obey-robots.txt
09 December 2016, 18:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Na 3 x beltoon gaat voicemail aan

M37
sinds ik onze telefoon heb laten omzetten naar orange gaat na 3 x bellen de voicemail meteen aan.
Dit is zeer lastig zeker als je met dit mooie weer buiten zit en iedere keer telaat komt. weet misschien iemand of je dit zelf kunt instellen of dat ik de helpdesk moet bellen.
wens jullie een hele fijne dag Cool

GhostPost1
Nee dat is niet mogelijk.

darkfader
Eigen telefoonbeantwoorder gebruiken dan Smile
"Een ogenblik geduld alstublieft."

M37
niet echt de bedoeling denk ik Smile
lijkt me dat niet veel mensen dit probleem hebben.

moet het er maar mee doen.

Funny2k
Dit was mij nog niet eens opgevallen. Dit omdat ik een automatische telefoonbeantwoorder in mijn handset heb zitten.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!

Cynosure
M37 schreef:
sinds ik onze telefoon heb laten omzetten naar orange gaat na 3 x bellen de voicemail meteen aan.
Dit is zeer lastig zeker als je met dit mooie weer buiten zit en iedere keer telaat komt. weet misschien iemand of je dit zelf kunt instellen of dat ik de helpdesk moet bellen.
wens jullie een hele fijne dag Cool

Hoi M37,

Je kunt het uitzetten op de volgende ongedocumenteerde en kromme manier:

Ga naar www.orange.nl/mijn account, log in, ga naar internet&vaste telefonie>telefonie>instellingen>voicemail>doorschakelen.

Je krijgt dan te zien wat je instellingen zijn en kunt ze hier in of uitschakelen. Een helpdesker vertelde me dit (undocumented feature). Ik weet niet of je dan de LiveBox moet resetten, daar had die beste kerel het wel over, maar je weet maar nooit.

LB-Reset rulez !!! Wink

Lizard
Ja, echt volledig ongedocumenteerd:

Hoe kan ik mijn gesprekken doorschakelen naar de voicemail? en Hoe kan ik de voicemail van Telefonie aan- en uitzetten?

Ik heb alleen gezocht op voicemail op de online helpdesk pagina's.
Gewijzigd door Lizard op 07 augustus 2006, 23:54

Cynosure
Lizard schreef:
Ja, echt volledig ongedocumenteerd:

Hoe kan ik mijn gesprekken doorschakelen naar de voicemail? en Hoe kan ik de voicemail van Telefonie aan- en uitzetten?

Ik heb alleen gezocht op voicemail op de online helpdesk pagina's.

Tja, dat had ik niet gedaan Shock.

MAAR die tweede optie werkt NIET (althans niet bij mij) De helpdesker zei dat ik (via telefoon aan/uitzetten) dan de LB nog moest resetten Cool.
Dus.

M37
Als ik het goed begrijp gaat dus door deze actie wel de voicemail niet meer aan toch?

darkfader
En dan vergeten ze de optie om het aantal keer in te stellen. Maar goed, ik wist ook niet dat het uberhaubt uitgeschakeld kon worden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na 3 x beltoon gaat voicemail aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Telefoonnummer zoekgeraakt geen idee wie er nog aan gaat werken. Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 10 02 juli 2015, 18:02
Router gaat niet aan Huawei configuratie en problemen 9 04 oktober 2013, 23:29
Digitale tv van online gaat helemaal nergens over!!! Klacht over Online 4 04 maart 2013, 19:44
Wie kan me helpen. DSL lampje gaat niet branden. Frequently Asked Questions 10 11 januari 2013, 17:43
Voicemail Helpdesk 4 26 april 2012, 19:18
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:40:16
| Wanabo01:17:42
| jms31901:35:54
| Hans01:37:49
| gvmelle03:27:41
| MBroertjes03:46:57
| dutch flash07:09:11
| Franx09:56:42
| Lutz11:27:48
| Johan418:10:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.