obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
een gameserver opzetten?
Richard
Poorten naar 192.168.1.10? Je hebt niet toevallig de zelfde vraag op het computeridee forum geschreven? Want daar lees ik net dat alles achter de router op 192.168.2.x zit, dan ben jij iemand anders vermoed ik.Smile

Hmmz... het programma sof2runner ken ik niet. Het zou zo inderdaad moeten werken zoals Wanabo ook al zegt.
Ik zie ook op het techzine forum iemand met exact hetzelfde probleem, ook nog geen oplossing.
Idem op andere forums. Dus ik heb ook even geen idee.

Greetings, Richard.
 
Excellence
haha nee ik ben datniet op computer idee.
het zou eigelijk moeten werken want de poorten van azureus (bittorent) zijn gewoon open en dat zegt grc ook als ik zit te downen.
dit is echt zwaar K*t.... Sad
 
Wanabo
Probeer die gameserver software nog eens te installeren/configureren!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Excellence
ja dat ga ik maar es doen.... Dank jullie wel voor jullie hulp alemaal
 
Richard
Ik ben reuze benieuwd of het dan gaat lukken, gezien de vele berichten die ik over dezelfde SOF problemen op internet lees. Zaken juist ingesteld en toch niet werken... Strange.

Van het weekend heb ik wat meer tijd, als het dan nog niet opgelost is wil ik nog wel even wat verder zoeken op internet of ik er iets over kan vinden hier of daar.
Greetings, Richard.
 
Wanabo
Als je niet vastgepint bent op die poorten die je steeds beschrijft dan zou je eens ander poorten kunnen proberen. Zo kun je proefondervindelijk vaststellen of Orange poorten blokt! (mij trouwens niets over bekend)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Excellence

Quote

Wanabo schreef:
Als je niet vastgepint bent op die poorten die je steeds beschrijft dan zou je eens ander poorten kunnen proberen. Zo kun je proefondervindelijk vaststellen of Orange poorten blokt! (mij trouwens niets over bekend)


op sof2 moet je de de poort 20100 gebruiken want via deze poort verzend sof2 zijn signaal naar de masterserver (serverlist)
 
Excellence
is er een manier om die gehele poorten gedoe uit te schakelen?
want dan denk ik dat et dan wel lukt...
Gewijzigd door Excellence op 25 augustus 2006, 16:26
 
Richard
Ja Livebox in bridgemode zetten, maar dat kan alleen via telnet en alleen als je geen telefonie van Orange hebt.
Bij elke reboot van het modem of firmware update zul je dat opnieuwmoeten ingeven.

Je kunt ook alle poorten forwarden maar vermoedelijk zal dat ook niet helpen dan.

Greetings, Richard.
 
Excellence

Quote

Richard schreef:
Ja Livebox in bridgemode zetten, maar dat kan alleen via telnet en alleen als je geen telefonie van Orange hebt.
Bij elke reboot van het modem of firmware update zul je dat opnieuwmoeten ingeven.

Je kunt ook alle poorten forwarden maar vermoedelijk zal dat ook niet helpen dan.


ik heb geen telefonie dus ik kan het doen.
hopelijk gaat nu wel lukken.
ik heb helemaal geen verstand van telnetten.... is het moeilijk?

oh ja nog iets
ik zat zo te kijken via geavanceerd en ik keek onder et kopje firewall --> Nat
moet ik daar nix veranderen?
Gewijzigd door Excellence op 25 augustus 2006, 20:43
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'een gameserver opzetten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gameserver draaien achter de 706 Speedtouch 706 configuratie en problemen : 18 15 apr 2009
Home host gameserver niet bereikbaar Livebox meer apparaten aansluiten : 17 23 aug 2008
HELP draadloosnetwerk opzetten Algemeen : 5 27 jul 2008
Advertentie