obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Mijn begin van november met online.
sausje
Het begon vorige week, ik had een emailtje gekregen met dit erin (wat ik schandalig vind om als mail te sturen, aangezien ik bijna nooit hierin kijk)

Quote


Geachte heer Dulewicz,

U heeft uw ADSL Extra abonnement opgezegd.

Contract
Wij beëindigen dit abonnement op 01/11/2009. Hierbij houden wij rekening met een contractsperiode van 12 kalendermaanden en een opzegtermijn van één kalendermaand. Uw eventuele extra diensten (zoals bijvoorbeeld E-mail Antivirus en Antispam) worden dan ook beëindigd. U hoeft hiervoor verder niets te doen.

Heeft u een huurmodem?
Gebruik dan de retourbox om deze naar ons terug te sturen. U ontvangt deze binnenkort.

Heeft u een domeinnaam?
U kunt hiervan ook na 01/11/2009 gebruik blijven maken met een Free inbelabonnement. Als u ook de domeinnaam op wilt zeggen, gebruik dan het opzegformulier dat u binnenkort per post ontvangt.

E-mail doorsturen
Ook nadat u uw ADSL abonnement heeft opgezegd kunt u alle e-mail die naar uw Online account wordt gestuurd blijven ontvangen. Hoe? Door uw e-mail maximaal zes maanden door te laten sturen naar een ander e-mailadres. U kunt dit zelf regelen met de optie instellingen in uw Online webmail.

Online Opslag
Met het opzeggen van uw abonnement vervalt tevens de dienst Online Opslag.

Heeft u nog vragen?
Ga naar onze online klantenservice. Of bel onze ADSL klantenservice via nummer 0900 9515 (€ 0,15/min). Als u belt, vragen wij u uw klantnummer in te toetsen. Wij kunnen u dan beter helpen.

Dank u voor het gebruik maken van deze dienst.

Met vriendelijke groet,
Online


Ik dus bellen met online. Zeiden ze dat ik me geen zorgen hoefde te maken en die mail als niet verzonden te beschouwen.
Heb ik dus gedaan en tevens me contract met weer een jaar verlengd.

Nou ik dus happy WoW aant spelen, word maandag morgen wakker en kom erachter dat me internet + telefoon eruit was. Reset gedaan maar niets hielp. Naar onderbuurman gegaan (die ik online heb aangeraden) vanuit daar gebeld. De eerste persoon die ik eraan kreeg deed dus de lijn van mijn buurman resetten en verbinding viel weg...

Nogeens gebeld. Kreeg ik iemand eraan die zei dat ik in 1 systeem er tot 2010 als abonnee in sta en in ander systeem was ik afgesloten Shock
Deze belde mij dezelfde avond terug en melde dat ik minstens 2 dagen zonder internet zou zitten. (wat voor mij een ramp is sinds ik 24/7 WoW speel.)
Maargoed 2 dagen viel nog wel uit te houden, dag erna nogmaar eens gebeld (ja ik hou het vuurtje aan als het brand), kreeg ik te horen dat het minimaal van 9 tot 11 november zou duren voordat ik weer internet had (vanwege drukte KPN monteurs), toen werd ik dus helemaal gek, dit konden ze gewoon niet maken... De dag erna had me moeder nogeens gebeld om te kijken of zij misschien iets geregeld kreeg (ik ben daar slecht in en verlies snel mijn geduld met dat soort dingen) en zeiden ze heel leuk dat hij MIJN schuld was omdat ik niet optijd me contract verlengd had...

Nu heb ik sinds 2 uur weer mijn internet toch weer, maar telefoon doet het nogsteeds niet..
Tevens heb ik ook vandaag een nieuw modem gekregen??! (precies dezelfde livebox...)

Ik heb het in iedergeval gehad hiermee en zal niet meer Online aanraden naar andere mensen..

Zo... dit moest er even uit en ik vond dat iedereen die dit leest het ook te weten mag komen wat voor een fouten hun maken..
Gewijzigd door sausje op 05 november 2009, 11:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn begin van november met online.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie