obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nummerweergave werkt niet
student538
Sinds vorige week wordt er geen nummers meer doorgelaten via nummerweergave. Wanneer ik de code *31# vooraf mijn mobiel bel dan werkt het wel. U zult misschien NU gaan zeggen dat nummerweergave dan uit staat, NEE! Dat is niet het geval! Ik heb in mijn GSM staan nummerweergave aan: Ja. Als ik andere mobiele telefoons bel of vaste telefoonnummers komt mijn nummer ook op de display te staan. Nummers vanaf vaste toestellen worden niet meer doorgelaten. Zojuist gebeld met Online klantenservice. Zij geven aan dat het niet een dienst is welke Online ondersteund. Als het werkt dan heb je geluk.

Update: De nummerweergave display van Profoon Type 350 is defect. Heel raar maar waar. Ik heb nu een andere nummermelder er op gedaan.

Vreemd....

Website Online:

Kan ik nummerweergave gebruiken bij Telefonie?

Ja, dat kan voor inkomende en uitgaande gesprekken. Uw telefoon moet daarvoor ingesteld staan op nummerweergave via het DMTF-protocol.

Nummerweergave voor inkomende gesprekken (kunnen zien door wie je gebeld wordt)
U wilt graag kunnen zien door wie u wordt gebeld. Dat kan met Telefonie, maar alleen als u ook een toestel hebt waarmee dit kan.
Gewijzigd door student538 op 06 oktober 2009, 17:25
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerweergave werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie