obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Net bij Online, en downloadsnelheden absoluut niet behaald

rakker126
Hallo allemaal,

Ik ben zojuist overgestapt van Ziggo naar Online, om af te zijn van al die storingen en problematiek rondom dit leuke bedrijfje. Alles van Online is nu aangesloten (de modem) en het netwerk is compleet gemaakt. De beloofde downloadsnelheid van 20mbps wordt echter absoluut niet behaald. Ik download met maximaal 160 kilobyte per seconde met een newserver van 20mps, hier klopt dus niets van.

Het is zelfs erger, aangezien de verbinding zo nu en dan heel erg sloom is, slechts 10 kb/s. Het is zelfs zo dat de speedtest op de website van Online aangeeft dat ik beter kan overstappen omdat het internet van hen sneller is. Ik heb het internet van hen echter al.

Ik hoop dat één van jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

pinnhead31
Welkom hier.

Zou je een speed test kunnen doen op: speedtest.bbned.nl
Wanneer je een livebox hebt dan ook graag de adsl stats mee posten.

muts
.

Ze maken reclame zoals: ( Indien u kiest voor Online, dan is uw maximale snelheid 20 Mb/s) als je dan 15 Mb/s haalt dat is dan nog een verlies van 25% daar is mee televen .
Zelf zeggen ze bij hun online test dat op mijn postcode 14 Mb/s tebehalen is maar in het echt haal ik maar 10 Mb/s .
Als je van de 20 Mb/s maar 10 Mb/s haalt dat is een verlies van 50% daar is wat minder mee televen en dat is niet wat ze beloven.

.

ghanssie
Ikzelf zit op 7.5 Mb/s Sad Stelletje oplichters!
Gewijzigd door ghanssie op 26 september 2009, 08:46

rakker126
Ik haal maar 50 kb/s.... dat is minder dan Ziggo met een mps. Wat is een livebox, de modem?

Hij blijft hangen bij 160 kb/s dan moet er toch wat mis zijn?

wgdejong
De snelheid die je krijgt is erg laag.

Livebox is inderdaad het ADSL modem, maar als je net bij online zit zal je waarschijnlijk een Speedtouch modem gekregen hebben.

- Ga eens met je brouwser naar http://192.168.1.254/
- Klik op Breedbandverbinding -- > DSL verbinding --> details ( rechts bovenin ) en post de gegevens hier.

Hoe zit je trouwens aangesloten? Wireless of met een kabel? Heb je het modem rechtreeks op het ISRA punt aangesloten?
Gewijzigd door wgdejong op 26 september 2009, 10:15

TCP_IP
Plaats eens de ADSL statistieken van je livebox (dat witte modem). Misschien zit probleem ergens anders.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

rakker126
Ik heb een zwarte modem de ST706, alleen waarmee moet ik precies inloggen?

wgdejong
Je hebt dus een zwart modem ST706, dat is de Speedtouch.

Waarmee moet je inloggen?

Met je computer, heb je wel gelezen wat ik schreef?
Gewijzigd door wgdejong op 26 september 2009, 15:02

rakker126
Dat snap ik, maar hij vraagt een wachtwoord en ik bedoelde: met welke gegevens moet ik inloggen?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net bij Online, en downloadsnelheden absoluut niet behaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:16:04
| Tiger02:57:15
| dutch flash03:14:43
| Ano03:22:06
| RichieB04:52:19
| funkyduck05:02:33
| frankvdz12:57:20
| Hans13:18:08
| mountainmaster14:10:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?