obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Bedrijfslaptop niet meer online te krijgen
TCP_IP
Ik heb een tijd terug even kort bij iemand in de livebox lopen neuzen toevallig Pfft (thnx Suug Wink )

Volgens mij stond daar een keuze tussen 3 niveau's van hoe je je firewall ingesteld wilt hebben, zet hem eens op laag.
Anders tja moet ik toch even kijken hoe die nieuwe werkt, heb zelf geen livebox.. sterker nog ik heb geen Online internet(meer).

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
olaf
Klopt, er staan 3 nivo's in, hij stond op het middelste nivo ingesteld, maar ik had ook al geprobeerd om hem op het laagste nivo te zetten, zonder succes, dus had ik hem ook alweer terug gezet naar het middelste.

grt.

Olaf
 
TCP_IP
Kun je hem ook uitschakelen?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
olaf
Voor zover ik kan zien, kan ik hem niet uitschakelen. Ik heb wel wat screendumps van het instellingen menu van mijn modem gemaakt, maar is een MS-word doc van 1MB, kan ik zo makkelijk niet posten hier...
 
olaf
Ik heb de screendumps online gezet: http://www.justupit.com/get.php?id=1d...c99eb41df8

DHCP had ik even uitgezet, maar ondertusssen alweer aan.
 
I R Baboon
Oei, je gaat de moeilijke weg.

Doe maar simpel.Cool
Shift-Printscreen en dan plakken in Paint of zo.
Een beetje bewerken en croppen en saves als JPEG.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
olaf
file1
olaf voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door olaf op 01 oktober 2009, 20:35
 
olaf
file2
olaf voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Heb je de andere apparatuur ook aangesloten aan de Icidu router of aan de Livebox?

Doe eens een "ipconfig /all" in de DOS box van je bedrijfslaptop en dat resultaat hier plakken.
Gewijzigd door I R Baboon op 01 oktober 2009, 21:14
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
olaf
IPconfig /all
olaf voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door olaf op 01 oktober 2009, 21:32
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bedrijfslaptop niet meer online te krijgen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Advertentie