obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Dubbele toon bij opbellen
arosa
Goedemiddag,

Ben nieuw op dit forum, zit pas sinds 1 december bij Online (na vier tevreden jaren bij CompuServe, wat per 1 december is verkocht aan Telfort).
De overgang van CompuServe naar Online is soepel verlopen. Enige probleem wat ik momenteel heb is dat ik bij telefoneren een dubbele toon krijg.
Even een schets van de situatie: ik toets een nummer in, de telefoon gaat bij de 'tegenpartij' over en voordat er wordt opgenomen hoor ik twee 'oproeptonen' door elkaar heen (die helaas niet gesynchroniseerd zijn).
Is er iemand die dit ook heeft of die een oplossing weet?

Groeten,
Arosa
Gewijzigd door arosa op 06 december 2009, 15:11
 
TCP_IP
Modem reset of andere telefoon geprobeerd?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
arosa
Uiteraard beiden geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.
 
pakoe
De toon bij Online Telefonie is een beetje anders dan wat je bij Compuserve Telefonie had bij Compuserve telefonie klinkt het hetzelfde als die bij Kpn. Het staat bij Online in de handleiding van telefonie dat de toon van Online is te herkennen aan de toonhoogte dat wisselt tijdens het draaien van het nummer en een ander aanbieder ik had zelf ook Compuserve en de toon was net als die van de Kpn.
Gewijzigd door pakoe op 08 december 2009, 20:54
 
arosa
Dank je wel voor je reactie, misschien is het gewoon een kwestie van wennen.
Vervelend is alleen dat het om twee in toonhoogte verschillende tonen gaat die ook nog eens een verschillende tijdsinterval hebben. Maar met telefoneren zijn verder geen problemen, dus mogelijk is het niet meer dan een 'schoonheidsfoutje'.
 
arosa
Je geeft de juiste omschrijving van het probleem, pinnhead31. Voorlopig ga ik er maar vanuit dat het idd een bijwerking van de Speedtouch modems is en dat er verder weinig aan te doen valt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dubbele toon bij opbellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dubbele aansluiting en sinds 24 oktober geen aansluiting Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 2 09 nov 2014
In gesprek toon KPN bij uitbellen Online, hoe? Livebox configuratie en problemen : 5 17 feb 2010
In gesprek toon activeren als ik bel Algemeen : 12 04 feb 2009
Dubbele email via Orange en eigen mailserver Helpdesk : 6 30 mrt 2007
Geen bezettoon c.q. "in gesprek" toon? Livebox en telefoon netwerk : 8 16 mrt 2007
Advertentie