obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
YEA!!! eindelijk KPN, maar online, tja..
spatieman
voor 6 maanden terug verhuist naar mijn nieuw apartementje.
nadeel, GEEN KPN aansluiting, KPN laten komen, kost 80 euro de meter meneer...
kuch, gezien er 18 meter gelegt moet worden deed ik het maar zelf.
telefoon tot het ISRA punt was snel geregelt, tot nu, heb ik dus 9 weken een KPN aansluiting gehad tot de centrale meterkast.
en online, meneer uw huisnummer toevoeging staat niet in ons systeem.

voor 2 weken terug gebeld, kom maar aansluiten op het ISRA20, prima geen probleem.
de zelfde dag online WEER gebeld, meneer uw huistoevoeging is niet in ons systeem bekend.....
WTF....
heb toch 9 weken terug doorgegeven waar ik woon, wat mijn toevoeging is, en wat mijn telefoon nr is.
iig, eindelijk alles geregelt gekregen, krijg ik post van online (ADSL ligt nog op mijn oud adres, waar mijn zus woont)
blablalba, huisnummer, ZONDER toevoeging.
bellen.
Meneer uw toevoeging is niet bekend.
weer uren uitleggen, weer telefoon nr doorgeven.

en vandaag, eindelijk KPN geweest voor aansluiting op ISRA20, kost me dus weer 135 euro.. grrr..
funstuff: pakte ik nu hetnet van KPN met hun loozers experia modem, koste het me niets, maar ik ga geen 50 euro permaand betalen.
terwijl in het modem geen shit ingestelt kan worden...

als KPN gewoon hun werk had gedaan, en aan online de adressen correct doorgegeven had, had ik nu weer online gehad..
ook bij andere ADSL boeren na gevraagt, ook daar is mijn huisnr toevoeging niet bekend.

TD zou iig contact opnemen met KPN, en dan hoor ik wel waneer de zooi wel wordt omverhuist.
ze krijgen tot volgende week de tijd, daarna ga ik lekker mekkeren, want het is dan ruim 2 maanden bekend bij online en KPN dat ik telefonie heb.

bwehe, wat een gedoe allemaal om internet te krijgen.

voor dat er gevraagt wordt, hoe doe ik het nu.
nu werk ik via een #@^$#@$@ Tmobile dongle.......
niet idiaal, maar het werkt.

zo, dat lucht op..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'YEA!!! eindelijk KPN, maar online, tja..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie