obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Connectie Livebox met HP C7280 printer
petera330
Hallo leden,

Ik heb een Livebox met daarop 2x een Apple. Die werken top en zonder problemen samen.
Nu heb ik een draadloze printer erbij gekocht en wel de HP C7280.
Deze herkent de router (de livebox dus) maar zodra ik de WEP key heb in getoetst kan hij toch geen verbinding maken met de livebox. Ik heb grote en kleine letters gebruikt voor de key maar helaas dus.

HP zit ook hard na te denken over dit probleem maar ook zij hebben nog geen antwoord.

Kunnen jullie wel helpen?

Overigens werkt de printer prima als je 'm hebt aangesloten via een USB kabel maar zo wil ik het niet laten werken.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Peter
 
TCP_IP
Druk op het REG knopje onderop de livebox en maak met je printer dan verbinding met je livebox.

Als het intoetsen van je WEP key te lang duurt schakel dan de MAC filter uit op je livebox Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Connectie Livebox met HP C7280 printer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
printer verbinden met HG655D Frequently Asked Questions : 2 27 feb 2017
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
HG655d configureren voor Canon printer?? Huawei configuratie en problemen : 7 25 jun 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Problemen Wifi verbinding Huawei met HP printer Algemeen : 15 20 sep 2014
Advertentie