obey-robots.txt
04 December 2016, 23:23
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Website werkt niet

GarField
Hallo,

Ik heb een website die niet werkt vanaf mijn pc of laptop.
Echters als ik een VPN verbinding maak met mijn laptop naar het netwerk van mijn werk doet de site het wel.
Ik heb net de servicedesk gebeld en die garanderen mij dat ze geen losse sites kunnen blokkeren (of hij snapt het niet of hij bedoelt wat anders, maar je kunt wel degelijk losse sites blokkeren) ....

Maar nu zou ik graag willen vragen of gebruikers de volgende link willen proberen ...
Het is wel een winkel maar dit is echt niet als spam bedoelt.
Ik kan namelijk de locale computer winkel niet bereiken ....
Hier is de link:

http://www.dewitc...

Graag reakties of je wel een site krijgt of niet. Ik krijg dus vanuit online netwerk niks, maar met dezelfde pc in mijn werknetwerk gaat het prima. Dus aan de pc zelf ligt het niet.

Groet
Gewijzigd door GarField op 11 mei 2009, 12:11

TCP_IP
Vanuit UPC netwerk is de site wel bereikbaar, ik gebruik wel OpenDNS.

Via IP adres is de site niet te benaderen, dit komt waarschijnlijk omdat er meerdere websites gehost worden op dezelfde server.

Ik raad je persoonlijk aan om OpenDNS in te stellen. Zeer grote kans dat je de website dan wel kunt benaderen. Heb hieronder een link voor je hoe je dat moet doen.

HOWTO Opendns instellen
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

GarField
Nee, ook niet met de genoemde DNS servers die jij noemt.

Oeps! Deze link lijkt niet te werken -

GarField
GarField schreef:
Hallo,

Ik heb een website die niet werkt vanaf mijn pc of laptop.
Echters als ik een VPN verbinding maak met mijn laptop naar het netwerk van mijn werk doet de site het wel.
Ik heb net de servicedesk gebeld en die garanderen mij dat ze geen losse sites kunnen blokkeren (of hij snapt het niet of hij bedoelt wat anders, maar je kunt wel degelijk losse sites blokkeren) ....

Maar nu zou ik graag willen vragen of gebruikers de volgende link willen proberen ...
Het is wel een winkel maar dit is echt niet als spam bedoelt.
Ik kan namelijk de locale computer winkel niet bereiken ....
Hier is de link:

http://www.dewitc...

Graag reakties of je wel een site krijgt of niet. Ik krijg dus vanuit online netwerk niks, maar met dezelfde pc in mijn werknetwerk gaat het prima. Dus aan de pc zelf ligt het niet.

Groet

UPC en andere providers werken prima. Dat is juist het probleem. Vandaar dat ik het in het ONLINE forum plaats Grin
Op het werk gaat het prima, als in mijn eigen netwerk zit werkt het niet, dan maak ik een VPN verbinding en druk F5 en dan werkt het direct.
Persoonlijk denk ik dat hij op de blacklist staat ofzo bij online, maar dan moet ik eerst bevestiging hebben van andere online gebruikers dat zij er ook niet bij kunnen komen.
Gewijzigd door GarField op 11 mei 2009, 13:46

TCP_IP
Oké ja ik begrijp je verhaal.
Voor in de tussentijd kun je wellicht deze proxy-site gebruiken.

http://www.proxyonline.nl/

rrozema
Het gaat hem er niet om dat HIJ die site niet kan benaderen. Zijn klanten, die Online gebruiken, kunnen de site niet benaderen....

Als iemand met een Online aansluiting even zo vriendelijk zou willen zijn het volgende commando uit te voeren, en de output hier te posten, dan weten we snel meer:
Download broncode  Code
nslookup www.dewitcomputers.nl. 194.134.5.55

Bij mij (ook OpenDNS gebruiker), krijg ik het volgende resultaat:
Download broncode  Code
nslookup www.dewitcomputers.nl. 208.67.222.222
Server:  resolver1.opendns.com
Address:  208.67.222.222

Non-authoritative answer:
Name:    www.dewitcomputers.nl
Address:  85.113.250.60

Ik verwacht, gezien het het feit dat ns1.euronet.com een erg vreemd resultaat geeft, dat Online klanten een heel ander resultaat krijgen... En als dat zo is, dan heb je inderdaad een punt, dat je waarschijnlijk met Online moet uitvechten, hun dns server neemt dan de ip adressen van concepts-ict weer eens niet goed over. Wellicht dat jouw hosting partij meer bereikt dan jij persoonlijk; zij zijn immers de 'eigenaar' van de dns entry die Online verkeerd doorgeeft en bovendien; zij hoeven niet via de klanten-helpdesk van Online maar gaan rechtstreeks naar de TD.
Gewijzigd door rrozema op 11 mei 2009, 19:55

TCP_IP
Ja dat begreep ik ook Pfft
Bedoelde meer dat hij Online gebruikers kan inventariseren zeg maar zodat hij hiermee naar Online kan. De site die ik gaf is voor als hij perse vanuit thuis site wilt bereiken, tijdelijk hulpmiddel.

GarField
Ik zelf krijg dit:

C:\Documents and Settings\GarField>nslookup www.dewitcomputers.nl
Server: dns.euro.net
Address: 194.134.5.5

Name: www.dewitcomputers.nl
Address: 85.113.250.60

En:
C:\Documents and Settings\GarField>nslookup www.dewitcomputers.nl 194.134.5.55
Server: dns.wanadoo.nl
Address: 194.134.5.55

Name: www.dewitcomputers.nl
Address: 85.113.250.60

rrozema
@Garfield: Dank je wel voor het uitproberen. Dat is toch wel het gewenste resultaat en niet de fout die ik verwacht had. M.a.w. de dns lijkt dan toch niet het probleem. Misschien wil je ook nog eens de output van
Download broncode  Code
tracert www.dewitcomputers.nl

posten?

Of is het probleem nu weg? Want dat kan ook nog gebeurd zijn: wanneer de dns server(s) van Online een eventuele wijziging nog niet verwerkt hadden krijg je ook de situatie dat de server niet bereikbaar is voor alle gebruikers van die dns server(s), in dit geval alle Online klanten dus.
Gewijzigd door rrozema op 12 mei 2009, 06:35

GarField
Dat had ik gisteren al geprobeerd, maar om de een of andere reden doet hij dat niet.
Bij hop 1 geeft hij al * * * *
Zelfs als ik naar de dns server van online tracert uitvoer.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Website werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:29:02
| frankvdz00:32:51
| ronald schuit01:05:54
| Wanabo03:12:17
| dutch flash03:16:53
| RichieB03:48:06
| Roroko05:02:49
| Hans06:55:49
| Lutz07:53:44
| Sambala10:01:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?