obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
email account weg!!!!
Kuperus
Pas op voor een ieder die bij Online weg gaat.

wij zijn afgelopen weekend overgestapt naar Ziggo, dit kwam voor ons financieel beter uit. toen onze online abbo werd opgezegd door Ziggo, stond in de brief van Online dat onze email nog enkele maanden zou werken.

dit is blijkbaar in de tussentijd veranderd (werd mij net aan de telefoon verteld door helpdesk) en je bent dus meteen ALLES kwijt als je bij online opzegt. (dit was dus niet zo).

PAS DUS OP...

grappig trouwens dat ze de voorwaarden veranderen gedurende de opzeg termijn en daar geen melding van maken.
 
Kuperus
ja, maar bij je nieuwe provider, kun je pas email aanmaken als je wordt aangemeld... dat ze meteen alles afsluiten is natuurlijk belachelijk.
 
Kuperus
ik heb met online hierover gebeld... het schijnt dat de policy altijd was dat de email account bleef bestaan. dat dit pas in de laatste 2 weken is gestopt... alleen wel zonder dit te melden.

afgezien daarvan... een overbruggings periode van 2 weken is volgens mij niet zoveel gevraagd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email account weg!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe sip account aanmaken op de Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 2 03 jan 2020
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Gratis eMail stopt Helpdesk : 4 01 jan 2017
Advertentie