obey-robots.txt
11 December 2016, 05:02
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing telefoon

Cinderella
Sinds vrijdag 13 februari is het bijna onmogelijk met Online te bellen als je op de centrale zit van Zwolle.
Ook vandaag 14 februari is het nog steeds niet mogelijk. De lijn werkt goed, maar zodra je contact zoekt (het over laten gaan aan de andere kant) is de lijn dood. Wel blijft de telefoon overgaan aan de andere kant.

Tot mijn stomme verbazing vertelde de 'helpdesk' me dat de aansluiting in mijn huis ge-oxideerd was en dat ik even de contactpunten schoonmoest maken! (???) Dit verbaast me zeer, want pas geleden heeft kpn alles goed gemaakt, want verleden jaar heb ik een monteur gehad die door Online gestuurd was en alles had gesloopt! en mij ook nog eens 75 euro aftroggelde.
Waarom kpn er bij? De telefoonlijn is hier al maanden zeer slecht en ik nogal veel ziek ben heb ik een aneloge lijn er bij moeten nemen van kpn zodat ik wel bereikbaar ben en altijd bellen kan.
Het is nu een paar weken goed gegaan maar het is nu weer hopeloos. Ja wij horen een ruis op de lijn en dat zit bij u.....
Ik ben normaal gesproken heel vriendelijk en geduldig, maar zo langzamerhand is mij dit vergaan en heb mijn abonement opgezegd na 10 jaar Wanadoo/Online/T-mobile/Deutsch telecom.
Ik moet het nog even 2 maanden vol houden... maar ik wordt er wel beroerd van.
Het meest tja hoe moet ik het zeggen... dat de fout altijd bij de klant ligt en nooit bij hun...

Zoals ik al zei: dit is sinds de storing van gisteren. Heel af en toe kan ik bellen, dat doet ie het even..., maar dan is het weer hopeloos.

Ik vind dit heel erg en ik kan er ook niet meer tegen...

Mijn vraag is nu... mag ik geld inhouden van wat ik per maand moet betalen aan ze..., want ze leveren geen goed product.

Met de vriendelijke groet, Cinderella

rrozema
Je kan Online in ieder geval middels een brief in gebreke stellen. Je stelt een -redelijke- termijn waarin ze de problemen opgelost moeten hebben. Online hanteert zelf 1 maand als redelijke termijn. Zijn de problemen daarna niet verholpen, dan kun je jouw contract ontbinden danwel andere acties ondernemen, zoals (een deel van) het abonnementsgeld inhouden. Je gaat dan echter wel een heel circus in van dreigen met deurwaarders e.d. dus zorg dat je alles op papier hebt en dat je sterk in je schoenen staat. Overleg zo mogelijk van te voren met je rechtsbijstand verzekering.

Cinderella
ik ben nu al ruim een jaar bezig en het wordt steeds slechter en slechter... ik heb zelfs een analoge lijn er bij genomen omdat ik veel ziek ben en dus telefoon moet hebben.

eind april loopt gelukkig het contract af en ga ik naar xs4all, maar voorlopig zit ik dus zonder telefoon en de 'helpdesk' komt met steeds raardere mededelingen... zoals nu dat het contact ge-oxideerd is en ik kabeltjes moet vervangen... terwijl dit pas gebeurd is. ook moest ik nieuwe telefoons kopen... ben daar nu al kapitalen aan kwijt... toen stuurde ze een monteur wat niets zou kosten en volgens hem was er iets niet goed... moest toen maar liefst 75 euro betalen die zo van de bank werd gehaald. na die monteur werd het nog slechter... heb pas kpn er bij gehaald vanwege die aneloge lijn... en die zei al van wie dat ding gemolt had....

en nu nog is de telefoonlijn slecht.... ik kan niet meer bellen... heb wel een kiestoon, maar kan geen verbinding krijgen...

helaas heb ik niets zwart op wit, want alles gaat met de telefoon naar die 'helpdesk'

dus ik sta machteloos tegen over ze...

rrozema
Stuur ze nu een klachtbrief dat je na de monteur nog steeds problemen hebt. Vertel ze in die brief dat voor jou de maat vol is en dat ze per vandaag + 1 maand de problemen verholpen moeten hebben. En vertel ze in die brief gelijk ook dat je een vergoeding wilt voor de gemaakte kosten van niet werkende suggesties: nieuwe telefoontoestellen, nieuwe bekabeling en vooral ook de kosten van de monteur: deze zouden alleen in rekening gebracht worden indien het probleem bij jou lag; de monteur heeft bij jou geen problemen kunnen verhelpen, dus lag het probleem niet bij jou maar bij Online en dus hoef jij er niet voor te betalen. Wees zeer stellig en hou voet bij stuk. Het blijft natuurlijk jammer dat je dat niet eerder gedaan hebt, maar gedane zaken nemen geen keer. Mogelijk kom je zo toch nog 1 maand eerder van je contract af. Je zou er wat geld van terug moeten kunnen krijgen en bovendien: je hebt al een andere lijn, dus je hebt verder weinig te verliezen. Vergeet -naast dit alles- niet om op tijd op te zeggen! anders zit je er weer een jaar aan vast.

bithopper
Verrek, hier in Enschede heb ik hetzelfde probleem. Vandaag heb ik de helpdesk gebeld.

Verteld dat ik al -tig keren de livebox gereset heb (waarom krijgen we trouwens helemaal geen nieuwe firmware meer?). Het probleem blijft. Heel vaak blijft de lijn dood, terwijl aan de andere kant de telefoon gewoon over gaat. Zij kunnen mij wel verstaan; ik hoor helemaal niets.

De man van de helpdesk heeft de lijn door laten meten en zegt dat de verbinding in orde is. Volgens mij klopt dit ook wel omdat er helemaal niets mis is met mijn internetverbinding. Die is zelfs heel snel te noemen. Telefonie blijft echter het zorgenkindje. Hij adviseerde mij een andere telefoon te proberen. Eens kijken of ik nog een ander exemplaar hier heb liggen.

Cinderella
Beste Bithopper.
Dit smoesje van hun heb ik al tig keren gehoord en het heeft me kapitalen gekost... toen moest ik nieuwe kabels kopen... toen moest de livebox vervangen worden toen waren de contactpunten ge-oxideerd toen was het aansluitpunt weer niet goed en ga zo maar door... zo houden ze je letterlijk en figuurlijk aan het lijntje en jij maar geld uit geven...
neem mijn raad aan... ga terug naar kpn... beter wat duurder bellen dan helemaal niet bellen.
ik heb de eer om eind april van dit spul af te zijn... dat is de enige en beste oplossing, ze willen toch niet luisteren naar de klanten. ik ben al 10 jaar bij ze, maar de laatste tijd gooien ze er met de pet er naar.

sprokkel
Hallo allemaal

Hier het zelfde probleem, en dit is al ruim een jaar zo
wel internet, geen telefoon, wel telefoon maar geen internet, of helemaal niets
En dan de storing van deze week er nog eens bij,kan wel bellen maar de persoon die ik bel krijgt allemaal 00000000 in zijn display van de telefoon
heeft vanmiddag even goed gewerkt, en nu krijgen ze wannado in het display van de telefoon
ben het ook helemaal spuug en spuuuuuuuuuuuuuuuug zat !!!.Shock

Oja wat was het eerst wannado, orange, online wat zal het volgende wezenCool
mooie verhalen bij de helpdesk, kiddy speaks, bla bla bla
cotract wordt ook ontbonden

mvrg
sprokkel
www.wdds.nl
www.wdds.nl/airbrush
Gewijzigd door sprokkel op 20 februari 2009, 20:39

Cinderella
Sprokkel. het ligt allemaal aan jou en aan je telefoon aan je contactpuntjes aan.... aan alles! (helpdesk)
En dan wil er nog iemand beweren dat je netjes moet blijven... na een jaar?
Nooit maar dan ook nooit is het probleem bij hun, altijd bij jou...
dus nu niet meer zeuren, want het is allemaal je eigen schuld....

Leuk he zo'n helpdesk...
Volgens mij zijn het gewoon een stel digibeten die een papiertje krijgen van dit moet je zeggen en als ze lastig worden gewoon de hoorn neer leggen en als ze dan terug bellen dan zeg je gewoon dat zij de hoorn neer hadden gelegd!

Heb je trouwens de nieuwe reclame van ze gezien op tv? Om er misselijk van te worden...

Maar ik heb hier ook 4 mensen die problemen hebben en ook hun abo op gaan zeggen....

sprokkel
Hallo Cinderella Wink
weet er alles van ben zelf werkzaam in de ict, ben ook op diversen helpdesks geweest voor woor werkzaamheden, gewoon droevig,
krijgen een korte opleiding , en voor de rest lezen ze de antwoorden op je problemen van het scherm af.
als je ook goed luisterd hoor je ze , gewoon iets voorlezen.

zie zelfs dat ze de contact pagina ,hebben onderbroken offline gehaald
We can't open the web page you requested ...
- Cannot Find Server - The web site you typed in could not be found on the internet.

Please try the following:

Please make sure your computer is connected to internet.

If you have a network firewall installed, please make sure your firewall is not preventing Avant Browser from accessing this website.

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

Continue your web browsing by searching the Internet below:

ben hier ook echt helemaal mee klaar
Mvrg
Sprokkel
Gewijzigd door sprokkel op 20 februari 2009, 21:23

Cinderella
hoe meer mensen weg gaan bij dat zooitje des te beter... niet meer klagen maar gewoon weg gaan... misschien gaan ze dan eens na denken zover ze dat nog kunnen... van gossie de klanten lopen weg.. hoe kan dat? Shock

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Algemeen 1 05 november 2016, 16:36
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 23 26 oktober 2016, 21:51
Nog steeds storing Storing 6 29 september 2016, 05:23
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen 5 31 augustus 2016, 00:51
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen 2 20 juli 2016, 16:17
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vdbits02:47:11
| Wanabo05:44:48
| Carlovanlent07:33:24
| Matthy Alblas09:49:58
| ronald schuit10:18:06
| famcai10:52:09
| cdb15:31:22
| peukevreugd17:57:23
| johan32417:58:17
| Hans19:07:27
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.