obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Kan niet uitbellen.
PdK
Sinds gister heb ik de Livebox van Orange aangesloten en iedereen kan ons bellen, alleen wij zelf kunnen niet naar buiten bellen.
Zo gauw ik de telefoon aanzet hoor ik wel de kiestoon maar daar tussendoor hoor ik steeds 2 hoge toontjes die telkens terugkomen.
Tik ik het nummer in dan gaat hij die wel zoeken maar meteen daarna komt de kiestoon weer.
Wie heeft de gouden tip?
 
Funny2k
Vreemd. Het lijkt er wel op of alles actief is. Ik denk dat de gouden tip in dit geval wel eens de Helpdesk bellen ofzo. Je kan ook eens proberen om het moden een "harde" reset te geven
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Wanabo
Hoi Pdk, welkom op het forum.

Je hebt de livebox nog maar pas, dus misschien is er iets nog niet in orde. Dan is het handig om dat de helpdesk te vertellen.

Maar je kunt het volgende eens proberen. Druk ook als je lokaal belt toch het 10 cijferige nummer. In de livebox moet namelijk je eigen netnummer zijn ingevuld om niet het 10 cijferige nummer te drukken. Dit netnummer moet je zelf invoeren in de Livebox.

Die fluittoontjes is speciaal gedaan om het verschil aan te geven tussen een KPN kiestoon en de Orange kiestoon. Geen zorgen dus.Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lizard
PdK: Controleer even of je telefoontoestel op toon staat ipv pulse.
De livebox ondersteunt geen pulse bellen.

Wanabo: De livebox vult al sinds een paar firmwares zelf het netnummer automatisch in.
 
PdK
Heren, allemaal bedankt voor het meedenken.
Ik heb een oude telefoon (Orlando) bij iemand geleend en die werkte wel.
Nu moet ik nog even ontdekken hoe ik mijn Dect telefoon omzet van pulse naar toon.
 
Wanabo

Quote

Lizard schreef:
PdK: Controleer even of je telefoontoestel op toon staat ipv pulse.
De livebox ondersteunt geen pulse bellen.

Wanabo: De livebox vult al sinds een paar firmwares zelf het netnummer automatisch in.


Dat was de gouden tip! En daarmee kan dit onderwerp op slot. Tevens maak ik er een stickey van en plaats het in FAQ.

En inderdaad ik wist niet dat de LB tegenwoordig zelf het netnummer invult!Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet uitbellen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie