obey-robots.txt
08 December 2016, 06:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Ben het wachten bjina meer dan zat.

thaGenius32
Mijn laatste vraag aan de helpdesk wat betreft de omzetting naar adsl Family. SadSadSadSadSad
Geen positief bericht terug of geen omzetting naar Family 1 maand voor het einde van mijn contract en ze zijn nog een klant kwijt.
Ik vind het erg vaag dat niemand me wat kan vertellen...

Klant (XXXXXXXXXXX) 23-07-2006 04:17:44
Nogmaals wil ik graag weten wanneer mijn overzetting zal plaatsvinden naar Orange adsl family.
Ik vraag nu bijna een jaar steeds hetzelfde en meestal wordt mijn vraag beantwoord met : U krijgt vanzelf bericht wanneer dit gaat gebeuren. Na zolang wachten ben ik het bijna beu. Ik voldoe verder aan de eisen voor family alleen mijn centrale is nog niet omgezet. Echter een vriend van mij die vlakbij woont heeft wel ADSL Family. Hoe is dit dan mogelijk ?? U kunt begrijpen dat ik na zolang al berichten lees over adsl Family ook ik hier van gebruik wil maken.

Graag zou ik willen weten wanneer het nu daadwerkelijk gebeurd. Ik kan mij niet voorstellen dat Orange geen planning heeft betreft de omzetting van adsl direct klanten naar adsl Family.
En a.u.b. geen reply met van uw krijgt vanzelf bericht via email of brief. Ik hoop dat u nu wel wat voor mij kan betekenen...

thaGenius32
ohhhhh en de reactie terug van Orange wordt natuurlijk ook wel geplaatst...Grin

GhostPost1
Direct klanten worden automatich overgezet. dit is niet altijd direct per einde contract. Er zijn meerdere factoren die belangrijk zijn of het wel bij jou beschikbaar is. Is er nog ruimte in de Dslam enz. dit wordt volgens mij pas bepaald als je jaarcontract er op zit. (dit was bij meerdere vrienden en kennisen zo)
======================================================================
Wanneer wordt mijn ADSL Direct abonnement omgezet naar ADSL Family?

antwoord
We zetten de ADSL Direct verbindingen gefaseerd om naar ADSL Family. Niet alle abonnees worden tegelijk omgezet. Voordat je ADSL verbinding wordt omgezet, wordt je hierover per brief geïnformeerd.

We hebben sinds kort een eigen netwerk waarop we ADSL diensten kunnen aanbieden. Op dit netwerk bieden we onze klanten meer snelheid en een hogere kwaliteit tegen dezelfde of zelfs lagere tarieven. Omdat we onze bestaande abonnees ook willen laten profiteren van de voordelen van ons eigen netwerk, worden alle ADSL Direct verbindingen omgezet naar Orange ADSL Family. Om in aanmerking te komen voor zo'n omzetting, moet je wel voldoen aan een paar voorwaarden:

je bent langer dan een jaar abonnee van Orange ADSL Direct;
je hebt een PSTN (dus geen ISDN) telefoonlijn met abonnement van KPN;
je adres valt binnen het leveringsgebied van Orange ADSL Family.
==================================================================
Controleer eerst of Family wel beschikbaar is op jouw adres. (dit kun je doen op de Orange site)Is het niet beschikbaar dan denk ik dat je hele vette pech hebt. Zoals op de verschillende Fora staat Orange gaat geen Wijcentrales geschikt maken voorlopig. Bestaande centrales worden wel uit gebreid.

en dat een vriend of kennis wel Family heeft zegt niks. Die kan toevallig op een andere wijkcentrale zitten die wel geschikt is voor Family.
Gewijzigd door GhostPost1 op 23 juli 2006, 08:43

thaGenius32
Direct klanten worden automatich overgezet. dit is niet altijd direct per einde contract. Er zijn meerdere factoren die belangrijk zijn of het wel bij jou beschikbaar is. Is er nog ruimte in de Dslam enz. dit wordt volgens mij pas bepaald als je jaarcontract er op zit. (dit was bij meerdere vrienden en kennisen zo

Ja.. Mijn jaarcontract zit er alang op. In November ben ik 2 jaar klant van Wanadoo.

Zoals op de verschillende Fora staat Orange gaat geen Wijcentrales geschikt maken voorlopig. Bestaande centrales worden wel uit gebreid.

Jammer.. Dit kost ze klanten en omzet. Voor dit product (Orange Family) staan er al veel mensen in de rij die graag hiervan gebruik willen maken en dus niet kunnen krijgen dus die gaan allemaal naar een andere internet aanbieder. Maar dus volgens jou wordt mijn centrale dus wel uitgebreid omdat ik al klant van Orange ben. Toch ?? Of begrijp ik dat nu verkeerd.

Nou ja we wachten het gewoon weer af. Ik geef Orange nog 3-4 maanden de tijd..Sad

GhostPost1
Als Family niet beschikbaar is zal het op korte termijn ook niet beschikbaar komen.!! Dus wat is de uitslag als je kijkt op de site (postcode check?)

Dus een ultimatum stellen heeft geen zin. Want Orange handelt dan volgens de regels en jij zit vast aan een jaar contract. En je hebt geen poot om op te staan. Ja juridisch ook nietWink

thaGenius32
Hier de reactie van de helpdesk. Kort, krachtig en makkelijk opgelost door de helpdesk.. Ach ja zo komen ze de dag makkelijk door.. maar kan dus niks met dit antwoord.....

Geachte heer ********,

Helaas is Family niet beschikbaar op uw adres, dat is ook de reden dat u niet bent overgezet.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband B.V.

Ik weet genoeg over orange en voel me dus nu aardig bedonderd en aan het lijntje gehouden. Ik zal na mijn contract naar de concurent gaan. GrinSucces allemaal
Gewijzigd door thaGenius32 op 24 juli 2006, 19:59

GhostPost1
Het is niet beschikbaar! Je hebt een eerlijk antwoord gehad van de Helpdesk. Dus wat is het probleem? Nu is de keuze aan je zelf.

Suc6 met zoekenWink

PS volgens mij is het geen verplichting om klanten over te zetten naar het Family netwerk. Ik kan het teminste nergens terug vinden op de Orange site of elders. Het is uperhaupt al tof dat Orange klanten overzet van Direct naar Family. (indien beschikbaarWink )

Ik snap persoonlijk ook niet waarom je zo negatief doet over deze reactie die je kreeg van de Helpdesk ! De voorwaarden voor de migratie staan duidelijk op de site van Orange. Heb zelfs copy past gedaan voorje in het forum. Het is dus duidelijk toch. Negatief doen over de boodschaper heeft geen zin. Je had dit zelf ook kunnen controleren. Wink
Gewijzigd door GhostPost1 op 24 juli 2006, 20:44

thaGenius32
Omdat ik al een x aantal keren contact heb gehad met de helpdesk hierover.

De 1 zegt dat de overzetting niet zolang meer kan duren. (januari 2006)
De ander zegt het wordt gefaseerd omgezet en ik vanzelf aan de beurt kom

De 1 zegt dit en de ander dat en ondertussen wordt je dus lekker aan het lijntje gehouden.. Dat is mijn probleem...

En nu wordt gezegd het is niet beschikbaar op mijn adres..

Slappe hap voor zo'n groot bedrijf.. Een beetje peper in de reet zal ze goed doen.. Gas erachter zetten en je hudige klanten tevreden houden en niet nee verkopen.. Daar houd niemand van toch.

En of het een verplichting is ja het is maar net hoe je het bekijkt.
Orange zegt :
Alle adsl direct klanten zullen worden automatisch worden omgezet naar Family.

Dus ik vind wel dat ze het verplicht zijn te doen.
Gewijzigd door thaGenius32 op 24 juli 2006, 20:47

GhostPost1
Je hebt elke keer de feiten gehoord. Daar is niks mis mee. En dat Orange besloten heeft geen nieuwe centrales uit te breiden is vervelend. Maar zoals ik al eerder zei. Op de site had je het kunnen lezen. Orange heeft dit keer niemand misleid. Grin Dat mag ook wel eens gezegt worden. Het is gewoon jammer dat het niet beschikbaar is maarja wat wil je er aan doen? Niks kun je er aan doen.
Gewijzigd door GhostPost1 op 24 juli 2006, 20:48

Wanabo
Jammer dat je geen Family kunt krijgen! Ook jammer dat het met de helpdesk niet zo soepel verliep. Sad

Ik sluit dit topic, je weet nu waar je aan toe bent.
Al was het dan niet wat je wilde.Angry

Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ben het wachten bjina meer dan zat.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid 10 02 mei 2016, 13:55
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:18:44
| Ronsworld07:48:55
| earlgrey7209:12:22
| Hans09:57:47
| Wanabo10:13:19
| Ano10:27:54
| dutch113:10:14
| RichieB13:56:31
| Memooh18:43:28
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.