telefonie werkt er niet mee,volgens mij is dat probleem bekend met een speedtouch modem ??!?!

kreeg vanmiddag een telefoontje van online ,met de mededeling : Dat ze alles al geprobeert hebben ,en nix meer konden vinden ,en ze konden nix meer voor mij doen,
dus in andere woorden moet ik maar blij zijn met mijn 12mbit wat voorheen 18mbit was !!!!
ze hebben de lijn van de buurman ook gemeten die op 18mbit zit ,en die zit precies op de zelfde centrale als ik zeiden ze,nou schiet mij in een condoom !

kan ik hier nog wat mee ,heeft iemand nog enig idee,want heb al tegen online gezegt,dat ik alle maandelijkse incasso's die hun bij mij afhalen terugboek,doet ik weer mijn oude snelheid heb !

kan ik dat maken ,is dat wel verstandig ?!

ben beetje hupeloos aan het raken van online !Shock

Alvast bedankt !
Gewijzigd door Dascorp op 23 december 2008, 00:25

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iemand enige idee ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Telefoonnummer zoekgeraakt geen idee wie er nog aan gaat werken. Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 10 02 juli 2015, 18:02
Iemand configuratie voor zyxel 2602HW-D1A Zyxel configuratie en problemen 17 03 februari 2015, 09:02
Lage snelheid, Veel fouten!, iemand tips? Snelheid 6 05 maart 2013, 23:31
oplevering te laat. Toch geen goed idee om bij online te gaan? Opleveringsproblemen 4 25 december 2011, 12:54
Geen internet (www) meer na enige tijd wel msn etc Storing 15 10 augustus 2009, 19:00
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:43:31
| Lutz00:50:41
| mRcan02:14:59
| dutch flash02:31:24
| Memooh03:04:19
| Wanabo04:39:59
| Ano06:06:19
| dutch106:56:58
| Tiger07:37:17
| earlgrey7207:47:46
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?