obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Actie bij online
Puma
Maar dat is hem nou juist. Dat zijn jouw contractvoorwaarden en jij bent ermee akkoord gegaan!

KPN heeft het toen der tijd ook al geflikt, toen Planet kwam te vervallen. Planet klanten gingen over naar KPN en betaalden nog altijd de oude tarieven en kregen de oude snelheden. Dit is nog altijd van toepassing!

KPN heeft onlangs de snelheden verhoogd en de abonnementen gewijzigd. Bestaande abonnees zitten nog met de oude voorwaarden en moeten zelf aangeven dat ze over willen.

In jou geval is het wat anders. Jij zit nog een aantal maanden vast aan je contract en kunt tussentijds niet overstappen. Het is rot, dat weet ik en snap ik, maar het is niet anders.
Maar om dan een bedrijf van hufter praktijken te beschuldigen en je helemaal op te fokken vind ik iets te ver gaan.

Aan de andere kant. Het was wel zo netjes geweest van Online om ook de bestaande abonnees de kans te geven over te gaan naar een ander contract, net als bij KPN.
Gewijzigd door Puma op 15 maart 2009, 22:18
 
Baitulos
Dat je je contract moet uitzitten is tot daaraan toe, maar 'stilzwijgend' een contract verlengen terwijl de tarieven blijvend zijn verlaagd is toch onzin? Ik heb jaren geleden getekend voor "Wanadoo Family", de bedrijfsnaam en het productnaam worden ook zonder problemen aangepast. Wat is het nu voor onzin dat een contract met instemming van de twee betrokken partijen niet kan worden gewijzigd? Ik kan dat alleen maar uitleggen als onwil.

Wat contact gehad met helpdesk en klachtenafdeling. Ik heb gezegd dat ik het vreemd vind dat ik als klant uit de krant moet vernemen uit hun eigen advertentie campagne dat de prijs verlaagd is en het niet zo aardig vind dat ik als ik toevalligerwijs 2 weken voor het aflopen van m'n contract bel niet een wat flexibelere houding kan krijgen. Nu komt het neer op: vette pech meneer de vaste klant, volgend jaar kunt u uw contract weer bijstellen. Laatste antwoord: "Wij vinden het vervelend dat u door ons niet goed bent ingelicht over de bovengenoemde procedure. Onze excuses hiervoor." ... en intussen betaal ik dit jaar gewoon 180 euro meer dan 'the next man' (40 euro ipv 25 euro p/m voor een ADSL extra + telefonie basis abonnement). Dan ga ik volgend jaar zo'n starre, klantonvriendelijke houding toch niet belonen door m'n contract te verlengen?

Klantenbinding is blijkbaar niet commercieel. Frown
Gewijzigd door Baitulos op 28 maart 2009, 16:50
 
Baitulos
Het is geen actie prijs, het is blijvend verlaagd zo scheppen ze op.
 
Baitulos
Het is toch te erg dat je bijna zonder uitzondering in die kafkaiaanse ellende terechtkomt als je iets verwacht, al is het maar de dienst waarvoor je betaalt, van die providers? Ik durf nergens aan te komen als het werkt want als je je bij een 'helpdesk' moet gaan vervoegen weet je gewoon dat het een doffe ellende wordt.

En na elk contact met de helpdesk weer zo'n 'klanttevredenheidsonderzoek' sturen waar je eigenlijk gewoon niet kan invullen wat je niet beviel. Ze kunnen je vraag wel beantwoorden maar je hebt er geen zak aan. Ze zijn vaak wel beleefd, maar ze kunnen nooit iets voor je doen want daar gaan ze niet over.

Ik heb die voorwaarden van Online nog eens bekeken en het is werkelijk verschrikkelijk hoe ze zichzelf indekken. Zelf hebben ze alle rechten om contracten te wijzigen naar eigen inzicht etc. maar als klant moet je bij de kleinste fout je contract uitzitten. Saboteren zit er niet in want dan kunnen ze gewoon de dienst stopzetten maar wel blijven vangen.

En nog zie je met enige regelmaat weer zo'n dasmeneer op de televisie beweren dat concurrentie betere service en lagere prijzen voor de consument gaat betekenen. Frown
Gewijzigd door Baitulos op 30 maart 2009, 20:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actie bij online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie