obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE
Vlokjesman
jup heb je gelijk in.

Ik heb een gedeelte gekopieerd van een andere topic.
Ik heb dat gedaan nadat TCP_IP hier een antwoord in een andere topic heeft geplaatst.

blijkt dat ik het niet volledig heb gedaan.

Sad
Ik ben ijdel. I know I am!
 
TCP_IP
Kwam me al zo bekend voorPfft
Kopieer dat stukje zelf ook weleens ...
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Tiger
ff checken kan geen kwaad vond het al vreemd zodoende mijn reactie.
 
Fazerin
Nock, nock, nock.
Beste beheerder, krijg ik nog antwoord/bericht/oplossing aub.

BTW, mijn statistieken zijn op 'nul'.
 
Tiger
@Fazerin,

Neem eens contact op met Het Online Service Team of die wat voor jou kunnen betekenen om je probleem op te lossen zie de bijgevoegde link om een mailtje te sturen.

http://online.gebruikers.eu/profile.php?lookup=4211
 
Fazerin
Dank je wel, vanmorgen ook mails bij online geplaatst.

Bij jouw tip :
Help !!!
Wie kan mij helpen voor een goed werkend modem.
Kan ik een speedtouch ipv een livebox ontvangen of een vergelijkbare modem ergens kopen.

Mijn verdriet : http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=3611&pid=32882#post_32882
 
rrozema
Heb je al getest of je @-lampje snel of langzaam knippert? Ik had je gevraagd om de livebox aan te sluiten, (wacht tot hij volledig is opgestart) en trek dan de line stekker er uit aan de onderkant. Gaat het @-lampje nu sneller of langzamer knipperen? Of blijft het hetzelfde?
 
rrozema
@Fazerin: (antwoord op je vraag in een andere thread) Voor suggesties welk modem je zou kunnen nemen kun je eens in deze thread kijken; hier staan routers die andere mensen al gebruikt hebben op de adsl lijn van Online. De meeste moderne routers zijn eigenlijk wel geschikt, zolang ze maar geschikt zijn voor adsl 2+, maar het is handiger om er eentje te nemen die vaker is toegepast. Dat scheelt een hoop uitzoekwerk.
 
Fazerin
rrozema screef :
"Heb je al getest of je @-lampje snel of langzaam knippert? Ik had je gevraagd om de livebox aan te sluiten, (wacht tot hij volledig is opgestart) en trek dan de line stekker er uit aan de onderkant. Gaat het @-lampje nu sneller of langzamer knipperen? Of blijft het hetzelfde?"

Sorry, vergeten. Het lampje brandt volgens mij langzamer en minder fel.
 
Fazerin

Quote

rrozema schreef:
@Fazerin: (antwoord op je vraag in een andere thread) Voor suggesties welk modem je zou kunnen nemen kun je eens in deze thread kijken; hier staan routers die andere mensen al gebruikt hebben op de adsl lijn van Online. De meeste moderne routers zijn eigenlijk wel geschikt, zolang ze maar geschikt zijn voor adsl 2+, maar het is handiger om er eentje te nemen die vaker is toegepast. Dat scheelt een hoop uitzoekwerk.


Hi,
Ik heb van een modem Orange (voorheen Wanadoo) een Livebox voor ADSL Extra (Internet en Telefoon) die niet werkt.

Wat is een alternatief daarvoor ?
Is 'Thomson TG 121n USB 11n dongle incl. dockingball' een goed alternatief ?
Ben je niet gebonden aan provider, wat zijn de maandelijkse kosten ? Kan ik Orange abonnement behouden ?
Ben je aan maandelijkse bundels gebonden, valt snelheid dat terug.
Mvg,

http://www.speedtouchdslshop.nl/products/draadloze-usb-adapter/thomson-tg-121n-usb-11n-dongle-incl-dockingball.htm


--------------------------------------------------------------------------------

Geachte mevrouw,

Uit uw mail begrijpen wij dat u problemen heeft met uw livebox welke geleverd is door Orange, deze problemen
zijn niet op te lossen door een USB dongle of een ander modem te kopen. Dit komt omdat de genoemde USB
dongle niet als modem zal kunnen fungeren en een ander modem dient u voor uw abonnement in te stellen. U kunt
het beste contact op nemen met Orange en daar uw probleem voorleggen.

Met vriendelijke groet,


www.speedtouchdslshop.nl
info@speedtouchdslshop.nl

______________________________________________________________________________________________________________

Je moet toch eerst een modem hebben en daarna evt. een router.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
DMZ aanzetten blijft hangen op loading Zyxel configuratie en problemen : 1 25 jan 2018
Advertentie