obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Vraag aan Het Online Service Team
Tiger
Beste rrozema,
Ik wil toch nog even reageren voordat dit topic uit beeld verdwijnt op je eerdere opmerking jij vond het een fatsoensnorm om geen PM op het forum te zetten maar ik vondt het slecht om hem mij persoonlijk te sturen en niet op het forum te zetten.
En de ervaringen die ze met mij wilde delen nou daar heeft ze mij echt niet voor nodig want de vele probleemgevallen staan allemaal op dit forum waar ze weinig of niets aan doen ik kom ze regelmatig tegen dus wat ik lees kan het Online Service Team ook lezen. Het zou Online sieren als ze hier wat aan doen want ze weten verdomd goed wat er aan de hand is en wat ze kunnen verbeteren. Ik kan mij niet voorstellen dat het voor zo'n groot bedrijf moeilijk is om veel van de problematiek die er is op te lossen het zou ze alleen maar een win situatie opleveren en uiteraard tevreden klanten.

Tiger
 
Tiger
@oppie,

Mijn onvrede zoals jij aangeeft is over hoe klanten behandeld worden met de problemen die ze hebben en alle info daar over heb ik van dit forum dus alle feedback die ze willen hebben staat ook hier op ik neem toch aan dat ik de problemen die hier kenbaar worden gemaakt niet moet herhalen naar Het Online Service Team omdat ze zelf ook kunnen lezen en dat is waarom ik kenbaar maakte dat ze mij daar niet voor nodig hebben maar als je goed gelezen had was jou vraag en mijn antwoord in deze overbodig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag aan Het Online Service Team', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie