obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox snmp doet het niet meer 3202_2601E6
Reab4
Ik gebruikte de snmp server om de statistieken bij te houden (zie 85.146.213.173 >Reza > statistieken > klik op ADSL plaatje voor geschiedenis).
Twee weken terug kreeg ik dus voor het laatst respons. Het lijkt erop dat de snmp server in de livebox uit staat of in het geheel niet meer aanwezig is?
Iemand een idee of kan ik het vergeten?

MacBook:~ $ telnet 192.168.1.1
Trying 192.168.1.1...
Connected to 192.168.1.1.
Escape character is '^]'.
login: root
Password: ****
[root @ home]$ snmp
Bad command

Returned 1
[root @ home]$ shutdown
Bad command

Returned 1
[root @ home]$ comconf 0.0.0.0 public
Bad command

Returned 1
[root @ home]$ agpconfig eth0
Bad command

Returned 1
[root @ home]$ start
Bad command

Returned 1
[root @ home]$ home

Returned 0
[root @ home]$ exit
[root @ home]$ Connection closed by foreign host.
 
jeroeninhaarlem
Hoi Reab,

Inderdaad heb ik ook hetzelfde probleem. erg jammer. Geprobeert een oplossing te zoeken (nu een maand geleden) is niet gelukt...
Ben benieuwd naar verdere oplossingen in deze threat.

Jeroen
 
Enlight
Hey, zelf ook even bezig, wilde eigenlijk telnet aan het werken krijgen.

Niet gelukt helaas, heb letterlijk elke pagina geprobeert op onderstaande lijst, maar snmp stond er wel tussen :)

log in op je livebox via browser

copy paste deze link in je url balk en druk op enter:

Quote

javascript:mimic_button('goto: 910..')


Let wel op met experimenteren, andere (foutieve) nummers vereisen een livebox reboot. Er is in ieder geval een hoop mogenlijk met deze "bypass"

Originele franse source:
http://liveboxsagem11.centerblog.net/6178850-Les-pages-de-configuration-cachees-
Gewijzigd door Enlight op 29 maart 2010, 21:31
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox snmp doet het niet meer 3202_2601E6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Advertentie