obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
livebox doet raar...
walterkevin
hey,

nu weer tijdje geen problemen meer gehad te hebben (1 maand) begint het nu weer...

Iemand beld mij ik hoor diegene niet.
Livebox is gewoon zomaar dood...

en met die 2 dingen is een harde reset nodig...

waar licht dat aan? is me livebox kapot? (yes) of is het iets anders?

Software versie: 3202_2601EA

greetz,
kevin
 
mecheltje
Dit probleem had ik gisteren zaterdag 28 november ook na de stekker v/d livebox eruit gehaald en er weer in gedaan te hebben was het probleem over.
 
flower thunder
Ja dit probleem deed zich bij mij ook weer voor.

Zie mijn topic hieronder in het forum: gebeld worden, geen gehoor

Ik blijf het vervelend vinden om elke keer die LB te moeten resetten.
Het moet toch zo onderhand eens goed werken.
Je komt er ook zo lekker makkelijk bij.

Online: kom eens met een vervanger oid !!!


Dat reset knopje is ook al zo lekker verzonken.

Maar daar heb ik iets op gevonden: "Boor" een heel klein gaatje met een hete speld in het knopje.
Breek/knijp de speld ( met bolle kop ) af tot op 3-4 mm, en steek deze in het gaatje.
nu is het resetknopje verlengd en kom je er makkelijker bij !!

Of lijm iets op het knopje met 2 sec. lijm oid.
 
ray33
voor mij is internet nu ook geen lolletje meer ik moet minstens 1 keer in het uur de livebox resetten omdat ik dan nauwelijks internet verbinding heb en vaak zelfs geen heel leuk ook als je online aan het pokeren ben ik hoop hier snel een oplossing voor te vinden anders stap ik lekker over op een andere provider
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox doet raar...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van 12 naar 8 Mb en wie doet dit? Snelheid : 2 04 nov 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
modem doet niks meer pas 6 dgn oud Algemeen : 3 09 jul 2015
Telefoon doet het niet Algemeen : 2 03 feb 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Advertentie