obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
sitecom wl160 achter livebox
guus
Dus ook de firewall van de router is nu uitgeschakeld?

Edit: Je hebt wel kans dat het werkt als je op Deny interacces zet. Want dan geeft hij helemaal niks meer door.
Gewijzigd door guus op 23 december 2008, 13:39
 
renemon
'k heb nu een linksys router gekocht en hem als ap achter de live box gezet. toen access restrictions geconfigureerd. Het werkt naar mijn idee prima.
 
guus
Oke, dus bij acces restrictions schakelt hij dan de hele internetverbinding uit, of heb je bepaalde applicaties uitgeschakeld?
 
TCP_IP
Ook wel een beetje benieuwd.
Wat heb je precies ingesteld en wat gebeurt er?
En is het dan op een bepaald tijdstip?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
guus
Ik heb dit ook getest. Mijn Linksys is ingesteld als switch/accespoint en als ik Acces restrictions instel dan gebeurt er helemaal niks. Deny internetacces, bepaalde websites, helemaal niks werkt. Je moet dus je router echt in de router functie zetten wil dit werken!
 
TCP_IP
Kun je onder wireless tabje in linksys niks doen dan ?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
guus

Quote

TCP_IP schreef:
Kun je onder wireless tabje in linksys niks doen dan ?


Nee dit ging over dat acces restricions he!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sitecom wl160 achter livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
Advertentie