obey-robots.txt
06 December 2016, 13:05
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Modem resets na oplossen snelheids probleem.

spatieman
Ok.
ik zal het ijs breken.
velen van ons hebben last gehad van het landelijke snelheids probleem wat opeens, zonder dat ze het zelf weten opgelost is worden.

Maar nu doet zich een ander fenomeen voor.
Iedere morgen op 09:15 een modem reset.

zijn er nog meer Offline users hier die er last van hebben..

zo ja, dan kunnen we weer een bel en klaag aktie gaan houden..
 
Lizard
Sorry, maar ik vind je hele post nogal kort door de bocht.

Van 'het landelijke snelheids probleem' heb ik samen met vrienden (die ook Online hebben) geen last gehad.

Ook reset mijn modem zich zeker niet dagelijks om 9.15.
(Ook niet op andere tijdstippen trouwens. Wink )

Ook je afsluiting heeft veel van een troll/flame post weg.
 
algoman
Die modem misschien wel maar dat landelijk probleem klopt wel.
 
spatieman
Lizard schreef:
Sorry, maar ik vind je hele post nogal kort door de bocht.

Van 'het landelijke snelheids probleem' heb ik samen met vrienden (die ook Online hebben) geen last gehad.

Ook reset mijn modem zich zeker niet dagelijks om 9.15.
(Ook niet op andere tijdstippen trouwens. Wink )

Ook je afsluiting heeft veel van een troll/flame post weg.


post goed lezen is een kunst.
dat je toevalig een van de weinige bent die GEEN last van de hoge snelheids verlaging, is een geluk voor je.
Maar zoals ik al zij, nu wordt iederedag mijn modem gereset van hun kant uit.

daarom ook mijn vraagstelling, hebben anderen er nu ook opeens last van..
 
TCP_IP
Mocht het een landelijk probleem betreffen en je wilt het aantal gebruikers gaan inventariseren is er een 'enquete mogelijk'.
Deze enquete mogelijkheid kunnen we, indien je dat wilt, inschakelen voor je. Deze kun je dan bij je 1e post van dit topic toevoegen.
Gewijzigd door TCP_IP op 03 mei 2009, 13:15
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Tiger
spatieman schreef:
Lizard schreef:
Sorry, maar ik vind je hele post nogal kort door de bocht.

Van 'het landelijke snelheids probleem' heb ik samen met vrienden (die ook Online hebben) geen last gehad.

Ook reset mijn modem zich zeker niet dagelijks om 9.15.
(Ook niet op andere tijdstippen trouwens. Wink )

Ook je afsluiting heeft veel van een troll/flame post weg.


post goed lezen is een kunst.
dat je toevalig een van de weinige bent die GEEN last van de hoge snelheids verlaging, is een geluk voor je.
Maar zoals ik al zij, nu wordt iederedag mijn modem gereset van hun kant uit.

daarom ook mijn vraagstelling, hebben anderen er nu ook opeens last van..


@spatieman,
Ook ik zal wel volgens jou een van de weinigen zijn die niet goed kan lezen maar ik heb ook geen last van het probleem waar jij mee zit en je laatste zin met zo ja, dan kunnen we weer een bel en klaag aktie gaan houden.. slaat natuurlijk nergens op.
Misschien helpt een belletje naar de helpdesk jou van het reset probleem af i.p.v. een klaag aktie te gaan houden denk eens positief i.p.v. negatief want dat leid nergens toe.

Tiger
 
spatieman
niet iets van iemand verlangen wat die niet kan...
 
erwinvos
Probleem is dat een bedrijf het nooit goed kan doen. Wanneer iemand 364 dagen online is met telefoon en/of internet en 1 dag niet, dan onthoudt men die ene dag.

Ik ben overgestapt van Online naar Ziggo en daar is ook niet alles rozegeur en maneschijn. Zelf heb ik weinig tot geen problemen, maar lees de fora er maar op na. Terugkomend op het onderwerp. Waarom zou Online jou modem hebben uitgekozen om na de snelheidsproblemen iedere dag een reset uit te voeren? Dat kan er bij mij niet in. Heb je al gebeld naar de helpdesk?
Heb je het modem al eens laten vervangen. Heb je gekke waardes in je statistieken staan van je modempagina? Heb je recentelijk wijzigingen doorgevoerd aan je LB?

Vragen genoeg dus nog alvorens een actie op touw te zetten
Voorheen Online, nu Ziggo met een 10Mbit abonnement
 
spatieman
grootste isues s vaak telefonie in het internet pakket.
want van al mij m8's ben ik de enige die telefonie erbij hebt.
Maar goe, ik heb altijd al dergelijk ***** gehad...
 
erwinvos
spatieman schreef:
grootste isues s vaak telefonie in het internet pakket.
want van al mij m8's ben ik de enige die telefonie erbij hebt.
Maar goe, ik heb altijd al dergelijk ***** gehad...


ook ik had internet en telefonie. Geen storingen, alleen konden ze de beloofde snelheid niet waarmaken. En ik had een clausule in mijn contract dat wanneer ze het niet konden waarmaken, ik er onderuit kon per direct.
En dat heb ik bereikt door netjes en beleefd te blijven!
Voorheen Online, nu Ziggo met een 10Mbit abonnement
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem resets na oplossen snelheids probleem.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 5 06 december 2016, 09:44
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen 30 06 december 2016, 09:36
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:15:27
| Tiger02:56:38
| dutch flash03:14:06
| Ano03:21:29
| RichieB04:51:42
| funkyduck05:01:56
| frankvdz12:56:43
| Hans13:17:31
| mountainmaster14:10:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?