obey-robots.txt
08 December 2016, 06:55
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

telefonie totaal nemen?

dops
We zijn benaderd via online om telefonie te nemen onder het mom dat we dan goedkoper uit zijn: telefonie totaal voor 30 euro

We betalen nu gemiddeld:
-9,20 belbudget
-16.70 adsl= KPN

-27 euro aan Online:

bij elkaar dus ongeveer 53 euro per maand aan internet en telefonie euro per maand

Dus theoretisch gezien zijn we idd goedkoper uit, maar nou lees ik het forum en nu ga ik toch weer twijfelen: graag advies.

(Nou we een nieuwe livebox hebben, hebben we trouwens geen last meer van Ghostcalls)

Cinderella
Als je dat gaat nemen, wens ik je heel veel sterkte! Ik ben er gelukkig weg en raad het je af.
Internet werkt aardig bij hun, maar het telefoneren is ... laat ik het heel netjes zeggen... als ik een cijfer mag geven een 6-
En dan ben ik nog heel erg netjes...

Maar ieder voor zich natuurlijk. Ik heb niets anders dan problemen gehad met ze... en ik ben niet alleen... ook al doet Online het anders geloven.
Gewijzigd door Cinderella op 08 mei 2009, 22:22

romfei
wij hebben welliswaar sinds kort telefonie totaal en uiteraard ADSL, van online.
hiervoor ging onze vaste telefonie nog via het (ouderwetse?) kpn lijntje.
alles ging bij ons in een keer goed en exact volgens de afspraken die wij per brief kregen toegestuurd.
het werkt tot op heden allemaal perfect, en we hebben (nog?) geen probleem gehad.
ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over online en over de door hun geleverde diensten.

romfei

Herman
Hallo,
Ik ben ook benaderd door een vriendelijke dame met hetzelfde voorstel.
Als je dit doet zit je weer een heel jaar aan Online vast.
Ik heb nu de zekerheid dat ik altijd telefonie heb en na 30 juni maandelijks kan opzeggen.

dops
Jep dat beseffen we ons, ook dat nu ieder familielid ons mobiele nr moet hebben en dat ik heel vaak mijn mobiel moet aanhebben.

Maar levert het financieel ook wat op vraag ik me af?

erwinvos
Voor 53,00 euro, kun je bij andere providers een goed alternatief krijgen. En dan heb je er ook televisie bij.

maar let op als je overstapt. het gaat heel vaak goed, maar ook wel eens fout
Ik betaal op dit moment 50 euro voor telefoon/internet/televise. Er komen nog alleen wat gesprekskosten bij.
Voorheen Online, nu Ziggo met een 10Mbit abonnement

mecheltje
Heb nu voor het vijfde jaar adsl+telefoon van Online (Wanadoo), in het begin waren er inderdaad problemen maar daar was ik voor gewaarschuwd door dat het nog in het experimentele fase was Na nadien geen enkel probleem meer gehad, op 1 storing na en datwas niet de schuld an online er bleek een kabelbreuk te zijn oorzaakt door een graafmachine door werkzaamheden van KPN.
Kwaliteit van de lijn is hier goed geen echo, ruis of gekraak, snelheid op internet is ook prima.
Afgelopen maand gebled met Online en abo voort gezet voor 12 maanden tegen een prijs van €20 per maand.
Vertel mij welke provider je dit voor deze prijs kan bieden, dus internet en telefoon onbeperkt bellen voor 4ct per gesprek.
Er zullen altijd wel mensen zijn die een probleem ondervinden maar dat heb je bij elke aanbieder.
En ja je blijft altijd personen houden die niets anders te doen hebben en spijkers op laag water zoeken.

Een tevreden klant
Groet Mecheltje vanuit een zonnig Mokum

erwinvos
€20 euro p/m is inderdaad niet duur. Maar dan heb ik de volgende vragen?
1. Wat is je snelheid
2. wat zijn je KPN kosten? Als je geen KPN meer hebt, wordt de lijnhuur doorberekend. Dat is €10euro volgens mij
3. Wat betaal je voor Televisie p/m

Ik heb ook jarenlang bij Wanadoo/Orange/Online gezeten en eigenlijk nooit problemen gehad omdat ik maar een 3Mbit en daarna 4Mbit lijn had. Pas toen ik sneller wilde (max 8Mbit in mijn geval) bleek dat ik max 4.5Mbit haalde. Ik betaalde totaal 20euro online + 10euro lijnhuur + 16,70tv, totaal 46,70euro
Nu heb ik bij Ziggo, voor 49,95 10mbit, telefoon en TV. Alleen de kosten voor telefoon zijn iets hoger nu,maar als je dus verder zoekt zijn er best concurenten die voor hetzelfde geld meer leveren

Ik zeg, ga af op je gevoel
Voorheen Online, nu Ziggo met een 10Mbit abonnement

mecheltje
erwinvos schreef:
€20 euro p/m is inderdaad niet duur. Maar dan heb ik de volgende vragen?
1. Wat is je snelheid
2. wat zijn je KPN kosten? Als je geen KPN meer hebt, wordt de lijnhuur doorberekend. Dat is €10euro volgens mij
3. Wat betaal je voor Televisie p/m

Ik heb ook jarenlang bij Wanadoo/Orange/Online gezeten en eigenlijk nooit problemen gehad omdat ik maar een 3Mbit en daarna 4Mbit lijn had. Pas toen ik sneller wilde (max 8Mbit in mijn geval) bleek dat ik max 4.5Mbit haalde. Ik betaalde totaal 20euro online + 10euro lijnhuur + 16,70tv, totaal 46,70euro
Nu heb ik bij Ziggo, voor 49,95 10mbit, telefoon en TV. Alleen de kosten voor telefoon zijn iets hoger nu,maar als je dus verder zoekt zijn er best concurenten die voor hetzelfde geld meer leveren

Ik zeg, ga af op je gevoel

Ik heb adsl extra en telefonie totaal mijn snelheid is echt goed misschien dat dit komt doordat ik op ongeveer 100m van de kpn centrale woon, heb hier super weinig last van storing pas 1 maal gehad in al die jaren
Ik heb bij kpn een belbudget abonnement en daar betaal ik als ik het zo goed uit mijn hoofd heb ook €10 voor, dit heb ik gedaan in geval ik mocht besluiten om naar een andere provider te gaan of dat er een storing is zodat ik toch kan bellen via KPN dus heb ook 2 telefoonnummers, en niet als een huis aaniets vast te zitten.
TV heb ik via de schotel en dit bevalt mij uitstekend en heb het familie pakket+thema pakket prijs totaal €18,45 dus alles totaal €48,45.
Bij UPC kan ik dit alles niet krijgen voor dit bedrag kijk alleen maar eens wat een internet abo kost met deze snelheid, gezien de vele tv zenders die ik heb via de schotel.
Schotel 4 jaar geleden gekocht heb uitgerekend dat ik nu veel goedkoper uit ben als bij UPC, en dat ik de schotel al heb terug verdiend.

Mijn zuster zit bij Caiway als ik zie wat voor sores die iedere keer heeft prijs ik mij gelukkig!!!!

Voor alle duidelijkheid:
NEE IK WERK NIET BIJ ONLINE, dit is mijn ervaring met wanadoo/Orange/Online

Tot op heden een zeer tevreden gebruiker.

Groet,
Mecheltje
Gewijzigd door mecheltje op 11 mei 2009, 09:54

TCP_IP
Mooi dat er zo nu en dan ook positieve berichten zijn.
Er word nogal vergeten dat Online gebruikers waarbij het allemaal perfect werkt niet op forums gaan kijken van Online. Althans de meesten niet, er zijn uitzonderingen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefonie totaal nemen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 8 07 december 2016, 23:05
Fritzbox 7390 online telefonie instellen lukt niet. Eigen modem configuratie en problemen 9 08 juli 2016, 22:28
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen 17 11 april 2016, 20:15
geen telefonie Storing 4 03 februari 2016, 06:37
Fritz 7360 sip instellingen online telefonie Eigen modem configuratie en problemen 2 25 juni 2015, 22:05
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:19:27
| Ronsworld07:49:38
| earlgrey7209:13:05
| Hans09:58:30
| Wanabo10:14:02
| Ano10:28:37
| dutch113:10:57
| RichieB13:57:14
| Memooh18:44:11
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.