obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
LAGE DOWNLOADSNELHEID SPEEDTOUCH 706SW
jenniferxp
hallo,ik heb sinds 2 weken internet via online.ik had hiervoor telfort waarbij ik draadloos een snelheid haalde van rond de 8mb ivm de afstand tot de telefooncentrale.nu haal ik niet meer dan max 3mb waarbij ik op zolder haast geen bereik heb.ik heb ook nog een sitecom wl130 als repeater maar krijg deze niet werkend met de speedtouch.ik had hem wel werkend met het telfort modem. ik post hier de modem gegevens van de verbinding
groeten i timmermans.

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 8:36:05
Modulatie: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.019 / 7.823
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 47,75 / 67,36
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 14,0 / 35,0
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 9,5 / 11,0
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 2.493
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 6
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 3
 
TCP_IP
Welkom op dit forum jenniferxp,

Wat je het beste kan is het programma inSSIDer downloaden en hiermee eens gaan scannen op draadloze netwerken. Ik vermoed dat er iets stoort waardoor de snelheid en stabiliteit een stuk minder zijn. Het is nog maar even een gok overigens.
Het gaat er vooral om op welk kanaal jouw netwerk zit en waar die van je buren op zitten.
Mocht je er niet wijs uit worden maak dan een screenshot van het programma terwijl die aan het scannen is en post die dan hier, dan kan ik of iemand anders deze toelichten en aangeven wat er misschien moet gebeuren.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
jenniferxp
ik heb het programma geïnstalleerd en hier zijn de gegevens.

macColumn ssidColumn channelColumn signalColumn securityColumn typeColumn speedColumn firstSeenColumn lastSeenColumn
00:1f:9f:9f:c8:15 SpeedTouch3E0AB9 1 -53 RSNA-CCMP Access Point 54 20:54:55 20:58:27
00:0c:f6:52:ff:58 Sitecom52ff58 11 -75 RSNA-CCMP Access Point 54 20:54:55 20:58:18
00:0c:f6:54:e9:66 Unknown 11 -75 None Access Point 0 20:55:11 20:58:18
 
TCP_IP
Welk netwerk is die van jou?
De SpeedTouch3E0AB9 ??
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
jenniferxp
ja dat is hem
groeten i timmermans
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LAGE DOWNLOADSNELHEID SPEEDTOUCH 706SW', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Verwarring over maximale (theoretische) downloadsnelheid..... Snelheid : 10 21 okt 2015
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Advertentie