obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wat is aan de hand met deze forumsite
Tiger
Sinds kort (een aantal dagen) heb ik een probleem als ik op deze forumsite ben.

Het probleem is dat als ik een bericht bekijk en terug wil gaan moet ik eerst 3x op vorige pagina klikken dit probleem doet zich ALLEEN voor op deze site.

Is er iets gewijzigd waardoor dit zich voordoet ? en wie heeft hier nog meer last van.

Tiger
 
noelsmesseb
Daar heb ik ook last van ,
Ik was net een lang stuk aan het posten en dan loopt na verloop van tijd alles vast en kan ik mijn stuk weer opnieuw gaan schrijven , dat is al de derde keer .
Als ik te lang op de site verkeer loopt alles vast.
Noelsmesseb
 
Wanabo
Vreemd! Ik heb recent wel wijzigingen gedaan, maar het probleem dat hier beschreven wordt kan ik niet reproduceren.

Ik heb getest met FireFox en IE. Hebben jullie in beide browsers last?

Wil je eens testen op XPvista, dit dezelfde forum software! Wat zijn de resultaten?



Edit: Had hier wel problemen met FireFox na de laatste update naar 3.5.3! Twee add ons gaven problemen: PrefBar en Yslow. Hierdoor liep FF erg traag. Na verwijdering alles weer ok!
Gewijzigd door Wanabo op 12 september 2009, 10:17
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
noelsmesseb
Ik heb vista,
mijn probleem treedt pas op nadat ik +/- 30 min op de site ben, en precies dan loopt explorer vast.
Er is dan een add die zich probeert down te loaden maar dat lukt niet en explorer loopt vast.
Ik heb het adres van de site die probeerde down te loaden uit mijn onderste balk genoteerd, het was ;
Http// clickservice.cc-dt.com Toen liep het vast.
Groetjes Leon
 
Wanabo
Aha, dat is het bannertje van ZoneAlarm, die staat er nog geen 24 uur op. Je ziet hem staan rechts van je vorige post.

Ik ga er echter van uit dat dat een éénmalig probleem is ontstaan door server problemen waar de ad vandaan moet komen.

Het staat echter los van het door Tiger gemelde probleem over het teruggaan naar een vorige pagina.

Edit:@noelsmesseb, ik zie dat je hele lange stukken tekst produceert dan is het zeer vervelend dat de site vastloopt. Tip, type in een texteditor je verhaal en copy paste het dan in het venster van de forum software om het te verzenden.
Gewijzigd door Wanabo op 12 september 2009, 10:42
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rrozema
Ik kan niet bevestigen noch ontkennen dat ik last heb van ditzelfde probleem. Ik wil echter toch graag even reageren, want ik ga namelijk nooit terug naar een vorige pagina. En dat komt omdat ik de site net even anders gebruik; als ik een thread open, dan open ik die altijd in een nieuw venster of in een nieuwe tab. Zodra ik uitgelezen ben of klaar ben met m'n reactie, sluit ik gewoon die browser en ben ik weer terug in de lijst met onderwerpen,precies op de plek waar ik gebleven was.
 
Boblor
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem sinds een tijdje, 3 maal klikken om terug te gaan (draai onder XP met IE8).

Goeie tip om in een nieuw tabblad te openen, nooit aangedacht, maar werkt prima. Bedankt!
 
TCP_IP
Komt door de google ads, viel me laatst op bij andere fora.
Als je bij de lijst van 'vorige' kijkt zie je allemaal google ads.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is aan de hand met deze forumsite', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
hmm, wat moet ik me bij deze email header nu bedenken..... Algemeen : 7 21 apr 2015
Help au.b. met het ontcijferen van deze trace Helpdesk : 14 09 sep 2014
Lage snelheid, wat kan er aan de hand zijn? Snelheid : 4 02 jan 2012
Internet Providers (deze keer [color=#00ff00][b]Online[/b][/color]) blijven sukkels!! Livebox meer apparaten aansluiten : 2 01 mrt 2011
Advertentie