obey-robots.txt
07 December 2016, 17:18
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

regelmatig niet bereikbaar

bart34
Ik ben regelmatig van buiten af niet bereikbaar. Bellers horen:"dit nummer is niet bereikbaar , probeer het later opnieuw.".

Ik heb de livebox gereset, dat heeft niet geholpen, verder hoor ik vaker van menswn dat dit gebeurd.
Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken?

Bedankt Bart
 
Jeff
bart34 schreef:
Ik ben regelmatig van buiten af niet bereikbaar. Bellers horen:"dit nummer is niet bereikbaar , probeer het later opnieuw.".

Ik heb de livebox gereset, dat heeft niet geholpen, verder hoor ik vaker van menswn dat dit gebeurd.
Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken?

Bedankt Bart


Heb dit probleem al eens vaker gehad bleek uiteindelijk te liggen aan de livebox
Probeer eens een hard reset van je livebox
 
kippiekip
wij hebben sinds de zogenaamde blijvend lage prijs problemen met zowel de helpdesk als internet/telefoon en zullen zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider
 
Tiger
@kippiekip
Ik weet niet welke problemen je hebt met de helpdesk of internet/telefoon maar vergeet een belangrijk ding niet jij hebt ook RECHTEN en Online heeft ook PLICHTEN je betaald voor een goed produkt en dan mag je ook verlangen dat ze dat ook leveren.
Er zijn klanten die met een probleem zitten wat niet binnen een acceptabele tijd (max. 3 weken) opgelost wordt ze moeten Online via een liefst aangetekende brief in gebreke stellen lossen ze het binnen die tijd niet op kan je altijd je contract laten ontbinden. En in een aantal gevallen is dit een goede oplossing om van de problemen af te komen.
 
greetje
Ook wij hebben regelmatig storing van de telefoon.
Internet werkt prima, maar we zijn regelmatig niet bereikbaar of in gesprek (volgens bandje wat de beller te horen krijgt)
Al een paar keer helpdesk gebeld, steeds dezelfde vragen (kassa: 15 ct. p.m.) en mogelijke oplossingen als software downloaden, live box resetten.
Alles steeds braaf gedaan maar er veranderd niks.
Daarbij komen ook nog eens de spooktelefoontjes midden in de nacht zodat we nu 's avonds de stekker eruit trekken en zo dus niet gestoord (letterlijk en figuurlijk) worden door de telefoon.
Kortom, narigheid dus en ik weet ook niet meer wat ik er aan moet doen.
 
luco53
Ik moet bekennen dat ik al enkele maanden geleden op dit forum heb gekeken of dit een bekend probleem was, maar er verder geen werk van heb gemaakt.
Vorige week heb ik echter contact met Online hierover opgenomen. Met een aantal behoorlijk zieke familieleden is het namelijk niet zo prettig met de nodige regelmaat niet bereikbaar te zijn, zonder dat je er erg in hebt.

Ik kreeg hierop toen het volgende antwoord:
Er is momenteel een storing met telefonie van Online, in combinatie met
de Livebox.

Problemen die voor kunnen komen zijn:
- Gesprekken geven af en toe in één richting geen geluid, zodat een
gesprek niet mogelijk is
- Telefonie van Online werkt soms wel, soms helemaal niet, en komt soms
terug zonder duidelijke oorzaak
- Na het maken van een verbinding duurt het soms enkele seconden voor er
geluid is

Het probleem van de éénrichtingsgesprekken is tijdelijk op te lossen
door de stroomstekker van het modem even uit het
stopcontact te halen en er weer in te doen. Wel hebben wij een
storingsmelding doorgestuurd naar onze technische dienst.

Onze excuses voor het ongemak. Wij werken met man en macht aan een
definitieve oplossing en zullen u hier actief over informeren.


Vandaag was het na precies een week wéér zover: dit keer werd er thuis niets gehoord, in welk geval je ook niemand zelf kunt bellen.
Het is écht te hopen dat het nu snel is opgelost, want het duurt best al een tijd!

Jammer, want ik wil hier nog wel kwijt dat we verder best tevreden zijn met Online (voorheen Orange).
Gewijzigd door luco53 op 15 december 2009, 21:27
 
freijn
De spook telefoontjes s'nachts is als ze de boel weer eens gaan resetten.

Heb meerdere keren gebeld met de helpdesk en het kan niet / wordt niet goed opgelost.

Heb inmiddels mijn telefonie bij online opgezegd.... en draai weer met een analoog betrouwbaar KPN lijntje...
 
RBF
@luco53,
Ook wij hebben al langere tijd problemen met de Online telefonie. Het komt frequent voor dat er tijdens een verbinding alleen sprake is van 1 richtingsverkeer. Tijdens de verbinding zijn wij voor degene die ons belt niet te verstaan.
Inmiddels onze 2de Livebox in gebruik
De Help desk geeft al enige maanden aan dat ze er mee bezig zijn, maar tot op heden hebben ze het probleem niet opgelost.
We worden er nu spuug zat van en overwegen een brief in verband met wanprestatie te zenden!
Mocht dat geen oplossing bieden stappen we op.
 
tassietas
Je bent echt niet de enigste.
Ik ben al een half jaar bezig met livebox uit en aan zetten,updaten,resetten enz enz
Mijn telefonie doet het steeds niet en vanaf 10 december heb ik al helemaal geen telefonie meer, moet alles met mijn mobiel bellen.
Regelmatig gebeld maar ik kom echt niet verder met online.
Vandaag weer gebeld en ik eis een nieuwe livebox en wat denken jullie wat het antwoord was .....NEE
Ik betaal mijn rekening nu niet voordat mijn telefoon het weer doet en ik heb per mail gevraagd of hun mijn mobiel kosten willen vergoeden.

Ik kan nu alleen maar afwachten tot 5 januar
 
OnlineZuigt
Ik voel met je mee. Wanadoo / Orange / Online is niet bij machte om de problemen adequaat op te lossen. Ze wijzen liever naar je eigen bedrading / installatie, al is het de 10e keer dat je belt.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'regelmatig niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:19:56
| Hans03:40:14
| Memooh05:06:53
| Wanabo09:43:00
| Tiger17:54:21
| ronald schuit18:52:50
| ekhhorlings21:12:34
| Lutz21:19:44
| mRcan22:44:02
| dutch flash23:00:27
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.