obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
3com 3CRWDR101A-75 ADSL officeconnect
Nestor
Een goedendag.

Kort geleden heb ik een abbo bij online afgesloten, kreeg de Thomson 607 in huis, van af het begin problemen met snelheid en intrainen, max 11 Gb, bij mijn vorige provider zat ik op 15. Via de helpdesk aangegeven dat het tch wel sneller kon. De helpdeskmedewerker die terugbelde had verder geen zin om nader ernaar te kijken en zei dat is het en je moet het er maar mee doen, en je hebt een contract voor een jaar. Hij wenste mij wel een prettige avond nog.

Eigenwijs als ik ben, heb ik een nieuwe modem gekocht de 3CRWDR101A-75 van 3Com, een geweldig apparaat waarin werkelijk alles is in te stellen. Na het verkregen hebben van de instellingen van een andere wel vriendelijke helpdeskmedewerker draait hij als een tierelier en traint ook hoger in zo rond de 13Gb een uitstekende snelheid. Verder mooie syslog en geen enkel probleem met werken en installeren. Zit verder ook draadloos op nog de `oude` 11g maar 54Mbps is draadloos genoeg voor mij, de echte snelle pc´s zijn via cat6 verbonden.

Dit modem is een aanrader gezien zijn snelheid en mogelijkheden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3com 3CRWDR101A-75 ADSL officeconnect', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
Advertentie