obey-robots.txt
09 December 2016, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Actie bij online

Ross
Online heeft weer een nieuwe klantenwerf actie.
ADSL Extra & telefoon voor € 25 of( € 5 extra voor voordelig bellen)
Betaal nu € 35 met weekend/s'nachts vrij bellen.
Nu staat in de voorwaarden dat dit alleen voor nieuwe of inbel klanten is.
Deze bedragen zijn vast en geen tijdelijke actie. (voor zover je over vast kunt praten)
Nu krijg ik weer het zelfde gevoel als met de snelheids verhoging, waarbij de bestaande klanten (eerst) ook op een zijspoor gezet werden.
Zijn er al forumleden die ervaring hebben met het omzetten naar een goedkoper abonnement?
Of betaal ik staks voor het zelfde 10 euro meer Smile

Ross

orange07
Ik heb ze erover gebelt Smile
Was kort en krachtig, geld dit ook voor oude klanten ?
Antwoordt: Nu nog niet maar misschien volgende maand, hij had wel wat gehoort enz...

Mijn antwoordt was; Ik wacht af anders (2 jaar) ga ik weg als contract afloopt Smile
Bij bijna elke ADSL boer betaal je nu 30 incl All in

40 of 30 is groot verschil Smile
12x10= 120 eurie per jaar.

Bij Quiknet flikte ze dit eerst ook, toen hadden ze de oude klanten toch maar het zelfde gegeven.

ACTIE:
Razendsnel internet & onbeperkt bellen voor de blijvend lage prijs van € 30 p/m

Gewijzigd door orange07 op 08 februari 2009, 18:56

Ross
Dit antwoord kreeg ik van online (via email) waarin ik vroeg of dit ook op ging voor bestaande klanten, (bij verlenging na afloop van het lopende jaar)

Een maand voor het aflopen van uw contractstermijn 30-04-2009 wordt uw huidige abonnement automatisch verlengd met een periode van een jaar.
Als u vóór deze datum contact opneemt met onze klantenservice via nummer 0900 9515 (EUR 0,15/min), dan informeren onze medewerkers u graag over de mogelijkheden om uw contract te verlengen. Deze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van negen uur 's ochtends tot vijf uur 's middags.

Met vriendelijk groeten,

Willen dus niks op papier zetten.
Zal dus wel bellen worden.
Ben ik niet zo'n voorstander van omdat de bewijsvoering van zo'n gesprek later vaak in een welles/nietus verhaal kan eindigen.Smile

Ross

reusla
orange07 schreef:
Antwoordt: Nu nog niet maar misschien volgende maand, hij had wel wat gehoort enz...

Mijn antwoordt was; Ik wacht af anders (2 jaar) ga ik weg als contract afloopt Smile

Bij Quiknet flikte ze dit eerst ook, toen hadden ze de oude klanten toch maar het zelfde gegeven.

ACTIE:

Ik wacht dit verhaal ook even af. Dit is wel sowieso een reden om het abonnement te stoppen aan het eind van de contract periode wanneer Online de bestaande klanten niet mee laat delen in deze nieuwe prijsstelling.
De factuur van februari is in elk geval niet geruststellend in deze : wederom gewoon 35 Euro gerekend i.p.v. de nieuwe 25 Euro prijs!!
Angry

orange07
Ross schreef:
Dit antwoord kreeg ik van online (via email) waarin ik vroeg of dit ook op ging voor bestaande klanten, (bij verlenging na afloop van het lopende jaar)

Een maand voor het aflopen van uw contractstermijn 30-04-2009 wordt uw huidige abonnement automatisch verlengd met een periode van een jaar.
Als u vóór deze datum contact opneemt met onze klantenservice via nummer 0900 9515 (EUR 0,15/min), dan informeren onze medewerkers u graag over de mogelijkheden om uw contract te verlengen. Deze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van negen uur 's ochtends tot vijf uur 's middags.

Met vriendelijk groeten,

Ross

Mis ik wat Smile
Dit mag niet meer abonnement automatisch verlengd er is als het goed is een nieuwe wet aangenomen en geldig in 2009.
Gewijzigd door orange07 op 10 februari 2009, 15:48

Ross
De nieuwe wet waar je het over hebt is volgens mij nog maar een voorstel en zal nog wel wat voeten in de aarde hebben om rond te komen, immers veel mensen vergeten hoe vlug een jaar voorbij gaat en zijn dan weer te laat.
Dit is natuurlijk ideaal voor het bedrijf, zeker als je tussendoor toch weg gaat en daardoor je contract af moet kopen.

Heb verder weinig problemen met mijn verbinding dus eigenlijk niet direct een rede om naar een ander te gaan, maar om per maand € 10 meer te betalen, als mijn buurman voor het zelfde, is mij ook niet naar het zin.

Ross

mecheltje
Ik heb een week of wat geleden online geb.daar mijn abonnemet eind maart verloopt heb per brief bevestiging gekregen van het volgende:

Uw voordeel de eerste 12maanden betaalt u 20€ per maand. Dit is dus wel een jaar contract

Doe je voordeel er mee.

portos
Mij hebben ze gebeld vandaag en hebben zelf 10 euro korting aangeboden

Ross
Heb met het 0900 nummer gebeld.
Eigenlijk direct verbinding dus dat ging goed, bleek dat de afdeling die dit moet regelen maar tot 17.00 uur open is.
Verder keurig te woord gestaan.
Nu is het probleem dat er ook nog mensen zijn die dan aan het werk zijn, en aangezien mijn baas er niet zo van houd om 0900 nummers te bellen wordt dit hem niet.
Geeft niet, werd notitie van gemaakt, en zou door een speciaal (na werktijd) team om 17.30 gebeld worden.
Dit was woensdag, heb als een jong hond met de telefoon in de bek rondgelopen maar uitgezonderd een droge strot ben ik er niks mee opgeschoten.
Donderdag middag werd er dus gebeld, en door de vrouw opgenomen. en je raad het al was aan het werk, zouden om 17.30 wel weer even terug bellen.
Het droge stot verhaal herhaalt zich.
Zijn nu vrijdag en nog niks gehoord, lees hier wel positieve brichten dus zal wel goed komen, heb nog wel even tijd.

Ross

reusla
reusla schreef:
orange07 schreef:

ACTIE:

Ik wacht dit verhaal ook even af. Dit is wel sowieso een reden om het abonnement te stoppen aan het eind van de contract periode wanneer Online de bestaande klanten niet mee laat delen in deze nieuwe prijsstelling.
De factuur van februari is in elk geval niet geruststellend in deze : wederom gewoon 35 Euro gerekend i.p.v. de nieuwe 25 Euro prijs!!
Angry

Ook het maart bedrag was weer vrolijk het oude tarief, en niet het nieuwe geldende tarief.
Maar eens in de pen geklommen richting "onze vrienden" en gevraagd waarom wij als bestaande klanten meer moeten gaan betalen dan nieuwe klanten als er gepraat wordt over een blijvend laag abonnementstarief.
Dit is wat ik per Email terug heb gekregen :

"Geachte heer de Reus,

Ook voor bestaande abonnees is het zo dat wij de nieuwe tarieven gaan gebruiken.
Echter is het helaas wel zo dat dit gebeurt vanaf het moment dat het contract verlengt word.
In uw specifieke situatie loopt het contract af in het einde van het jaar, en gezien deze actie in januari gestart
is, kunnen wij dit helaas pas per einde van dit jaar voor u in orde maken.

Wij begrijpen dat dit vervelend is, onze excuses voor het ongemak hierin.
Met vriendelijke groeten,
Online "

Oftewel : "bekijk het maar. We trekken nou nog lekker de komende maanden prut van je, volgend jaar ben je de eerste!!".
Contracten openbreken is in de zakenwereld de normaalste gang van zaken, maar duidelijk niet bij Online.
Dus per direct opgezegd. Helaas zit ik er nog wel aan vast tot einde van het jaar. Stelletje luizebossen....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actie bij online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Met de billen bloot, Online! Storing 2 05 november 2016, 16:29
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:41:13
| Wanabo01:18:39
| jms31901:36:51
| Hans01:38:46
| gvmelle03:28:38
| MBroertjes03:47:54
| dutch flash07:10:08
| Franx09:57:39
| Lutz11:28:45
| Johan418:11:46
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.