obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
20mbit line maar max 300 kb/s
TCP_IP
Ik gok dat je in een 8mbit gebied zit, valt zo af te lezen uit je livebox statistieken.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
dimitri

Quote

TCP_IP schreef:
Ik gok dat je in een 8mbit gebied zit, valt zo af te lezen uit je livebox statistieken.


jep, dat is ook blijkbaar zo. terwijl ik zou zweren dat de downstream waarden een maand of wat terug echt hoger waren..
maar goed, ik had gisteren ook naar online gebeled om het te vragen en die vertelden me dat ik inderdaad aan een '8mbit lijn' zat. als ik m'n abonnement zou verlengen zou dat kunnen wijzigen naar 20mbit, maar m'n contract is vorige maand net weer verlengd voor 'n jaar...
lang leve de opta, want de persoon aan de lijn zei dat ik pas volgend jaar een ander contract zou kunnen krijgen.
 
TCP_IP

Quote

als ik m'n abonnement zou verlengen zou dat kunnen wijzigen naar 20mbit


Dat betwijfel ik erg. Het gaat vooral om de techniek in je wijkcentrale en tot hoever het online netwerk reikt.
Verleng maar niet vanwege de reden dat je dan 20mb krijgt, want je zult op 8mbit blijven steken bij Online.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '20mbit line maar max 300 kb/s', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen : 8 04 jul 2019
Advertentie