obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
World of Warcraft & Online
Gadhelyn
Zelfde problemen als de mensen hierboven!!
 
evestraw
ik heb het zelfde probleem

En ik kan geen genoegen krijgen met de text dat jullie gamen niet ondersteunen. vooral niet als jullie me voor een lange tijd aan de teleoon in de wacht zetten met gimme gimme gimme..

Laat eerst eens even goede service zien
 
Sistersong
Ook ik heb het dit problem en ik word er moe van. (Ik zit op Moonglade)

Ik ga vanavond een account van een vriend van mij lenen om te controleren of het aan het zo geheten battlenet ligt of niet.

Bijdeweg Ziggo geeft deze problemen ook.
Gewijzigd door Sistersong op 17 september 2009, 12:22
 
Theco
Hallo,
zoals de dames en heren hier boven heb ik ook dit probleem.
tussen bepaalde tijden heb ik geen verbindings mogelijkheden met de server van World of Warcraft(Moonglade realm).

ook mijn verbinding had ik eerst van Wanadoo, die overgegaan is naar Orange en nu Online. zoals Dwemer bovenaan beschreven heeft.

ik dacht zelf eerst aan een trojan/virus(omdat de meeste lamlullige bedrijven de oorzaak bij de klant zelf leggen) en ben hier achteraan gegaan. ik kwam tot de conclusie om een herstelpunt te gebruiken en het spel opnieuw te installeren ... helaas geen verandering ...
"oorzaak: klant" is dus uitgesloten.
ómdat het om bepaalde tijden gaat, is het dus mogelijk om 's nachts of overdag wel online te komen in het spel, dit betekend dus dat "oorzaak: blizzard" ook is uitgesloten.
dan blijft er 1 ding over, namenlijk "oorzaak: provider" de stap die we met zijn allen nu moeten ondernemen.

graag meer informatie over dit probleem.
 
foXclone

Quote

rrozema schreef:
Hebben jullie al eens geexperimenteerd met de mtu-size? Mogelijk dat een iets kleinere mtu jullie problemen verhelpt. Zoek eens op dit forum, er is in het verleden al heel wat over de mtu-size geschreven hier.


Rrozema, bedankt voor het meedenken elke mogelijkheid is er een! Heb het wel aangepast zowel groter als kleiner (1430 - 1500) maar geen resultaat. Tevens zou het aanpassen van de MTU ervoor zorgen dat de problemen zich altijd voor moeten doen wat in dit geval niet zo is.

Groet,

foX
 
rrozema
Probeer eens met ping -f -l hoe groot een pakket maximaal mag zijn. Waarschijnlijk kom je op 1272 uit. 1272 + 28 header bytes betekent dat je de mtu dan op 1300 moet zetten om te zorgen dat er nooit fragmentatie optreedt.

Als dat ook geen verbetering oplevert, probeer dan eens wat extremere waarden, bijvoorbeeld een mtu van 1000 of zelfs 800 bytes. Mogelijk dat de fragmentatie weer op een lagere netwerklaag optreedt, dat is al eens eerder voorgekomen.
 
Vlammenzee
In mijn linksys router staat het zoiezo op 1500 ingesteld.
 
rrozema
ja precies. en daarom moet je het nu eens met een lagere waarde proberen. En stel dan die lagere mtu op je pc in, niet op je router.

Gebruik bij voorkeur TCP Optimizer van SpeedGuide: http://www.speedguide.net/downloads.php. Die maakt gelijk ook een backup van je oorspronkelijke instellingen.
 
foXclone

Quote

rrozema schreef:
ja precies. en daarom moet je het nu eens met een lagere waarde proberen. En stel dan die lagere mtu op je pc in, niet op je router.

Gebruik bij voorkeur TCP Optimizer van SpeedGuide: http://www.speedguide.net/downloads.php. Die maakt gelijk ook een backup van je oorspronkelijke instellingen.


rrozema ook de "extreme" instellingen hebben geen positief noch negatief effect op het probleem alleen in de snelheid. Side note: maak gebruik van Vista welke automatisch de MTU aanpast. Ook het verkleinen of vergroten van dit MTU window heeft geen effect Sad

edit: kom op 1500 uit...

C:\Windows\system32>ping -f -l 1472 80.91.249.66

Pingen naar 80.91.249.66 met 1472 bytes aan gegevens:
Antwoord van 80.91.249.66: bytes=1472 tijd=56 ms TTL=247
Antwoord van 80.91.249.66: bytes=1472 tijd=58 ms TTL=247
Antwoord van 80.91.249.66: bytes=1472 tijd=55 ms TTL=247
Gewijzigd door foXclone op 17 september 2009, 21:54
 
I R Baboon
Ik zou eerst uitsluiten of jezelf (PC) het probleem is of een routing probleem is van Online.

Scan de pc uitgebreid met een goede, actuele viruscan en malware scan.
Als dat negatief is, moet je een netwerk monitoring tool eens installeren.
Wireshark bijvoorbeeld.
Je ziet dan of er ander verkeer je verbinding met de gameserver belast of zelfs dwars zit.

Als alles negatief uitvalt, is het waarschijnlijk een routing probleem bij Online.
Gewijzigd door I R Baboon op 17 september 2009, 22:02
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'World of Warcraft & Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie