obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Problemen Thomson TG712 en Torrents
TCP_IP
Ze zijn wel royaal met die modems moet ik zeggen, vroeger moest je om een nieuwe smeken!

Kun je geen ST706 krijgen?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
DMDTagz
Nou ja, ze begonnen bij het laatste modem wel moeilijk te doen, maar ik werd terug gebeld door een schat van een TD medewerkster die volledig begrip had voor de situatie. Ze heeft ook de FW update uitgezet, dus nu kom ik erachter of dat het probleem was. Ik hou jullie op de hoogte. Ik kon btw geen ander type modem krijgen idd.
 
TCP_IP
Ben nou ook wel benieuwd ja...
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
DMDTagz
Geloof me, ik ben nog veel benieuwder. So far so good, maar het is nog geen 3AM. *keeps fingers crossed*

Voor de openingsposter. Mocht het hiermee opgelost zijn, weet je iig zeker wat het probleem is, en dan zou ik daar ook mee gaan bellen naar Online.
 
eNdEmiOn
Laatste bericht dat ik van online begin deze week kreeg was dat ze een onderzoek gingen doen.

Ik ben blij dat zich nu iig een 2e met hetzelfde probleem meldt. Dan heb ik iig volgende week weer een mogelijke oplossing aan te bieden wanneer ik iig na ga vragen hoe het er nu voor staat want ja ik heb op dit moment enkel 2 dode modems staan en kan dus wel op inet via oud modem maar geen telefoon wat nu toch wel lomp en duur begint te worden.

Dus ook hier fingers crossed.
 
DMDTagz
Well so far so good. Het lijkt dus echt een firmware/updateprobleem te zijn. Ik dacht ik wacht het nog even af, maar ik zit nu al 3 dagen onafgebroken op internet. Het probleem lijkt dus opgelost. Dus eNdEmiOn, ik zou dit maar aangeven bij Online. Overigens moet je dit wel aangeven bij de TD, want die idioten bij de klantenservice weten 9 van de 10 keer niet waar ze over praten, of geven je een grote mond. Veel succes!
 
I R Baboon

Quote

ik zit nu al 3 dagen onafgebroken op internet.


Oef, je zal wel een heel pallet aan Red Bull op hebben om dat vol te houden...Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DMDTagz
Smartass lol
 
I R Baboon
Mis...

Red Ass!!


<-----Pfft
Gewijzigd door I R Baboon op 27 november 2009, 23:49
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DMDTagz
ghehehe
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Thomson TG712 en Torrents', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie