obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
voicemail en via email afluisteren
lidy
Eigenlijk behoor ik nu allang te slapen, maar het is voorlopig goed opgelost, mede ook dankzij jullie
steun !Grin
Tegen 20.00 uur alsnog iemand van online, meestal neem ik niet rond die tijd op ivm nog evt callcenters en hier is tussen 7-8 uur altijd al meer aan drukte, maar na mijn minder vriendelijke eerste reactie over callceters/breedband dat ik hoorde, oops, en via PB bericht/verzoek wat mijn foonnummer OVERDAG was, bleek in dit geval ik mis te zittenPfft

Mogelijk had alles nog te maken met de KPN-tijden en daarom niet alle opties mogelijk (was druk hier en snapte ook niet gelijk alles) maar komende week willen ze onderzoeken om meer opties met die vol lopende voicemailboxen in te stellen ipv zoals evt mogelijk per bericht wissen, ook opties om ALLES te wissen...was ook mijn vraag/verzoek.
Desnoods en met kans extra ivm privacy dat mensen die via mail ook notificatie al krijgen, de berichten zelf al kunnen opslaan in de pc, zo niet :via menu 1233 bv meer opties instellen Wink

Voorlopig hier gelukkig geen sores meer met de ook voor mij handige "online--pc-opties" Smile
 
lidy
Hmmzzzz ben dr ff weer hierFrown
Mailbox is dus nu wel leeg, mailnotificatie werkt ook, MAAAAAAAAAAAAARR mensen die me bellen en hekel aan voicemail hebben, klagen nu steen en been omdat foon op voicemail overgaat, al na 1-2 x overgaan grrr...kan ik dit nu zelf ook nog instellen of moet ik alweer naar eerst die helpdesk?Shock
 
lidy
Heb ff goed gekeken pfff , juist DIE optie is er niet, leek wel zo omdat ik ergens ook een handleiding doorzocht:
http://www.online.nl/images/downloads/handleidingen/handleiding_voicemail_online.pdf
1233 gebeld, alle menuutjes weer tig x doorgenomen, maar zie niet deze optie Sad

Aanpassing (andere eigen en betere PC ligt voor "dood" nuSad):
Ondertussen is ook dit en vrij vlot opgelost gelukkig, werd hierover gebeld door Online en na paar testjes blijkt het es iets van korte duurte zijn geweest na legen mailbox, want het staat daar geloof ik standaard ingesteld op stuk of 7-8 x overgaan voor de voicemail start.
Geen klachten meer gehad ook van de mensen die na 2 x overgaan dit zo irritant vonden dus Pfft

Dan nu door naar nieuwe en volgende (SMTP) euvel ahum, maar zal deze ergens anders posten anders straks boze mods die me TE off topic vindenWink
Gewijzigd door lidy op 12 oktober 2009, 06:13
 
lidy

Quote

lidy schreef:


Mogelijk had alles nog te maken met de KPN-tijden en daarom niet alle opties mogelijk (was druk hier en snapte ook niet gelijk alles) maar komende week willen ze onderzoeken om meer opties met die vol lopende voicemailboxen in te stellen ipv zoals evt mogelijk per bericht wissen, ook opties om ALLES te wissen...was ook mijn vraag/verzoek.
Desnoods en met kans extra ivm privacy dat mensen die via mail ook notificatie al krijgen, de berichten zelf al kunnen opslaan in de pc, zo niet :via menu 1233 bv meer opties instellen Wink


Pfff omdat er weer mensen klaagden dat mijn voicemailbocx vol zou zitten, en ik dus inderdaad ook geen emailnotificatie al weer weekje niet meer kreeg, had ik de hoop dia via bellen naar 1233 intussen dit nu leegmaken zo gepiept zou zijn?Frown
Nope dus, hoorde wel dat voicemailbox BIJNA vol was en tussen de 4-5 opties nog steeds geen optie om ze allemaal tegelijk te wissen Sad
Zonet dus handmatig iets van 57 oude en nieuwere berichten moeten verwijderen, grrr!

Geen idee wat anderen vinden van kennelijk maar zo rond de 60 (?) berichten al een V-mailbox vol is, maar dit lukt makkelijk als bij vlagen ik aantal weken heel veel gebeld wordt heel vlot!
Wel hoop ik dat Online via 1233 snel wat kan wijzigen qua instellingen, of dat dit ook kan via "mijn online"....
 
lidy
Hoi allemaal Smile

Ja hoor, het is weer zover pfff...
Voicemail box is weer bomvol en nog steeds zie of hoor/lees ik geen optie om deze in geheel te kunnen legen Shock
Of zie ik iets intussen erg over het hoofd?Frown
 
lidy
Dat zou ook moeten, maar omdat ik intussen bijna altijd thuis ben, veel in gesprek ook per foon vanuit ook werk, komen de voicemails hier via de email binnen Wink

Heb de te dure helpdesk maar gebeld, vragen of zij met kleine moeite of tip voor mij gehele VM box konden legen, maar nee dus, ook een reset bleek niet te werken Sad

Dan vraag ik me af: als je 1233 belt, waarom niet 1 "zinnetje" erbij voor je in je hele VM komt met de optie: wilt u uw gehele VMbox legen?
Erna dan: de laatste berichten beluisteren?

Ben nu al bijna uur bezig om handmatig zoveel mogelijk te verwijderen!
Lekker klusje bah...zelfs net geschrokken , want de 'stem ' noemt (traag) steeds gehele foonnummer en vervolgens de ingesproken berichten, via intoetsen 3 kan je dan pas verwijderen.
Ineens hoor ik dan de stem van vriendin die onlangs overleed!Shock

Snap werkelijk niet dat met in deze tijd van zoveel ITC kennis, een extra functie toevoegen aan deze service, echt zo ondoenlijk is?
Frown
 
Yellowjackal
Nee dat snap ik ook niet zit met het zelfde probleem dat ik de voicemails via de pc afluister en dus regelmatig de box 1 voor 1 via 1233 moet legen. Laten ze dat automatisch maken dat als het bericht verzonden is het bv 72 uur later van je box verdwijnt zodat als je het bericht wilt bewaren het nog kunt opslaan in je voicemailbox.
Gr Jan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voicemail en via email afluisteren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Gratis eMail stopt Helpdesk : 4 01 jan 2017
Email notificatie Storing [Livebox] : 2 29 mei 2016
Email adres Wie O Wie Email : 4 27 dec 2015
Advertentie