obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Wel adsl GEEN telefonie!
mclaren
De klantenservice is er mee bezig geweest,

inmiddels een mailtje ontvangen dat de telefonie (viop) werkt,
dus ik dacht bel even mijn tijdelijk nummer van online en..................................helaas GEEN telefonie.

wel is er nieuwe firmware opgezet en in de modem staat de telefonie op ''Ja'' met mijn nummer.


Ik heb maar een mailtje teruggestuurd met de melding dat het nog niet werkt,

hoop dat het nu toch echt snel word opgelost.

later meer.......

(vervolg)

inmiddels netjes terug gebeld door de klantenservice, helaas is het probleem nog niet opgelost, er word aan gewerkt.
Gewijzigd door mclaren op 01 december 2009, 21:18
 
mclaren
Vandaag benaderd door online, door iemand via het online-forum.
(een keurig , deskundig persoon)


naar alle waarschijnlijkheid is het vois gedeelte van de modem stuk,
er word een nieuwe modem opgestuurd.

hopelijk is het met het weekend binnen.

mocht het binnen zijn post ik mijn bevindingen.
 
mclaren
Vandaag de nieuwe modem ontvangen.

Aangesloten en alles werkt,

hoe simpel kan het zijn, gewoon een defecte modem.

Alle mensen hier en ook bij online: bedankt voor de hulp.
 
kneusteun
Hoe krijgen jullie dit voor elkaar????
Ik heb dezelfde problemen gehad en na 3 maand kreeg ik pas een monteur langs, ondertussen was mijn NAT ook niet meer in te stellen.
Nu is mijn snelheid redelijk maar mijn NAT kan ik nog steeds niks mee :S

Als ik Online bel zeggen ze dat dat jammer is en ik maar zelf een nieuwe modem moet kopen!!!!

Kortom: Waardeloze helpdesk dat niet luisteren wil en vervolgens niet je gehele probleem oplossen, als me abonnement is afgelopen zijn ze een klant kwijt.....
 
rrozema
@ kneusteun: Op elke helpdesk werken wel een paar minder goede mensen en het blijft toeval wie je aan de lijn krijgt als je belt. Blijkbaar heb jij pech gehad en heb je een paar keer achter elkaar zo iemand getroffen. Toch werken er wel degelijk ook hele goede mensen op de Online helpdesk. Daarnaast is er ook nog een 2e en zelfs een 3e lijns support. Wanneer de problemen niet volgens de standaard procedures opgelost kunnen worden dan legt de helpdeskmedewerker je probleem voor aan hen. Een groepje Online medewerkers, waaronder o.a. die 2e en 3e lijns medewerkers, is hier ook op het forum actief; zo houden ze contact met de klanten en worden er meer mensen, sneller geholpen. De mensen van Online zijn via dit forum bereikbaar als Het Online Service Team.

Als je nu nog steeds problemen hebt, stuur hen dan eens een 'persoonlijk bericht'. Beschrijf in het bericht duidelijk wat je probleem is, wat er al geprobeerd is en hoe lang het al speelt. Het Online Service Team kan je problemen vast snel verhelpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel adsl GEEN telefonie!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Advertentie