obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Mail server ontvangen van emails
ricardo777
Ik heb het verandert maar dat duurt even voor de veranderen ik zal laten weten als het helpt

Ps: wel een domme fout van mij
 
ricardo777
Het werkt nog steeds niet, maar in de mail staat

unable to find primary relay for xxx.nl
 
rrozema
Nog even wachten...
 
ricardo777
Ja maar ik krijg de mail al binnen dat het niet kon worden verzon den
 
rrozema
Komt die mail binnen op je eigen mail server of op je gmail account?

Je mail zal pas goed worden afgeleverd als de wijziging die je gemaakt hebt in je MX record in dns server waar jij je domein gehost hebt, is overgenomen door de dns server die gmail gebruikt. Dat kan even duren...
 
ricardo777
Komt op mijn gmail ik zal het morgen weer proberen dan zal het denk ik wel overal zijn aangepast
 
ricardo777
Nee werkt nog steeds nietAngry
 
rrozema
Volgens mijn dns server is je mx record nog bijna 4 uur geldig. Als de gmail dns server op ongeveer dezelfde tijd het record heeft opgehaald, zal die dus ook pas om 10 uur vanavond de nieuwe instelling gaan ophalen. M.a.w. pas na 10 uur vanavond zal gmail het juiste adres weten waar hij de mail voor jouw adressen moet afleveren. Ter illustratie een deel van de output van "nslookup -d2 -type=mx xsXXXXr.be" tegen mijn dns server:

    QUESTIONS:
        xsXXXXr.be, type = MX, class = IN
    ANSWERS:
    ->  xsXXXXr.be
        type = MX, class = IN, dlen = 30
        MX preference = 10, mail exchanger = ss5XXXXX6.adsl.wanadoo.nl
        ttl = 14384 (3 hours 59 mins 44 secs)
    ADDITIONAL RECORDS:
    ->  ss5XXXXX6.adsl.wanadoo.nl
        type = A, class = IN, dlen = 4
        internet address = 67.215.XX.XXX
        ttl = 0 (0 secs)
 
ricardo777
Ja ik gebruik het andere domein omdat ik nog geen dns beheer heb van xsXXXXr.be
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail server ontvangen van emails', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie