obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)
kevinwalter
inderdaad PdK!
 
Kabuto

Quote

Het Online Service Team schreef:
Beste Online klanten,

De laatste tijd zien we erg veel berichten op dit forum over ghost calls. We erkennen dat dit een serieus probleem is en we stellen alles in het werk om het zo snel mogelijk op te lossen.
We hebben op diverse plaatsen in ons netwerk apparatuur geplaatst waarmee we al het dataverkeer meten dat invloed zou kunnen hebben op de telefonie van Online. Daarnaast vinden er ook metingen plaats op elektrische signalen over het netwerk die mogelijk het modem kunnen activeren. De resultaten van deze metingen worden continue bekeken en geanalyseerd.
Om tijdelijk van de ghost calls verlost te zijn kunt u ’s nachts uw telefoon uitzetten of uw telefoon loskoppelen van het modem. We begrijpen dat dit geen oplossing is voor uw probleem en we werken met alle mogelijke middelen aan een definitieve oplossing.

Via dit forum zullen we u vanzelfsprekend op de hoogte houden van onze vorderingen.

Met vriendelijke groet,
Online


Service team,

Sorry voor de sarcastische ondertoon van dit bericht, maar dit slaat toch helemaal nergens op.

Al vanaf eind juli heb ik last van de spooktelefoontjes en dit ook aan jullie gemeld, meerdere malen. En iedere keer krijg ik hetzelfde nietszeggende antwoord als hierboven en de loze belofte dat ik binnen 8 dagen wordt terug gebeld. En tot nu toe geen bericht en geen oplossing. Ik neem het vanzelfsprekend op de hoogte gehouden worden van jullie "vorderingen" dan ook met een enorme korrel zout...en als er in anderhalve maand geen vorderingen zijn geweest zullen die naar alle waarschijnlijkheid ook niet volgen binnen de komende anderhalve maand!

Ps...ik heb het pb ontvangen en stuur een email terug met de hele lijst van data/tijdstippen van de spooktelefoontjes...maar die hadden jullie toch al...ik heb ze doorgegeven aan de helpdesk...á 15 eurocent per minuut.
 
murdock
Even een vraagje welke firmware is nieuwer die D8 of E6? zit namelijk op D8 en heb problemen met de snelheid en xboxen wil ook niet goed, weet overigens niet of dit aan livebox ligt hoor Pfft
 
ultiblade
Geen speedtouch voor mij, maar een pb'tje :

Geachte Heer,
Zoals u misschien gemerkt hebt, lezen wij mee met wat u schrijft op dit forum. Wij willen zo meer inzicht verkrijgen in de problemen die spelen bij onze klanten zodat wij deze snel op kunnen lossen.

Op dit moment hebben meerdere klanten last van zogenaamde ghost calls. 's Nachts gaat de telefoon over, terwijl er niemand belt. We doen ons uiterste best te achterhalen waardoor deze ghost calls veroorzaakt worden en zouden daarbij uw hulp zeer op prijs stellen. Wilt u ons helpen dit probleem op te lossen, stuurt u dan een e-mail naar fora@is.online.nl, onder vermelding van uw naam en uw klantnummer. Wij willen graag weten op welke tijden u gebeld wordt en hoe vaak dit gebeurt (elke dag, om de dag, altijd om dezelfde tijd et cetera). Als u dit in uw mail wilt vermelden, en daarbij ook uw mobiele nummer waarop we u overdag kunnen bereiken, dan kunnen we zo snel mogelijk contact met u opnemen.

We bieden u onze welgemeende excuses aan voor dit zeer vervelende probleem en hopen met uw hulp zeer snel tot een oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,
Het Online Service Team
 
bert utrecht
E6 is nieuwer
maar als het goed is komt er nog een update
ik weet alleen niet wanneer
 
murdock
ohh als ik zoek op updates vind die niks maar dat zal dan vanzelf wel komen.
 
bert utrecht

Quote

murdock schreef:
ohh als ik zoek op updates vind die niks maar dat zal dan vanzelf wel komen.


thuis heb ik E6 er al een tijd in staan
je kan ook de stroom van je modem af halen
ff een minuut wachten en dan de stroom er weer op zetten
dat werkt meestal veel beter
 
muts

Quote

ultiblade schreef:
Geen speedtouch voor mij, maar een pb'tje :

Geachte Heer,
Zoals u misschien gemerkt hebt, lezen wij mee met wat u schrijft op dit forum. Wij willen zo meer inzicht verkrijgen in de problemen die spelen bij onze klanten zodat wij deze snel op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,
Het Online Service Team


Grappig waarom zetten ze zelf geen forum op voor de problemen ????

Dus hier wat over een probleem meldem help meer dan de Klantenservice a (€ 0,15/min) bellen ????

Ik hoop dat dit forum goed gesponserd wordt door online ????

Sad
 
TCP_IP

Quote



Grappig waarom zetten ze zelf geen forum op voor de problemen ????

Dus hier wat over een probleem meldem help meer dan de Klantenservice a (€ 0,15/min) bellen ????

Ik hoop dat dit forum goed gesponserd wordt door online ????

Sad


Geen sponsoring, wel samenwerking Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
Dit forum wordt niet gesponsord door Online. We zijn met opzet onafhankelijk en doen ons best dat ook te blijven. De meeste leden en de beheerders zijn zelf Online klant (of zijn dat geweest). Alle kosten voor de hosting van het forum worden opgebracht door de advertenties die je rond de pagina's ziet staan.

Met uitzondering van het Online Service Team 'werkt' iedereen hier vrijwillig en voor niets. Dit forum is groot geworden doordat we elkaar hier helpen met elkaars problemen. Een paar enthousiastelingen waaronder ikzelf hebben er hun hobby van gemaakt om zo veel mogelijk mensen te helpen en iedereen die mee wil helpen is welkom om dat mee te doen. "Hoort en zegt het voort" deed de rest.

Pas nadat we een flink aantal leden hadden (ruim 1% van het complete klantenaantal van Online) hebben we zelf contact gezocht met Online met de vraag of ze misschien wilden meewerken met ons initiatief. De huidige samenwerking tussen dit forum en het Online Service Team is hier een uitvloeisel van. De samenwerking lijkt recent een steeds groter succes te worden: Online krijgt goede informatie over de problemen in het veld en tegelijkertijd worden er veel mensen met problemen geholpen die anders veel lastiger via de telefoon geholpen moesten worden. Vragen over eenvoudige problemen of problemen waar we al eens een oplossing voor hebben gezien kunnen we onderling beantwoorden. Nieuwe problemen kunnen we identificeren en analyseren en wanneer we meer informatie vinden kunnen we die doorspelen aan Online zodat die het probleem voor vele klanten kunnen oplossen.

De telefonische klantenservice is een duur mechanisme; een grote groep medewerkers die steeds elk maar 1 enkele klant tegelijk kunnen helpen. Weinig tijd per gesprek en bijna geen mensen te vinden met voldoende kennis van zaken. Die 0,15ct/min is echt niet kostendekkend. Dus hoe minder klanten de helpdesk hoeven te bellen, hoe beter dat voor Online is. Als Online zelf een forum zou opzetten duurt het veel te lang voordat er voldoende bezoekers zijn om het rendabel te maken en bovendien missen ze dan 'ons', de helpdesk-vrijwilligers Wink Vandaar dat dit forum ook voor Online voordelen biedt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie