obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Wel signaal geen verbinding meer @ knippert langzaam (1x per sec)
matthijs1982
Ik heb een probleem met de livebox.

Mijn ADSL is met mij mee verhuisd naar een nieuw adres. (kreeg hiervoor een rekening van 50€, na telefonisch dit omgezet te hebben en expliciet nog gevraagd te hebben of er kosten aan verbonden waren. "Nee hoor meneer alles wordt geregeld.")

Kreeg vervolgens van online wel netjes bericht op de dag dat Internet het weer zou doen.

Livebox aangesloten etc.

Wirelles ledje blijft branden alleen @ ledje knippert langzaam (1x per sec) dit zou betekenen dat er wel signaal is.

Helpdesk gebeld, na wat verschillende oplossingen gehoord te hebben die overigens allen niks oploste. Is er technisch rapport opgemaakt waar ik op moet wachten.

Ondertussen al bijna een week zonder Internet.

Iemand suggesties???

Ben langzaam aan helemaal klaar met dit belabberde bedrijf.
 
TCP_IP
Langzaam knipperen was wel signaal maar geen IP adres meen ik. Lijkt erop dat je verhuizing nog niet afgerond is.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
matthijs1982
Kreeg een IP adres van helpdesk waarmee ik de livebox moest activeren door dit in te vullen in adresbalk browser.

Vervolgens moest ik daar de livebox activeren wat niet werkte.

Zag daar overigens ook geen actief ip-adres terug.

Misschien is het inderdaad even wachten hierop.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel signaal geen verbinding meer @ knippert langzaam (1x per sec)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie