obey-robots.txt
04 December 2016, 23:24
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

20mbit maar ............

TMS
zo ik zit nu al meer dan 3 maanden bij orange wanadaoo whatever.
ik heb hier meerdere keren overgepost maar nu ben ik zeer teleurgesteld in de manier van orange.

1ste maand trained livebox in op 14/15mbit snelheid 1400kb/s
2de maand trained livebox in op 11/12mbit snelheid 1200kb/s
3de maand krijg ik een nieuwe livebox hoogste haalbare intrainin is 8mbit lol snelheid 750/800kb/s

ow ja deze speeds heb ik bij bbned pcextreme cistron uitgevoerd

ook aan mijn zijde zijn er geen verandereing geweest kwa bekabeling of rond om de irsa punt.

vandaag gebeld door orange en er word gezegd alles is gechecked.
en ik moet maar te vreden zijn met 8mbit word er gezegd.

heel jammer orange dat het op deze manier moet, en dan nog wel ff reclame bij mij in de buurt droppen zodat mensen nog meer orange nemen en sneleheid nog langzamer gaat .

het is een feit dat me livebox niet meer hogr intrained dan 8mbit terwijl 1ste maand 14mbit was en werd gehalen

vind dit erg jammer en orange geeft zelf aan dat alles zogenaamd in orde is..

voor mij ---------------------------------------------------------- niks
Gewijzigd door TMS op 27 juli 2006, 14:22

Godslink
Nou ik ga weg bij orange ik heb hier alles gelezen over snelheden etc.. geen oplossingen en overal heeft de beheerder een slotje op dus dat schiet ook niet op.
Ik kwam van Demon 8megabit (nooit problemen gehad volle snelheid)
Toen zou ik naadloos naar wanadoo overgaan ergens oktober 2005 dat heeft tot januari 2006 geduurt al die tijd geen internet want demon hadden ze doodleuk meteen afgeschakeld, 3 maal brieven gehad met oplever datums en dat het werkte terwijl er geen signaal was toen ik wel eindelijk signaal had zei de livebox dat het adsl-1 was had toen 10 megabit nadat ik wekenlang de helpdesk had gebeld zo'n 40 a 50 euri verbeld aan helpdesk (krijg je lui die niet te verstaan zijn geen woord nederlands spreken of heel gebrekkig en niks snappen).
Ook nog tig keer moeten bellen omdat ze met de rekeningen hardstikke zaten te knoeien klopte helemaal niets van.
Eindelijk werd het omgezet naar adsl-2 maar helaas haal niet hoger dan 430kb (dat is ongeveer 3.4megabit dus) bij welke test of manier ik ook download.
Ze willen er helemaal niets aan doen ik heb ze alles uitgelegt 5 computers aan het modem getest met verschillende ethernet kabels zelfs het isra punt opnieuw laten doen door KPN (weer een zooi geld gekost).
Mijn modem zit maar 10 cm kabeltje tussen naar isra punt.

ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1024 Kb
DownStream 16312 Kb
Afname Dichtbij : 28.1 (dB)
Ver weg : 9.8 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 6 (dB)
Ver weg : 12 (dB)
HEC-teller 1634130
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 31920
ES-teller van 1 dag 0

Ik heb hem op een tijdklok gezet mijn modem omdat hij elke dag vast staat en elke dag moet je checken of de telefoon nog wel werkt
dus elke nacht om 4 uur maar stroom eraf.
Orange zegt traint goed in en stond gelijk bij hun bericht afgehandeld dus zonder dat ik heb geantwoord waren hun er al klaar mee dus het is nog slechter geworden als met wanadoo.
En ik heb dus zelfs niet eens de minimale snelheid die hun beloven want ik haal de 4 megabit niet maar 3.4megabit.
Tiscali here i come want er blijft me niks anders over.
Ik kan iedereen afraden om naar Orange te gaan want het is hetzelfde als een Russische roulette je hebt mazzel als het werkt.
P.s. mij aangetekende brief werd niet aangenomen door Wanadoo kreeg hem gewoon terug dus dat werkte helaas ook niet.
Zeer bedroefde orange klant ik heb het opgegeven na zoveel maanden.
Gewijzigd door Puma op 30 juli 2006, 13:28

Puma
het is jammer dat jij niet verder zoekt, want je verbinding naar de livebox toe is echter heel snel. ruim 16 mbit. probleem ligt toch echt na de livebox.

update je netwerkkaart driver.
probeer is een andere netwerkkaart.
controleer de bekabeling (meesten denken dat de bekabeling altijd in orde is)(bekabeling naar de pc dan, niet naar de livebox)

ps: slotjes op topics worden gedaan nadat een oplossing gevonden is en wanneer er dubbele topics open staan, om het overzichtelijk te houden gaat er een slotje op.
Gewijzigd door Puma op 30 juli 2006, 13:30

Godslink
Helaas maar heb dat alles geprobeerd zoals 5 verschillende computers geprobeerd en ook meerdere ethernet kabels direct in de gang bij het isra-punt en de livebox.
Het ligt volgens mij aan de livebox maar ze willen geen andere sturen.

TMS
hi god ik heb toen der tijd nieuwe livebox gekregen ik weet niet waarom maar toen ik die nieuwe kreeg was intrain proces maar 8mbit en nooit meer hoger dan 10mbit+ wat ik daarvoor CKER HAD !!!!!!

zeer jammer heb dit weekend nog gebeld en wat zegt klantenservice we kunnen niks doen meneer alles is gechecked ......
wat ik dan raar vind hoe kan een verbinding die de livebox in trained altijd boven 12mbit+ ineens maar 8mbit zijn terwijl er nooit verandereing is geweest kwa bekabeling.

heb vandaag ff nieuwe telefooncontact gekocht opnieuwe irsa punt aangesloten en tjah het is eigenlijk iets priberen wat niet helpt heb livebox daar na 1 keer reset en blijftr maar intrainen op 7/8mbit ik vind dit ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER SLECHT en dan maar zeggen dat ik als klant aan mijn zijde het niet goed zit lol wat kan ik er aan doen als me livebox altijd 14mbit intrainde en dan ineens maar 8mbit blijft ,vnd het zeer jammer :(

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 14460 Kb
Afname Dichtbij : 32.4 (dB)
Ver weg : 11.9 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 3 (dB)
Ver weg : 12 (dB)
HEC-teller 666786
Firmware 0xe200314
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^oude statsiken van ongeveer 2 maand terug.

en nu op het moment

ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 7908 Kb
Afname Dichtbij : 32.3 (dB)
Ver weg : 12.1 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 6 (dB)
Ver weg : 11 (dB)
HEC-teller 2920
Firmware 0xe200314

kijk graag naar de DB Afname en Snr marge enzo zijn bijna niet verandert lol snap er niks van en ik denk zelf dat klantenservice er al helemaal niks van snapt. dat downstream eerste tijd zo goed en dan ineens maar 7/8mbit..................................

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1930 meter.
Volgens een andere, minder betrouwbare, berekening bedraagt de afstand 1906 meter hemelsbreed.

zit toch cker binnen 2km grens
Gewijzigd door Puma op 31 juli 2006, 18:42

Wolfje666
Op dit moment heb ik nog een Wanadoo LB, maar die blijkt defect te zijn.
Om de 24 uur moet ie zo'n beetje gereset worden. Sad
Dit zijn mijn stats met de WLB:
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 15228 Kb
Afname Dichtbij : 28.6 (dB )
Ver weg : 10.0 (dB )
SNR-marge Dichtbij : 7 (dB )
Ver weg : 12 (dB )
HEC-teller 18
Firmware 0xe200314

Ben benieuwd als ik in de loop van volgende week mijn OLB krijg.
Gewijzigd door Wolfje666 op 03 augustus 2006, 10:04

BIGM
Hey allen,

Ik heb na maanden zeuren eindelijk kunnen overstappen van wanadoo direct naar orange family.Grin
Volgens de voorwaarden zou ik na mijn eerste jaar automatisch worden omgezet.
Maar....... dat gebeurde niet.Sad
Eindelijk na 10 maanden(in totaal dus al 22 maanden klant) kan ik dan overstappen naar Family doordat een zeer vriendelijke medewerker bij Orange mijn frustratie begreep.Cool
Het mooiste is dat ik een oude en nieuwe Livebox in mijn bezit heb en het probleempje hierboven heb kunnen testen.Shock
Waar ik achter ben gekomen is dat Orange i.d.d. iets heeft uigespookt met de nieuw toegezonden Livebox.
Ik heb de instellingen gelijk gezet en ik haal met mijn nieuwe livebox bij langer na niet de snelheid die ik met mijn oude livebox haal.
Wat ze hebben gedaan weet ik niet maar daar kan een van jullie vast wel achter komen.Wink

Groeten.

BIGM
Gewijzigd door BIGM op 10 augustus 2006, 16:06

Suug
BIGM schreef:
Hey allen,

Ik heb na maanden zeuren eindelijk kunnen overstappen van wanadoo direct naar orange family.Grin
Volgens de voorwaarden zou ik na mijn eerste jaar automatisch worden omgezet.
Maar....... dat gebeurde niet.Sad
Eindelijk na 10 maanden(in totaal dus al 22 maanden klant) kan ik dan overstappen naar Family doordat een zeer vriendelijke medewerker bij Orange mijn frustratie begreep.Cool
Het mooiste is dat ik een oude en nieuwe Livebox in mijn bezit heb en het probleempje hierboven heb kunnen testen.Shock
Waar ik achter ben gekomen is dat Orange i.d.d. iets heeft uigespookt met de nieuw toegezonden Livebox.
Ik heb de instellingen gelijk gezet en ik haal met mijn nieuwe livebox bij langer na niet de snelheid die ik met mijn oude livebox haal.
Wat ze hebben gedaan weet ik niet maar daar kan een van jullie vast wel achter komen.Wink

Groeten.

BIGM

Bij mij is de download 2 MB naar beneden gegaan na de 1 na laaste update. Wil je mij laten weten welke firmware op de oude staat en welke op de nieuwe??

Puma
het ligt dus toch aan de nieuwe firmwares. dat dacht ik ook al. het is toch raar dat mijn verbinding nu bijna 300 KB/s trager is dan voorheen.

Suug
Bij de laaste update hebben ze aan mij gevraagt door te geven of de intraint weer naar beneden is gegaan. Ongeveer 300 KB Sad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '20mbit maar ............', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Maar 3 Mbps ??? Snelheid 41 30 maart 2015, 20:29
Geen ISRA aansluiten maar wel betalen Klacht over Online 12 29 januari 2015, 20:14
Fritzbox 7340 kan wel bellen maar niet meer gebeld worden sinds 17-11-2014 Eigen modem configuratie en problemen 15 15 december 2014, 21:07
Alles netjes bridged, maar niet te pingen ? Huawei configuratie en problemen 3 16 mei 2014, 11:48
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:30:28
| frankvdz00:34:17
| ronald schuit01:07:20
| Wanabo03:13:43
| dutch flash03:18:19
| RichieB03:49:32
| Roroko05:04:15
| Hans06:57:15
| Lutz07:55:10
| Sambala10:02:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?