obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Opgezegd.

Cinderella
Eindelijk komt er een einde aan de hel. De hel die Online heet.
Ik heb een stuk op mijn site gezet en dit ook aan Online gemeld.. ben benieuwd of ze het laten staan.

http://home.wanad.../ikbenbij/

Nog even een maand volhouden...

wimvandorst
Naar welke provider (abonnement) ga je toe?

erwinvos
mooi cinderella dat je er vanaf kunt
En wat ga je nu nemen? ik ben overgestapt van online naar ziggo en dat is mij heel goed bevallen. Maar ja, ook daar is niet alles rozegeur en maneschijn, maar wees eerlijk, overal is wat.
Ziggo alles in 1 plus, 50euro p/m incl digitale tv en telefoon

succes
Voorheen Online, nu Ziggo met een 10Mbit abonnement

Cinderella
Goeden dag.
Ik ga nu naar een provider waar de minste klachten over zijn: xs4all. een buurman heeft het ook en hij heeft verleden jaar over het hele jaar er maar 2 keer even uitgelegen, te verwaarlozen dus. dit in vergelijking met online, daar leg ik er 3 a 4 keer per WEEK uit! elke keer hebben ze een andere smoes en elke keer wordt ik op de flinke onkosten gejaagd. je mag hier niet schelden en dat is ook wel begrijpelijk, maar om het heel netjes te zeggen, het zijn schoften bij online. het had gewoon wanadoo moeten blijven en gewoon zoals het vroeger was.

Chazzo
Ook ik heb inmiddels besloten over te stappen. Naar Ziggo. Dit na de eerdere problemen, die nu helemaal opgelost zijn. Echter begint nu het telefoonverkeer te haperen. En einde contract naderde.

Naar Ziggo ging niet zonder problemen omdat ik daar twee klantnummers had (tv analoog en tv digi). Uiteindelijk binnen en Alles-in-1 extra.

Met de beloofde snelheid (zolang het duurt....).
Telefonie komt nog.

Ik wens iedereen nog het allerbeste met Online zonder al te veel problemen, die zijn er overal wel eens!

Cinderella
Je hebt groot gelijk. Alleen wil ik niet naar Ziggo, want ik heb sateliettv... en die wil ik zeer zeker houden.

Ik vind het heel goed dat mensen weg gaan bij providers die een groot wanbeleid hebben en alles maar op de klant schuiven.
Ook hier is de telefoon een ramp, terwijl je er wel voor moet betalen.
Ze kunnen ook heel eerlijk zeggen; sorry mensen maar wij stoppen met de telefoon, want we kunnen het probleem nog niet vinden. maar die eerlijkheid durven ze niet te tonen, nee het ligt altijd aan de klant en een klant mag niet zeuren.

Ik weet dat 'medewerkers' van Online dit mee lezen en voor jullie het volgende:
Ik hoop dat jullie zelf eens mee maken wat jullie ons aandoen en ook hoop ik dat het heel lang voor jullie mag duren. jullie begrijpen niet, hoeveel ellende jullie ons aan doen.
En ik hoop dat door jullie toedoen Online ten gronde mag gaan. Want jullie lezen hier hoeveel leed jullie veroorzaken. Jullie zijn de schuldige en dat het oordeel over jullie mag vallen.

Cinderella

erwinvos
Chazzo schreef:
Ook ik heb inmiddels besloten over te stappen. Naar Ziggo. Dit na de eerdere problemen, die nu helemaal opgelost zijn. Echter begint nu het telefoonverkeer te haperen. En einde contract naderde.

Naar Ziggo ging niet zonder problemen omdat ik daar twee klantnummers had (tv analoog en tv digi). Uiteindelijk binnen en Alles-in-1 extra.

Met de beloofde snelheid (zolang het duurt....).
Telefonie komt nog.

Ik wens iedereen nog het allerbeste met Online zonder al te veel problemen, die zijn er overal wel eens!

Welkom bij Ziggo Chazzo :-)
ik had ook 2 klantnumemrs, maar geen problemen gehad. Telefonie heb ik op dinsdag opgezegd bij Online, woensdag was de verbinding weg, uiteindelijk een week zonder gezeten en de maandag erop om 1100uur telefoon.
Ik ben erg blij met Ziggo, helemaal omdat het zo stabiel is. Snelheid is een strakke 10Mbit en in het 2de kwartaal naar 20Mbit. Voor het zelfde geld als alle losse onderdelen bij elkaar (online internet, kpn belbudget en tv)

Succes cinderella
Voorheen Online, nu Ziggo met een 10Mbit abonnement

mRcan
Ik heb Online+Telefonie Totaal
Maar heb absoluut geen problemen ermee, want heb nummer van KPN meegenomen dat ging goed.
En de snelheid ben ik tevreden opzich. Dus ben blij dat ik goedkoop uit kom alles voor €25,- per maand.

Als ik naar ander providers zie ik
min €30,- max €45euro van Internet+Bellen Onbeperkt!

Tja ik ben absoluut
tevreden.
Geen kwaad aan Online.

Groet, Cicero..

Cinderella
Cicero dan ben jij een medewerker van Online of jij bent één van de weinige waar het dan wel goed gaat. met vele niet... en die gaan gelukkig weg bij Online, die kiezen eieren voor hun geld.

Maar heel veel plezier en sterkte met jou Online.

mRcan
Cinderella, Ah nee ben geen medewerker van Online ben een klant van ze al vanaf 2004/1

Sinds dit jaar begon ik met nummerbehoud van KPN meenemen.
Voorheende altijd van belde ik via de KPN kosten.
En nu sinds dit jaar met KPN nummer op de lijn van Online OnbeperktBellen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgezegd.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Orange heeft KPN telefonie niet opgezegd Opleveringsproblemen 4 18 april 2007, 19:15
Abonnement opgezegd? Niet door mij!! Algemeen 20 24 maart 2007, 20:10
Livebox draadloos verbinden lukt nu zeker niet meer: wifi opgezegd WiFi 1 26 november 2006, 09:55
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:15:44
| Tiger02:56:55
| dutch flash03:14:23
| Ano03:21:46
| RichieB04:51:59
| funkyduck05:02:13
| frankvdz12:57:00
| Hans13:17:48
| mountainmaster14:10:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?