obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
HEC/CRC fouten behoorlijk hoog
Jeff

Quote

rrozema schreef:
Heb je al eens het voorstel gekregen om je signaal op het alternatieve aderpaar te leveren? Waarschijnlijk wordt je adsl signaal nu op de rode en blauwe ader geleverd, je hebt in je kabel echter ook een wit+oranje aderpaar dat geschikt is om je signaal op te leveren.

Als Online daar opdracht toe geeft, kan de KPN in de centrale je aansluiting overzetten op dat wit+oranje aderpaar; wellicht is dat van betere kwaliteit. Jij moet dan aan jouw kant -in het ISRA- ook je draad vanaf de livebox aansluiten op de wit+oranje draden i.p.v. de rood+blauwe draden.

Op deze manier kun je wellicht zonder graafwerk toch een betere verbinding krijgen.


zijn hieraan kosten verbonden ??
 
rrozema
Volgens mij niet. Maar dat zul je alleen zeker weten als je contact opneemt met de helpdesk.
 
Jeff
Volgens de helpdesk is het niet mogelijk om het signaal over het alternatief aderpaar te laten stuuren,
ging te veel tijd kosten, enigste oplossing downgrade

kan ik net zo goed telefonie opzeggen en zelf een router kopen van beter kwaliteit niet?

was aan het denken de LINKSYS WAG160N-EW WLAN-N ROUTER + ADSL ANNEX A
http://kenro.online-pc.nl/producten/c...ew&id=1593
Gewijzigd door Jeff op 05 december 2009, 18:45
 
rrozema
Een andere router hoeft dit probleem niet op te lossen. Er bestaat een kans, maar ik zie het somber in voor je. En dan heb je straks een nieuwe router gekocht en wat als je dan nog steeds geen verbetering ziet?
 
Jeff
hmm...

dan is het geld weggegooid,
dan sluit dit topic maar, meld me wel weer als er weer problemen ontstaan
bedank voor de hulp zo verSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HEC/CRC fouten behoorlijk hoog', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lage snelheid, Veel fouten!, iemand tips? Snelheid : 6 05 mrt 2013
FEC fouten + geen uitgangsvermogen Speedtouch 706 configuratie en problemen : 9 12 nov 2010
Fec fouten Speedtouch 706 configuratie en problemen : 4 10 nov 2010
Veel CRC-fouten? Livebox configuratie en problemen : 2 09 nov 2009
F@st3202 - 3202_2601D8 - fouten ontdekt Livebox configuratie en problemen : 1 13 sep 2009
Advertentie