obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid van ADSL extra abonnement
Vlokjesman
je bent altijd afhankelijk van de afstand van je woning naar het dlsam.
als je daar dichtbij woont zul je altijd een snelle 20mb ( tot en met ) halen.
hoe verder weg hoe langzamer het gaat

zie het volgende linkje

http://kpn.gebruikers.eu/forum/attachments/adsl.jpg

nu is er tegenwoordig ook wel een mogelijkheid om tegen de 4km hogere snelheid te hebben.
Maar ik zie dit nog steeds als een belangrijke indicatie, het plaatje dan.
Ik ben ijdel. I know I am!
 
TCP_IP
Ja maar als je op een KPN aansluiting blijf je op max. 8mbit zitten, ook al woon je in de wijkcentrale zelf.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
somers
Ik woon op 400 meter afstand. Dan zou ik dus een snele verbinding kunnen hebben.

Kan ik ook niet hoger als 8mb als ik via kpn zelf internet neem?
 
Vlokjesman
ja dat kun je zeker. maar ik ben dan bang dat je bij een andere provider moet zijn als je hoger wilt dan 8 mbit
Ik ben ijdel. I know I am!
 
mesa57
Ik zag trouwens dat online breedband ook met bbned samenwerkt. Doe de postcode check eens hier :
http://www.bbned.nl/
 
I R Baboon
In het verleden had Wanadoo/Orange ook BBNed lijnen in hun aanbod.
Nu zitten daar nog steeds oude klanten op aangesloten. Hoeveel er nog over zijn, weet ik niet.
Nu bieden ze geen BBNed lijnen meer aan.



Om het verhaal volledig te maken zit de zaak zo:

Online heeft een eigen glasvezel netwerk in het land.
Maar niet in elke telefooncentrale zit aangesloten op dat netwerk.
Waar het niet rendabel is voor Online om dat netwerk aan te leggen, maken ze gebruik van het KPN netwerk.
En daar zit je maximale snelheidsverschil: Centrales met Online netwerk gaan tot 20 Mbit en KPN netwerk centrales gaan maar tot 8 Mbit.
Waarom KPN maar tot 8 Mbit gaat, moet je aan KPN vragen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid van ADSL extra abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Wijziging abonnement Algemeen : 29 04 jun 2017
Advertentie