obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox wordt erg warm, is dat normaal?
RiaH
Hallo,

Ik heb sinds 30 juni een LB en het valt me op, dat als deze een aantal uren aan staat, hij erg warm wordt. ik denk zo'n graadje of 40. Is dat normaal? Ik ben dat van mijn eerdere modems/router van Speedtouch niet gewend.
Ik heb het knipperende Wanadoo-logo al uitgezet, maar dat helpt niet.
De Livebox staat "open en bloot" achter de buitendeur. Geen verwarming in de buurt.

Ria
 
Puma
het is normaal dat een apparaat warm wordt. het is nu ook erg warm en de luchvochtigheidsgraad speelt ook mee.

maar het is niet erg ofzo. zolang je het maar aan kan raken is het wel goed.
 
RiaH
OK, bedankt.

Ria
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox wordt erg warm, is dat normaal?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Internetverbinding wordt steeds slechter Algemeen : 10 31 mrt 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Advertentie