obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
van 1900 kb naar 200 kb?
annesonline
mijn download snelheid is van 1900 naar 200 gegaan!
ik heb hier verder niets veranderd, hoe kan dit en wat kan ik er tegen doen?
Shock
Gewijzigd door annesonline op 17 november 2009, 17:09
 
annesonline
mijn collega heeft ook het zelfde probleem, beide wonen wij in Friesland
 
TCP_IP
@ Remclio

Zou je je post kunnen kopieren en een eigen topic starten, dit ivm het overzicht van een topic naarmate deze verder vorderd.

@ annesonline
Zou je dit eens even kort willen doornemen? Hierin staan wat tips om ons van informatie te voorzien om een beeld te krijgen van waar het mogelijk misgaat met je verbindingssnelheid.

http://online.gebruikers.eu/regels.php
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
TH
Ook bij een kennis in zuid friesland opeens zeer lage snelheid

volgens speedtest download 340kb (4mb abo)
upload wel acceptabel met 750kb

Erg curieus

TH
 
rrozema
Welke modems gebruiken jullie daar in Friesland? Om te zien of er een verband is, zouden jullie eens kunnen vermelden op welke centrale jullie zitten (gebruik bijv. http://pcdb.bbned.nl/) en welk modem je gebruikt?
 
TH
Livebox, nog uit het Wanadoo tijperk
 
TCP_IP
Willen jullie allen een eigen topic starten?
Ben nu al het overzicht kwijt.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
@TH: en je centrale?

@annesonline: welk modem gebruik jij? 200 is namelijk een opvallend getal als je een speedtouch 706 gebruikt.

@de rest in Friesland: graag je modem vermelden plus op welke centrale je zit.
Gewijzigd door rrozema op 23 november 2009, 06:55
 
Henk Noor
Na een update van de Livebox vandaag is mijn snelheid enorm verlaagd.
Had nog een ander oude Livebox met software versie 3202WNLB_22204E die werkte prima op de telefoon na want die is livebox vast.

Ik hoop dat online de nieuwe versie snel weer zal veranderen, wat goed is moet je afblijven nu moet ik weer bellen.
waar kan ik mijn oude versie halen ??

Henk
Gewijzigd door Henk Noor op 23 november 2009, 22:52
 
rrozema
@Henk Noor: wat is je centrale? Jij denkt blijkbaar dat je het zelfde probleem hebt als de andere posters in dit topic, dus zit je ook op een centrale in Friesland?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van 1900 kb naar 200 kb?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Advertentie